50

537 29 7
                                    

Днес бе денят,в който щях да стана Чон.

Трябваше да съм щастлив,че ще направя човекът,когото толкова силно обичам,напълно свои..но разговора ми от вчера с Чаньол,не излизаше от главата ми.

Чен! Чен,който направи такива гадости..е мой брат! Колкото и да го ненадвиждах досега..просто..факта,че е мой роднина..ме караше да омеквам.

Техьонги..-каза тихо Джимин клякайки на моето ниво-спри да мислиш затова..моля те! Днес е един специален ден за теб..и не искам да го разваляш с мисли за шибаняка Чен,ясно? Достатъчно неща щяха да потънат заради него. Просто забрави за всичко днес и се отдай напълно..лошите премеждия минаха,започваш отначало и начисто..защо трябва отново Чен да развали всичко,без дори да е тук? Не съм ли прав?-стисна ръцете ми усмихвайки се широко,а аз кимнах поемайки си глътка въздух.

Така е..ще го направя..-усмихнах се изправяйки се от стола поглеждайки отражението си в огледалото

Косата ми бе разделена на две,на леки вълнички. Чим ми бе сложил малко грим,колкото да предаде по-топъл отенък на лицето ми. Костюмът ми бе бял,а красивите ми и големи криле ми предаваха някак..още по-вълшебен вид.

Нямах търпение да стана Чон!

***

След като колата на Хоби спря на плажа,на който щеше да се състои сватбата ни с ЧонгКук,аз забих поглед през прозореца.

Морето бе така красиво на лунна светлина. Сватбата ни ще е през нощта защото така ще е по-спокойно за всички вампири и няма нужда да се крият постоянно.

Слязох бавно поглеждайки към шатрите,които бяха опънати,а вампирите и ангелите не бяха толкова малко колкото си мислех,че ще са.

Преглътнах леко заставайки в началото на пътеката,а Джимин последва примера ми заставайки до мен.

Всички погледи се забиха в нас,а ЧонгКук,който седеше пред олтара,забил също поглед в мен,ме накара да се усмихна широко,а притеснението,което се бе образувало в стомаха ми,бързо излетя като вълшебни и нежни пеперуди.

Бе по-красив от всякога. Черната му,леко дълга коса,която бе разделена на две и на вълнички,а от едната страна бе леко зализана. Бледото му,но толкова красиво лице. Обицата на долната му устна. Татусите по ръцете и врата му. Този черен костюм,който му седеше дяволски добре. Черните официални панталони,които се простираха свободно по изваяните му бедра,черната копринена риза,която показваше всяка извивка по стегнатото му тяло,черното сако,което бе един хубав детайл завършвайки цялостната му визия.

Deal //vkookWhere stories live. Discover now