54

481 30 0
                                    

Ще ми липсвате!-казах тихо прегръщайки родителите си.

Ще се чуваме всеки ден,скъпи!-усмихна се майка ми,която изтри сълзите си галейки бузката ми-а и вече имаш някой до себе си,на когото може да разчиташ..-насочи поглед към ЧонгКук,който седеше зад мен със скръстени ръце кимайки леко с глава.

Бъди внимателен,Те!-разроши леко косата ми,баща ми качвайки се в колата следван от майка ми

Помахах за чао,а те запалиха тръгвайки.

Кук уви ръце около кръста ми придърпвайки ме максимално до себе си.

Имам изненада за теб,слънце!-прошепна в ухото ми,а аз се усмихна леко изтривайки сълзите от очите си.

Каква е?-обърнах се към него забивайки поглед в красивите му очи

Ела..-задърпа ме към черната му кола отваряйки вратата

Двамата се настанихме вътре,а Чон запали тръгвайки.

След секунда спряхме пред едно малко местенце,което изглеждаш като магазинче,но изоставено.

Двамата слязохме бавно,а Чон отключи помещението правейки ми път да вляза.

Щом пристъпих прага,очите ми излязоха от орбитите си.

Т-това..за мен ли е?-прошепнах тихо

Разбира се,Техьонги!-ухили се

Не мога да повярвам!-огледах малкото помещение,в което имаше няколко нови платна,купища бои,страшно много четки,а картините,които бях нарисувам за времето,което бях прекарал тук,бяха закачени навсякъде по стените-ти ли направи всичко това?-обърнах се към него.

Да!-кимна-когато ти казвах,че с Намджун имаме работа всъщност идвах тук и оправях..-ухили се,а аз се хвърлих на врата му увивайки крачета около кръста му

Толкова много ти благодаря!-прошепнах хващайки лицето му в шепите си-за всичко!-целунах го нежно,а той отвърна държейки ме здраво

Няма за какво! Обичам те и бих направил всичко за теб,а факта,че толкова силно искаш да покажеш картините на хората,а не можеш заради мислите,които се въртят в главата ти,че не са толкова добри..-целуна нежно брадичката ми-ме накара да купя това място и утре да направим изложба..какво ще кажеш?

Моля?!-опулих се повече-изложба? На картините ми?

Не! На моите!-засмя се извъртайки очи-да,Те! На твоите картини,които са страшно добри!

Но..не знам..-наведох глава

Няма такива! Всичко е уредено и утре това място ще бъде пълно с ангели и вампири разглеждайки картините на талантливият ми съпруг..-боцна леко нослето ми

Благодаря!-казах тихо-наистина! За всичко!-сгуших се във вратлето му

А аз благодаря,че те имам!-започна да гали нежно гръбчето ми притискайки ме по-близо до себе си-а онази картина там ми е любима..-ухили се посочвайки картината,която му бях подарил за рождения ден,и на която пишеше,че не се продава.

Deal //vkookWhere stories live. Discover now