Телефонът ми започна да звъни,а аз тръгнах към нощното си шкафче взимайки го.
Името на ЧонгКук се появи върху екрана,а аз се опулих объркано откъде имам номера му и то записан.
Натиснах зелената слушалка докосвайки устройството до ухото си.
Ало?!-казах тихо
Здравей,слънце!-меденият му глас се разнесе като музика за ушите ми-след 10 минути съм пред вратата ти,така че те очаквам оправен и красив..-затвори оставяйки ме напълно объркан
Облякох си набързо някакви дънки и една бяла риза загащена в тях. Оправих косата си и на вратата се почука.
Тръгнах натам отваряйки я,а пред мен се появи чернокоското красив както винаги.
Бе облечен в черни,тесни,накъсани дънки,в тях бе загащил едно черно поло съчетавайки го със тъмно сиво палто,а косата му бе небрежна.
Здравей,красавецо!-огледа ме-изглеждаш добре!
Къде ще ходим?!-повдигнах вежда скръствайки ръце пред гърдите си
Ще видиш,слънце!-намигна ми хващайки ръката ми дърпайки ме след себе си
Всички,които бяха в коридора бяха забили погледи в нас,което ме накара да се свия леко до тялото на Чон.
Двамата излязохме от училището тръгвайки към един черен мустанг.
Твоя ли е?-огледах хубавата кола,след което насочих поглед към него
Да!-кимна качвайки се на шофьорското място,а аз се настаних на мястото до него.
Кук запали колата тръгвайки,а аз насочих поглед към него лепвайки си лека усмивка на лицето.
Обожавах компанията му и факта,че иска да излезем някъде,накара корема ми да се свие от вълнение.
Какво?!-погледна ме за кратко,след което върна погледа си отново към пътя
Какво?-повторих
Защо си ме зяпнал така?-повдигна вежда изкарвайки кутия с цигари от джоба си-искаш ли?-подаде ми,а аз се изсмях
Не! И ти не искаш!-взех кутията прибирайки я в джоба на своето яке
Моля?!-засмя се,забивайки погледа си в мен,който стана страшно тъмен,след като осъзна,че говоря сериозно.
YOU ARE READING
Deal //vkook
RomanceНека сключим малка сделчица..-усмихна се,което накара сладката му трапчинка да се появи на лявата му бузка,пораждайки желанието в мен да я докосна,а очите му потъмняха карайки ме да изтръпна целият Сделка?-казах объркано Пиша първата си история*~*...