Nelly 💜
Stałam w kryształowy okręgu , byłam w szoku jak widać ninja też.Szybko machnęłam ręką a cały kryształ zniknął.Chciałam uciec, lecz zielony mi to przeszkodził zaczął mnie atakować , unikałam ciosów i kryształem walnęłam go na mur.Biegłam chciałam lecieć ,ale nie mogłam im pokazać jakim potworem jestem. Wiatr we włosach ,chłodne powietrze w płucach lekko pieczące.Poczułam ostry ból w ramieniu lekkie morczki przed oczami widziałam że nie mogę zemdleć.Zwolniłam doganiali mnie ale nie miałam sił biec dalej. Usłyszałam tylko zgrzyt metalu nunchaku niebieskiego ninjy ,podcięł mi nogi leciałam na ziemię.
Jay💙
Biegliśmy z chłopakami nie miałem sił już biec a Kai i Loyd biegli jak by robili to codziennie.Rzuciłem nuchaku pod nogi zakapturzonego , poleciał , spadł z muru na ziemi nie ruszał się,zeskoczyliśmy z muru i podeszliśmy do postaci.
Loyd💚
Staliśmy wokół kapturnika Cole i Zane byli w pogotowiu trzymając broń , podszedłem i zdjąłem kaptur .Naszym oczą ukazał się dziewczyna jej jasne błąd włosy upięte były nie dbale w koka miała na sobie jeszcze kominiarkę na usta chciałem sięgnąć po nią lecz ,ona poruszyła się.
Była ona trochę nie przytomna ,zaczęła się wybudzać
- dziwne że nie działa na nią lek że strzał strażników powinna już dawno spać,Cole podszedł i wyciągnął strzałę z jej ramienia, dziewczyna syknęła i zaczęła się szarpać ,nie wychodziło jej to .
Nelly 💜
To nie możliwe nie mogę tak skończyć , szarpałam się a oni tylko stali i patrzeli wiedzieli tak samo jak ja że nie uda mi się , zaczęłam biec kiwając się na boki lecz straciłam kontrolę nad sobą i widziałam tylko rozmazane twarze.
Kai❤️
-bierzmy ją i chodźmy do domu, miałem dość na dzisiaj
- okey ale Cole ją bierze, Loyd uśmiechnął się i wskazał na ziemnego.
- dlaczego ja ?! Zawsze biorę niebezpiecznych może tym razem ty Loyd?
- Jak chcesz, zielony machnął ręką i podszedł do dziewczyny wziął ją na smoka
-chyba nie masz zamiaru tak jej wieźć, krzyknęłam do przyjaciela, widząc jak ja położył
-O JEZU,!!możesz sam ją wziąć
-taka ciężka jest😂?
-właśnie nie
-dobra cichaj już tam, lecimy!
Garmadon 🖤
Zauważyłem jak ninja lecą już na perłę , wyszedłem na zewnątrz sprawdzić czy wszyscy są cali i zdrowi.Wszyscy odwołali swoję smoki a mój syn o Cole próbowali coś ściągnąć że smoka ,jakąś dziewczynę...
CZYTASZ
Naucz mnie żyć #1💚💜
FanfictionDlaczego akurat ja? Blondyn podszedł bliżej i złączył nasze usta. Kiedyś będzie lepszy opis 😘💜 Jest już druga część