11💚

500 11 7
                                    

Nelly 💜

Obudziły mnie promienie słońca które wbijało się przez okno, blondyn jeszcze spał, spojrzałam na zegarek była 6:35 ,po cichu wstałam i wyłączyłam jego budzik zeszłam do łazienki i ubrałam się w czarną bluzę i jasne spodnie z przetarciami  włosy związałam w wysokiego koka z pojedyńczymi pasami.Zeszłam  na dół  w kuchni gotowała jakaś obca osoba, kobieta z kapeluszem na głowie, usłyszała mnie i odwróciłam się .

-pani pomyliła  kuchnie? Zapytałam

Ona tylko się zaśmiała ,

-nie my się chyba nie znamy jesteś tu nowa?

-można tak powiedzieć

-Mistake, podała mi dłoń którą przywitałam się z kobietą

Przez tą krótką chwilę czułam jak energia komuluje się w mojej ręce.

-Nelly, wzięłam kubek z wodą  chciałam go chwycić a on roztłukł się co spotkało  się ze ciekawym wzrokiem  staruszki.

Zaniotłam szkło.i pościerałam rozlane picie.

-pomożesz mi zrobić omlety? 

-tak

Oby dwie robiliśmy omlety.Podczas przygotowań do  śniadania nie obyło się bez pytań.

-co się takiego stało że wszyscy śpią a ty wyglądasz jak byś nie spała całą noc

Zaśmiałam się w duchu bo przecież nie spałam prawie całą noc.

-mieliśmy ognisko do późna nikt się Pani nie spodziewał.

-aha to ciekawe , przeciągnęła słowa i nakładała omlety.

Ślinka mi ciekła na myśl o ciepłych omletach z bitą śmietaną i truskawkami pychaaa😌🥞🍓🍴


-idź ich obudzić.

Jak powiedziała tak zrobiłam najpierw obudziłam Kaia ,Zane zapukałam do Nyi i Jay został jeszcze Cole i Loyd.

Po cichu zakradłam się do pokoju Cole , chłopak spał i głośno chrapał , wzięłam kubek z wodą z szafki  nocnej i wylałam całą zawartość na niego o szybko wybiegłam.

Kolejny i ostatni był Loyd, szturnełam blondyna na co od mruczał coś nie  zrozumiałego

-Loyd wstawaj Mistake jest w kuchni, chłopak odwrócił się do  mnie  plecami.

Nic nie działało , zaczęłam ciągnąć kołdrę odkrywając go na co zabrał ją i opatulił się .

Nie wierzę, go to nawet pożar by nie obudził.Została ostatnia opcja  sięgnęłam po moją poduszkę położyłam ja na twarzy blondyna i położyłam głowę , chłopak po paru sekundach wstał z braku tlenu.

-głupia jesteś

-możliwe wstaj i zchodź na śniadanie, wstałam i czochrałam jego włosy wyglądały jak by je piorun kopnął.Siedziałam przy stole razem z Misatke ,Nyą i Jayem  

-co oni tak długo ,Jay narzekał jak zwykle .

Mistake 💟

 Poznam przynajmniej ich od strony normalnej domowej, ciekawi mnie moc tej dziewczyny emanuje od niej energia  której nawet nie tłumi a zwabia niebezpieczeństwo.

Wszyscy siedzieli i jedli tylko Syna Garmadona nie było on też ma moc i to nieodkrytą jak ich cała ekipa.


Po paru minutach chłopak przyszedł usiadł i zaczął jeść jak reszta , spoglądał okiem co jakiś czas na Nelly , ciekawe jaka jest ich relacja.

Nelly 💜 

Znów chciałam się napić , ale sytuacja znów się powtórzyła lecz tym razem udało mi się zatrzymać szkło w powietrzu akurat przy twarzy Kaia  . Kawałki jadła lewitowały a ja nie wiedziałam co zrobić.

-po prostu puść je , kobieta spoglądała na odłamki szkła.

Jak mówiła tak zrobiłam wstałam zabrałam talerz 

-ja lepiej już pójdę

Wyszłam na dziedziniec klasztoru o ile tak go można nazwać kierowałam się na schody które piętrzyły się na dół usiadłam na  pierwszym stopniu i dokończyłam śniadanie.

Mistake 💟

-jaką ona ma moc,?

- nie wiemy ona też nie wiem , wgl jest inna ma skrzydła, Młodzieniec Zane mówił to tak jakby to było normalne.

-to czas się dowiedzieć   macie trening po śniadaniu ,Nya ,Piksal  będę was potrzebować.

Loyd 💚

Z chłopakami ćwiczyliśmy

-w co to za wyprawy ,Kai uśmiechnął się

-nie wiem o czym mówisz

-ok nei udawaj przecież w sieci jest zdj

-niby jakie

-ciebie i twojej panienki na smoku 


-co odrazy mojej nie jesteśmy razem i raczej to się prędko nie zmieni

-tez muszę zabrać Nye na lot w blasku księżyca nad miastem ,dokuczali mi cały

 czas.

--dobra tylko się nie obraź żartujemy sobie ,ale mógł byś znaleźć sobie dziewczynę .

-sam nie wiem jak na razie nie widzę żadnej odpowiedniej

Dalej   ćwiczyliśmy.

Nelly 💜

Siedziałam i wpatrywałam się w widok z góry.

-chciałam porozmawiać, usłyszałam za sobą głos staruszki

-o czym ?

Zauważyłam Piksal i Nye które usiadły obok Mistake.

-o twojej mocy

💟🍴🍓🥞🍕😌😛💙💚😂⚡💮

Sorki że krótki pa 💓💜



Naucz mnie żyć  #1💚💜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz