Üç gündür kapalı kaldığım odada, güneş görmeden, Mehdi'ye verilip verilmeyeceğimi bilmeden yaşıyorum.
Yemek saatleri ve tovalet ihtiyacım dışında kapıyı açmıyor Ali.
Normalde arkadaş ortamında onlara eşlik etmek için sigara içen ben, Ali'nin dolaptaki sigaralarından üç paketi bitirdim bile. Sigaralarını almama da birşey demiyor. Kapıyı açıp sessizce yemek bırakıp çıkıyor odadan.
Ruhsuz gibi davranıyor, hareketlerime hiç bir tepki vermiyor. Sıkıştığımda gülmüyor, küfür ettiğimde kızmıyor, ağladığımda üzülmüyor, yalvardığımda umursamıyor. Kalpsiz gibi davranıyor.***
Saat gece yarısını çoktan geçmiş ama gözlerime zerre kadar uyku düşmemişti.
Evin dış kapısının sesi gelince, elimdeki sigarayı söndürüp kapıya koştum. Kulağımı dayayıp bir ses duymaya çalıştım. Bir iki ayak sesi geldi.
"Ali..." dedim sessizce. Ayak sesleri kesildi, odasına gitti herhalde duymadı beni.
Kanepeye oturup yeni bir sigara yakmak istedim ama paket boş, bir paket daha bitti. Dolaptan yeni bir paket almak için ayağa kalktığım sırada kapı açıldı.
Loş ışıktan yüzünü pek seçemesem de duruşundan tanıdım, Ali bu. Işığı açmak için düğmeye bastı, bir kaç kere açıp kapattı ama ampul yanmadı;"Niye yanmıyor bu?"
"Üç gündür yanmıyor ki, ampul dökülmüş herhalde."
Sadece abajür ışığında yaşadığımdan gerçekten haberi yok muydu? Yoksa numara mı yapıyordu? Bilemiyorum ama tavırları çok tuhaftı.
İçeriye girip kapıyı kapatınca fark ettim elindeki şişeyi . İçmişti, tabi yaa bu yüzden böyle tuhaf davranıyordu.
Kapıyı kilitleyip anahtarı cebine koydu. Kapının sağ tarafına geçip yere oturdu, sırtını duvara yaslayıp şişeyi kibarca yanına bıraktı. Kafasını duvara dayayıp derin bir nefes aldı;"Sen niye hâlâ uyumadın?"
Cevap vermedim, kafasını dönüp bana baktı;
"Seni de mi uyku tutmadı?"
Dizlerimin üzerine çöküp acınacak bir ses tonuyla sordum;
"Beni Mehdi'ye verecek misin Ali?"
Ayağa kalkıp yanıma geldi, kanepenin önüne oturup sırtını yasladı.
"Neden korkuyorsun ondan bu kadar?"
"Çünkü o bir psikopat... ayrıca benimle evlenmek isteyen bir psikopat."
"Seninle evlenmek hmm... Sen ne düşünüyorsun peki?"
"Sence?"
Yüzüne bakıp iğneleyerek konuşmaya devam ettim;
"Beni pazarlamak için kaçıran adamla evlenmek ister miyim sence...? Ki öldürdüğü eski sevgilisine benzediğim için istiyor bunu."
"Hmm... yani onunla evlenmek istemiyor musun?"
"Evet istemiyorum!"
Elindeki şişeden bir yudum aldı,
"Peki nasıl kaçtın?"
Orhan Bey'in bana yardım ettiğini söylersem Tanker'e söyleyebilir. Sonuçta Ali'yi de tanımıyorum,
"Kaçtım işte bir şekilde."
Ayağa kalkıp ağlamaklı bir ses tonuyla konuşmaya devam ettim,
"Ali... nolur verme beni onlara..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE...
FantasyGerçek bir hikayeden esinlenmiştir. Fuhuş için kaçırılan 16 yaşındaki genç bir kızın yaşadığı korku dolu anlar ve kurtulma hikayesi. "Karanlıktan korkan bir çocuğu kolaylıkla affedebilirsiniz. Hayattaki gerçek trajedi yetişkinlerin aydınlıktan korkm...