Κουράστηκα

8 1 0
                                    

Την επόμενη ξύπνησα αργά και δεν είχα κουράγιο να σηκωθώ από το κρεβάτι. Ήμουν ξαπλωμένη για ώρες, κοιτώντας το ταβάνι.
Ο Αλέξης άνοιξε την πόρτα και με κοίταξε.

«Λέω να ξεκινήσουμε σιγά σιγά. Θα έρθεις μπροστά;» με ρώτησε απαλά.

«Δεν έχω όρεξη» απάντησα ξερά, χωρίς να τον κοιτάξω.

«Καλα, τότε θα περιμένω να νιώσεις καλύτερα. Δεν βιαζόμαστε άλλωστε » είπε και ξάπλωσε δίπλα μου.

Κοίταξε τί ταβάνι μαζί μου. Αυτό το κάναμε από παιδιά, όταν κάτι μας απασχολούσε αλλά δεν θέλαμε να το συζητήσουμε.
Είχαμε πάρα πολύ καιρό να το κάνουμε αυτό και έμοιαζε πραγματικά παιδική ανάμνηση. Απολάμβανα την σιωπή.
Καθόμασταν αρκετή ώρα έτσι και είχα αρχίσει να νιώθω καλύτερα.

« θα φτιάξω κάτι να φάμε και θα ξεκινήσουμε, εντάξει;» είπε ο Αλέξης και πήγε στην κουζίνα.
Δεν είχα όρεξη για φαγητό, αλλά δεν είχα διάθεση να λογομαχησω μαζί του.

« εντάξει» συμφώνησα.

Όσο μαγείρευε εγώ έπαιζα με το κινητό του στο δωμάτιο. Ξαφνικά άρχισε να χτυπά σε έναν μη αποθηκευμένο αριθμό.
« Σήκωσε το », μου φώναξε ο Αλέξης από την κουζίνα.

Χθες δεν μιλούσε μπροστά μου και τώρα μου λέει να απαντήσω σε κλήση; Μάλιστα κύριε Περιεργε.

« Παρακαλώ;», είπα και έβαλα το ακουστικό στο αυτί μου.

« Είσαι για ένα σεξακι στα γρήγορα; Έμαθα είσαι Ιταλία » , ακούστηκε μια γυναικεία φωνή να λέει στα Αγγλικά.
Είχα πάθει σοκ από την τόλμη αυτής της κοπέλας.

« Ποιος είναι; » ρώτησα αινιγματικά. Δεν ήταν ενημερωτική ερώτηση, με είχε κάνει να ζηλέψω μια άγνωστη με τον τρόπο που μιλούσε σε αυτόν που νόμιζε πως ήταν και ο Αλέξης. Και αν ήταν αυτή με την οποία μιλούσε ο Αλέξης χθες έξω από το τροχόσπιτο;

Η ερώτηση μου μάλλον την τάραξε γιατί ο τόνος της φωνής της σταμάτησε να είναι τόσο θρασύς.

« Εσύ ποια είσαι; », ρώτησε πίσω σχεδόν αγριεμενη.

« Εγώ είμαι η κοπέλα του Αλέξη, εσύ ποια είσαι που μιλάς έτσι στο αγόρι μου;» ρώτησα το ίδιο αγριεμενη.
Στο άκουσμα αυτής πρότασης ο Αλέξης εμφανίστηκε στην πόρτα του δωματίου και με κοίταξε μπερδεμένος.

« Είμαι μια παλιά του φίλη. Είναι εκεί ο Αλέξης τώρα; Μπορώ να του μιλήσω; » απάντησε εντέλει αλλά δεν ήταν ικανοποιητική η απάντηση της.

Έρωτας στους δρόμους της ΕυρώπηςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora