JANGAN KADA INGAT MAMICIK BINTANG NANG DI BAWAH SANAK LAH😚❤️❤️
JANGAN JADI PAMBACA NANG RANAI WARA SANAK AI😚❤️❤️
Ily, dadah👋🏻❤️
• • •
Bima Bapandir
Jam 17:15
"Mama, Abah, capati ka rumah Meysa!" Ujarku sambil mamuruk sapatu.
"Hadangi lu nah Mama mambujuri gincu kalo2 tapalit kamana kah"
"Umaa ai anakku saking handaknya batamu lawan Meysa"
"Aii aii panya jer Abah nih, urang handak bamamakanan kasitu"
"Humaa ai maristanya aku mandangar" Ujar Mama datang2 mamukul bahuku.
"Sudah siap kah yang, nyaman tulakan?" Ujar Abah.
"Sudah am nah, capati dah Tulakan maras anak kita kaganangan pacarnya hahaha..."
"Astaghfirullah baisi kuitan kaya inian"
Kami pun otw ka rumahnya Meysa. Pakai mobil gaess, biasa lah urang kaya, hiih kaya warik :')
10menit kemudian
Akhirnya sampai jua di rumah Meysa. Ujar Meysa rumahnya warna putih, habistuh di muka rumahnya ada kambang2 warna ungu.
Habis kaluar dari mobil, kami manuju muka lawangnya Meysa.
"Assalamualaikum Budi, uyy urangnya" Ujar Abahku sambil mangatuk lawang.
"Budi uyy Budi amunnya kada mambukai aku gandah lawang ikam" Ujar Abahku bakuciak, kada tapi nyaring pang jua sebenarnya.
Sakalinya Abahku handak manggandah, Paman Budi sudah mambuka lawangnya.
"Napa am pina kuciak2, kaya urang gila ha. Aku mandangar ai Ham ai, kada usah gen kuciak2" Ujar Paman Budi.
"Ehh mandangar ai leh, waktu SMA pina tutulian napa am Bud?" Ujar Abahku bagayaan lawan Paman Budi.
"Nah di bahas pulang, bararanai ha lagi"
"Ya Allah Riniiii, aku miss yu sangattt" Ujar Mamanya Meysa, Acil Hilda.
Maka sambil bukah manunti'i Mamaku, yg paling kasiannya nih lawan Paman Budi. Sidin kana tunjul bini, bilang handak rabah ha lagi sidin.
"Astagaa ai Hildaaa, miss yu tuu jugaaa" Balas Mamaku jua.
Baragapan buhannya, dasar paumaan nih.
"Dasar umanya nih, bagagamat pang. Laki kana tunjul nah" Protes Paman Budi.
"Moknya nah, makanya baugah jangan mahalagi di lawang sayang ai"
"Nah iya kalo sarbanya salah. Aku mandi di halaman rumah salah, aku guring di dapur salah, aku maunjun di kolam renang salah, napa am umanya aku nih" Curhat Paman Budi.
KAMU SEDANG MEMBACA
KADA JELAS! [Bima & Meysa]
RandomATTENTION-! • Mengandung kata" yg kd baik, kd sopan, dan agak kasar. • Amunnya sdh tahu ada kata" nang kd baik tuh dusah di baca gen, baugah sana ikam. • Kisahnya asal tulis haja sanak ae, napa nang kaluar di otak tulis barait ae. Jdi jgn baperan ke...