Το επόμενο πρωί - μάλλον μεσημέρι- με βρήκε με ένα κακό hangover και το κεφάλι μου να θέλει να σπάσει από τον πονοκέφαλο. Ο Αλέξης είχε ήδη ξυπνήσει και άραζε δίπλα μου και από ό,τι φαινόταν ήταν απολύτως καλά.
"Καλημέρα υπναρού" είπε μόλις είδε ότι ξύπνησα.
"Γιατί φωνάζεις;" ρώτησα τρίβοντας τα μάτια μου.
"Δεν φωνάζω" απάντησε και σε κάθε συλλαβή που έλεγε το κεφάλι μου ήθελε να εκραγεί.
"Σου έχω αφήσει ντεπόν στο κομοδίνο, πάω να φέρω κάτι να φάμε" συνέχισε και έφυγε σαν σίφουνας από την καμπίνα. Πήρα τα ντεπόν και ξαναξάπλωσα μέχρι να γυρίσει.
Είχα κλείσει τα μάτια μου και είχα χαλαρώσει μέχρι που θυμήθηκα τι έγινε χθες το βράδυ. Γούρλωσα τα μάτια μου και άρχισα να νιώθω το άγχος να με κατακλύζει. Και τώρα τι; Αν θα είναι περίεργα τα πράγματα; Γιατί το έκανα αυτό; Γιατί καταστρέφω πάντα έτσι τα πάντα;
Έπειτα από λίγο ο Αλέξης επέστρεψε και με βρήκε σκεπασμένη με το σεντόνι μέχρι τους ώμους. Προσπαθούσα να το παίξω κουλ και ανέτη και ότι δεν συμβαίνει τίποτα αλλά είμαι σίγουρη μόνο αυτό δεν έδειχνα.
Κάθισε στην άκρη του κρεβατιού και μου έδωσε μία τυρόπιτα. Τρώγαμε σιωπηλοί και εκείνος σίγουρα φερόταν σαν να μην έγινε τίποτα.
"Έλα πες το" είπε και με κοίταξε. Κόμπλαρα λίγο και τον κοίταξα ερωτηματικά.
"Δεν έχω κάτι να πω" απάντησα εντέλει.
"Εντάξει λοιπόν" είπε αδιάφορα και συνέχισε να τρώει.
Ύστερα από κάποιες ώρες σιωπής ή άβολων συζητήσεων φτάσαμε επιτέλους στο Μπάρι και καθόμασταν στο τροχόσπιτο περιμένοντας να βγούμε από το καράβι.
"Κάσι πες το, αφού θα σκάσεις"
"Δεν- δεν ξέρω τι να πω. Όλο αυτό είναι περίεργο"
"Γιατί είναι περίεργο; Δεν καταλαβαίνω. Είμαστε δύο ενήλικες που, προφανώς, αρέσει ο ένας στον άλλο και βρήκαμε τον πιο υγιή τρόπο για να το δείξουμε, που είναι το περίεργο ακριβώς;", είπε και με κοίταξε.
"Έχουμε μεγαλώσει μαζί, είμαστε φίλοι τόσα χρόνια και τώρα νιώθω πως θα χαλάσει η σχέση μας και θα γίνουν όλα χάλια. Νιώθω πως θα σε χάσω πάλι και μόλις σε βρήκα" απάντησα ειλικρινά.
"Θα είναι περίεργο μόνο αν το κάνουμε περίεργο, ε γλυκιά μου;" είπε και μου χάιδεψε το μάγουλο.
STAI LEGGENDO
Έρωτας στους δρόμους της Ευρώπης
Teen FictionΗ Κάσι είναι ένα ταλαιπωρημένο κορίτσι που μόλις έχει γίνει 18. Ο Αλέξης είναι ο παιδικός της φίλος -σχεδόν μεγάλος αδερφός- και ακόμα έμελλε να γίνει περισσότερα από αυτό. Μια ατυχία της ζωής τους φέρνει σε ένα τροχόσπιτο να ταξιδεύουν με προορισμ...