JANGAN KADA INGAT MAMICIK BINTANG NANG DI BAWAH SANAK LAH😚❤️❤️
JANGAN JADI PAMBACA NANG RANAI WARA SANAK AI😚❤️❤️
Ily, dadah👋🏻❤️
• • •
Author Bapandir
Ada babinian bukah tahancap-hancap banar, sudahnya bukah mahingal kalapahan ha pulang.
Untung di tangah jalan ada ruangan, jadinya kawa bapatak sementara. Langsung ai lagi binian tadi masuk ka ruangan tersebut, dan bisa bahinak santai.
Siapa garang binian tadi? Kanapa jadi inya bukah?
"Come here girl..."
"Bangsat!" Ujar binian tadi gimit.
"Jadi ikam handak bemainan patak umpat kah lawan aku, hm?"
'Mama, Abah, amunnya hari ini ulun kada dapat di tolong lagi, minta maaf banar ulun lawan pian badua' batin binian tadi.
"Baby girl, aku hitung 1 sampai 3 amunnya kada kaluar awas ha ikam!" Ancam lakian tadi dengan senyum seringainya.
Siapa garang lakian tuh? Hm...
Sebenarnya lakian tadi tuh tahu ai pada binian tuh bapatak di ruang nang tadi, tapi inya handak bemainan sadikit lawan biniannya tuh.
"Satu..."
Binian nang di dalam ruangan tadi tuh makin jedag jedug jantungnya, tapaluh dingin ha jua. Uuuu marasnyaa.
"Masih kada handak kaluar jua kah, hm?
"Dua..."
Gara2 binian tadi kadada respon napa2, lalu ae lakian tadi sarik. Sambil maninjak apa pun yg ada di hadapannya.
"BABY GIRL JANGAN MAULAH AKU SARIK NAH, KALUAR KADA SINI IKAM!"
"Bungulnya takajut aku hah, astaga ai untung kada jantungan" Ujar binian tadi gimit.
"Felizya sayang, ini terakhir nah capati kaluar!" Ujar lakian tadi lembut tapi terkesan kaya seram jua pang. Ha? Kaya apa tuh maksudnya.
Ya, binian tadi adalah Felizya Kirana Aryujina atau biasanya di kiau kawanannya Kirana. Tapi amunnya lakian tadi mangiau khusus yaitu Felizya.
Dan lakian tadi adalah Alexander Felix Alatas atau biasa di kiau Felix.
Jadi keadaan si Kirana wahini nih lagi bukah mahindari Felix. Kanapaan yu lah? Kada tahu ja jua author nih.
"Tiga, game over babe" Ujar Felix langsung bajalan ka arah lawang ruangan tadi. Dan mambukanya dengan cara batinjak, untuk Kirana kada bagana di muka lawang.
"Aaaaaa tulungg Acil Basnah" Kuciak Kirana, dan langsung di tutup Felix muntungnya.
"Sssttt baranai, napaan jadi mancari'i Acil Basnah"
Kirana taciling melihat Felix, maka muha buhannya parak banar.
"Ampun Ka...."
"Tadi sudah ku padah akan kaluar kalo, tapi napa masih ja kadada merespon?"
"Aku takutan Ka ai, ikam nih napaan jadi nang kaya itu! Dasar monst-" Ujar Kirana di potong oleh Felix.
"Aku apa baby, hm?" Jangan kada ingat seringai.
KAMU SEDANG MEMBACA
KADA JELAS! [Bima & Meysa]
RandomATTENTION-! • Mengandung kata" yg kd baik, kd sopan, dan agak kasar. • Amunnya sdh tahu ada kata" nang kd baik tuh dusah di baca gen, baugah sana ikam. • Kisahnya asal tulis haja sanak ae, napa nang kaluar di otak tulis barait ae. Jdi jgn baperan ke...