Ήταν προσεκτικός σε όλα του τα αγγίγματα μέχρι που σταμάτησε απότομα.
"Πες μου αν θες να σταματήσω τώρα, γιατί μετά δεν θα μπορώ", μου είπε και με κοίταξε μέσα στα μάτια.
"Δεν θέλω ποτέ να σταματήσεις", απάντησα ξέπνοη.
Έπιασε στα γρήγορα ένα προφυλακτικό από το πορτοφόλι του, το φόρεσε και βυθίστηκε μέσα μου αργά. Μία κραυγή ηδονής ξέφυγε και από τους δύο μας. Ο Αλέξης άρχισε να κινείται αργά, παρακολουθώντας τις εκφράσεις του προσώπου μου, σε κάθε του κίνηση, για να βεβαιωθεί ότι είμαι καλά.
Στην πραγματικότητα ήμουν παραπάνω από καλά. Καθώς επιτάχυνε, πότε με φιλούσε στον λαιμό και πότε με δάγκωνε απαλά.
"Αλέξη...", τον ικέτεψα. Σταμάτησε απότομα και με γύρισε στα τέσσερα. Ένιωθα τον ανδρισμό του να με ακουμπάει στο κέντρο μου, όμως εκείνος δεν έκανε καμία κίνηση να ξαναμπεί μέσα μου.
Δεν ήξερα ούτε εγώ η ίδια τι να νιώσω τότε και όλα ήταν τόσο μπερδεμένα, αλλά σίγουρα ήθελα να μπει πάλι λίγο μέσα μου, να τον νιώσω, κι ας ήξερα πως θα τα μετάνιωνα όλα αύριο.
"Αλέξη, σε παρακαλώ...", είπα και έτεινα τα οπίσθια μου προς το μέρος του. Σαν να τον άκουσα να γελάει και καρφώθηκε μέσα μου άτσαλα. Ακόμα μία κραυγή έφυγε από μένα. Εκείνος τράβηξε τα μαλλιά μου και καρφώθηκε ακόμα πιο δυνατά μέσα μου. Με το άλλο του χέρι άρχισε να τρίβει την κλειτορίδα μου κάνοντας τις αισθήσεις μου να πάρουν φωτιά.
Τελείωνα όπως ποτέ άλλοτε όσο ο Αλέξης επιτάχυνε για να βρει κι εκείνος την κορύφωση. Οι κραυγές μας ακούγονταν παντού στον χώρο, μέχρι που τελειώσαμε και οι δύο και ο Αλέξης κατέρρευσε πάνω μου.
Το να νιώθω το δέρμα του πάνω στο δικό μου με έκανε κάπως χαρούμενη για την ώρα. Η ζεστασιά του, μου ζέσταινε κάπως την ψυχή. Με φίλησε απαλά στην πλάτη και σηκώθηκε από πάνω μου. Αφού πέταξε το προφυλακτικό μου έδωσε το χέρι του να σηκωθώ από το κρεβάτι.
Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου. "Έχω πιει πολύ για να σηκωθώ", του είπα και αγγίζοντας το στήθος μου κατάλαβα πόσο είχα ιδρώσει. Γύρισα ανάσκελα και του χαμογέλασα.
"Πρέπει να πλυθείς πριν κοιμηθείς", μου είπε και κούνησα πάλι αρνητικά το κεφάλι μου.
"Κασσάνδρα!", με μάλωσε μαλακά ο Αλέξης και με τράβηξε από το κρεβάτι.
"Κάσι", του αντιγύρισα γιατί ξέρει πόσο απεχθάνομαι το όνομά μου. Κλαψούρισα λίγο και εκείνος αμέσως με σήκωσε στην αγκαλιά του και με πήγε στο μπάνιο.
Καθόμουν σε ένα σκαμνάκι μέσα στην ντουζιέρα όσο ο Αλέξης στεκόταν πίσω μου και μου σαπούνιζε τα μαλλιά. Είχα ρίξει το κεφάλι μου πίσω και απολάμβανα το ζεσό νερό και τα χάδια του Αλέξη. Αφού ξέπλυνε τα μαλλιά μου, με σήκωσε, για να σαπουνίσει ρο σώμα μου.
Όταν έφτασε στην ερωτική μου ζώνη, σαν να ντράπηκα και τραβήχτηκα.
"Νομίζω πως έκανα χειρότερα πράγματα από το να βάλω λίγο σαπούνι εκεί, μωρό μου", είπε και με τράβηξε πάλι κοντά του και συνέχισε αυτό που είχε αφήσει στη μέση.
Μου φόρεσε τις πιτζάμες μου και με ξάπλωσε στο κρεβάτι, ο Αλέξης ξάπλωσε στο κρεβάτι του και έκλεισε τα φώτα.
Ήμουν εκεί ξαπλωμένη και ηλίθιες σκέψεις περνούσαν από το πιωμένο μου μυαλό. Σηκώθηκα και πήγα και ξάπλωσα δίπλα στον Αλέξη.
"Τι κάνεις;" ρώτησε σχεδόν ενοχλημένος ο Αλέξης.
"Σσσσσ" του είπα και τον πήρα αγκαλιά και έτσι κοιμήθηκα.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας στους δρόμους της Ευρώπης
Novela JuvenilΗ Κάσι είναι ένα ταλαιπωρημένο κορίτσι που μόλις έχει γίνει 18. Ο Αλέξης είναι ο παιδικός της φίλος -σχεδόν μεγάλος αδερφός- και ακόμα έμελλε να γίνει περισσότερα από αυτό. Μια ατυχία της ζωής τους φέρνει σε ένα τροχόσπιτο να ταξιδεύουν με προορισμ...