Топлата вода се стичаше нежно и бавно по бледата ми кожа. Бях затворил очи оставяйки се напълно на отпускащата прегръдка на водата.
Татусът на ръката ми пареше страшно много,а аз не разбирах защо. С ЧонгКук направихме съвсем различна сделка,а аз не я нарушавам,което значи,че не трябва да чувствам никакво парене.
Загърбих бързо болката увивайки кърпата около кръста си,след което напуснах банята насочвайки се към гардероба.
Днес бе събота и нямах никакви часове. Джимин бе излязъл някъде с Юнги. Говорихме няколко пъти по тази тема,че нямам нищо против Чим да излиза с Юнги при положение,че Шуга не е виновен по никакъв начин в случая. Двамата се харесваха и се радвам страшно много за Чим защото той хареса Юнги наистина много,надявам се,че и Мин чувства същото.
Облякох си един сив анцунг и една бяла тениска,след което пооправих малко косата си излизайки от стаята.
Отидох в двора на училището слагайки ръце в джобовите на анцунга си.
Имах нужда да подишам чист въздух. Някой сложи ръка на рамото ми карайки ме да обърна поглед към него.
Хей,Техьонг!-едно високо момче с розова коса,ми се усмихна леко навеждайки глава надолу,бе ми познат-аз..съм приятел на Чон..-бинго!-виж..
Ако си мислиш,че ще ме разубедиш да говоря с него,жестоко се лъжеш..-казах тихо търкайки татуса на ръката си защото болката ставаше непоносима,а розовокоското насочи поглед към ръката ми,след което го вдигна към лицето ми,на което бе изписана болката.
Дай му шанс..-каза тихо-наистина..Чон е виновен и то много,но чувства вината..чувства се виновен и иска да промени нещата..помисли..и когато си готов,му дай възможност да ти обясни ситуацията. Той може да се прави на корав,но живота го е наранил страшно много и вътрешно е чувствителен.-потупа ме леко по рамото отдалечавайки се
Седнах бавно под сянката на едно дърво преглъщайки буцата,която се бе образувала в гърлото ми.
Чувствах се уморен. Мускулите ме боляха,а болката в ръката ми,не ми помагаше особено.
Докато се усетя,очите ми вече се бяха затворили,а аз се отпуснах облягайки се на дървото.
YOU ARE READING
Deal //vkook
RomanceНека сключим малка сделчица..-усмихна се,което накара сладката му трапчинка да се появи на лявата му бузка,пораждайки желанието в мен да я докосна,а очите му потъмняха карайки ме да изтръпна целият Сделка?-казах объркано Пиша първата си история*~*...