24.Bölüm... " FİNAL "
Devran endişeleniyordu, bir haftadır sesi çıkmayan adamın ne yapacağını ya da ne yapmak istediğini kestiremiyordu. Derdi para mıydı? Yoksa sadece gelip huzursuzluk yaratmak mı? Her ne olursa olsun Devran ona asla izin vermeyecekti.
Bakışlarını boş boş baktığı bilgisayar ekranından ayırıp biraz ileride ki koltukta kitap okuyan karısına baktı. Ne olursa olsun bu sorunu Çiçeğe hissettirmeden hallettirmeliydi zaten hamilelik onu fazlasıyla yıpratırken bir de bu sorunlar için endişelenmesini istemiyordu.
"Bir şey mi oldu canım?" karısının sesi ile irkilirken daldığı düşüncelerinden sıyrıldı.
"Efendim?"
"Daldın da onun için sordum. Benden bir şey mi istiyorsun yoksa? "
"Yok canım. Meyve soyayım mı sana?
"Kahvaltıdan daha yeni kalktık canım. Bu arada sen işe gitmeyecek misin bugün?"
"Hayır bir süre evde çalışayım diyorum."
Devran oturduğu yerden kalkıp yanına gelen karısı ile kucağında ki bilgisayarı kenara bırakıp onu kucağına çekip kollarını beline doladı.
"Baban eve gelir diye gitmiyorsun değil mi?"
Ona yalan söyleyemeyeceğini bildiği için başını onun kokusunun kaynağına, boynuna gömmeden önce " Evet " diye mırıldandı.
"Bir şey yapacağını sanmıyorum bence sadece seni huzursuz etmek istiyor."
"Başarıyor da"
"Ama sen başarmasına izin vermelisin. Şimdi hadi kalk ve işe git. Söz veriyorum kapı çaldığı an seni arayacağım."
"Söz mü?"
"Söz"
"Öyleyse ben bir iki saat gidip şu hesap işlerini halledip geleceğim. Sen dinlen hiçbir şeyle uğraşma tamam mı? Hatta uyu biraz gece uyuyamadın zaten pek."
"İyim ben Devran hem evi makineye çekeceğim iki dakika"
"Ne makinesi kızım? Otur oturduğun yerde ben gelince hallederim. "
"Bir makineden bir şey olmaz kocacım zaten bütün gün oturuyorum. Kilo aldım valla birkaç ayda"
"Çiçek çok ciddiyim ben gelince ne istiyorsan hallederim. Evi çekip silerim sen dinlenmene bak."
"Tamam tamam "
"Bu tamam bana hiç inandırıcı gelmiyor Çiçek Hanım"
"Söz veriyorum bu koltukta oturup senin gelmeni bekleyeceğim"
Aradan geçen iki saatte Çiçek gerçekten de ona verdiği sözü tutmuş koltukta oturup kitap okumuştu ama zaman geçmek bilmiyordu ve okumaktan da yorulmuştu. Oturduğu yerden kalkıp mutfağa geçti ve internette bulduğu ıslak kek tarifini yapmaya başladı. Arada çalan telefonu cevaplayıp fazlasıyla endişeli kocasını yatıştırdıktan sonra işine devam etti ve keki hazır hale getirip dinlenmesi için kenara kaldırdı.
Devran'ın kızacağını bilse de mutfağın dağılan birkaç çekmecesini boşaltıp temizledi ve tekrar düzenledi. Ve ardından geçen bir saatin sonun da kapı çalınca elinde poşetlerle Devran'ı gördü. Eve giren kocasının dudaklarına bir öpücük bırakıp mutfağa yönelmesi ile peşinden ilerledi.
"Ne aldın?"
"Taze sebze meyve ve sevdiğin çikolatalardan" derken poşetten çıkardığı çikolatalardan birisini Çiçeğe uzattı. Çiçek mutlulukla Çikolatayı aldıktan sonra paketini açıp büyük bir ısırık aldı. Çikolatanın mutlulukla bir ilişkisi olduğu kesinlikle doğruydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİÇEĞİM (Sevdalı Adamlar 2)
RomansTanıtım... Bir adam ki sevdiği kız uğruna tüm tabularını yıkmış. Bir kız ki tek bir bakışı koca adamı yakıp kavurmuş. Bu aşk hikayesi değil. Bu bir sevda hikayesi. Bu, kocaman bedeninde çocuk gibi, yaralı bir kalp taşıyan Devran ve sessiz, narin...