Robin
Dzisiaj będzie wspaniały dzień! Zostałaś zaproszona przez swojego chłopaka na randkę do kina. Podekscytowana nie mogłaś się doczekać. Stałaś przez szafą i zastanawiałaś się co założyć. Po długim namyśle zdecydowałaś się na czarną spódniczkę przed kolano, zielony crop top i szarą, skórzaną katanę. Przeglądnęłaś się w lustrze i stwierdziłaś, że jednak założysz czarną katanę. Spojrzałaś na zegarek i prędko wzięłaś pasującą torebkę. Wrzuciłaś do niej telefon, chusteczki i po zamknięciu drzwi na klucz je też wpakowałaś. Przed domem stał już Dick.
- Hej!
- Hej! To co idziemy? - spytałaś.
- Pewnie! Nie masz nic przeciwko temu, by się przejść?
- Nie, będzie nawet fajniej!
- No to chodźmy, to niedaleko.
Spacer upłynął wam szybko na przyjemnej rozmowie. Weszliście do kina i Robin stwierdził, że on wybierze film, bo to ma być niespodzianka. Przed salami kinowymi poszliście kupić duże napoje i duże pudełko nachosów.
- A powiesz mi co wybrałeś?
- Nie.
- No weź mi powiedź!
- Zaraz zobaczysz, mam nadzieję, że spodoba ci się!
- W której sali grają ten film?
- W 6.
- To chodźmy!
Zajęliśmy miejsca na środku sali, po szukaniu odpowiedniego rzędu i numerów siedzeń. Oczywiście nie dowiedziałaś się od chłopaka niczego. Zaczęły się reklamy, puszczali pełno zwiastunów filmów i już miałaś następne, na które chciałabyś pójść. W końcu zaczął się seans, po chwili skojarzyłaś, że Dick zabrał cię na komedię romantyczną. Zazwyczaj omijałaś takie produkcję szerokim łukiem, ale postanowiłaś się przemóc i nie zrobić przykrości Robinowi. Oglądałaś spokojnie zagryzając nachosami, ale akcja w ogóle się nie posuwała i nawet nie zorientowałaś się, gdy zasnęłaś na jego ramieniu. Przebywałaś w przyjemnej krainie snów, gdzie przeżywałaś scenariusz tej komedii z Dickiem. Gdy miał stać się w końcu szczęśliwy koniec, ktoś cię obudził. Sennym wzrokiem rozglądałaś się naokoło, przypominając sobie gdzie jesteś. Twoje policzki zaróżowiły się, gdy wreszcie spostrzegłaś, że zasnęłaś w kinie na ramieniu Dicka.
- Nie wiedziałem, że aż tak cię nudził ten film. - zachichotał cicho.
- Nie śmiej się ze mnie!
- Ale byłaś tak przeurocza.
- Bo się obrażę!
- Dobra, ale i tak trzeba było mi powiedzieć, że nie lubisz komedii romantycznych!
- Ale ty się tak starałeś! A przecież ty nie lubisz takich produkcji!
- Nic nie szkodzi! Następnym razem idziemy na jakiś film akcji!
- O tak!
- Spodobał ci się jakiś ostatnio?
- Tak, jak były reklamy to wyświetlali taki jeden, który może być interesujący!
Bestia
Ten tydzień był okropny. Przez kolokwium nie spałaś już trzy dni, wypiłaś dziesięć kaw i zasypiałaś na stojąco. Na szczęście zdałaś go na bardzo dobrym poziomie i nie musiałaś się już martwić. Postanowiłaś, że przynajmniej pośpisz dzisiaj cały dzień. Położyłaś się do łóżka i momentalnie zasnęłaś. Śniła ci się łąka pełna różnokolorowych kwiatów i latających wszędzie motyli. Obudziłaś się kilka godzin później przez dzwonek do drzwi. Zaspana otworzyłaś oczy i rozejrzałaś się po pokoju, ze stanu senności wybudził cię kolejny już dzwonek. Wstałaś przetarłaś oczy i przeszłaś przez korytarz, by otworzyć drzwi. Za nimi stał twój chłopak, który wyglądał na bardzo zmartwionego. Od razu wpadł do twojego mieszkania, aby zamknąć cię w swoich ramionach.
CZYTASZ
Teen Titans - Scenariusze/Zawieszone
RomancePrezent dla was na 200 obserwujących! Chciałabyś przeżyć swoją przygodę z jednym z Młodych Tytanów? Piszę, bo nie znalazłam z nimi scenariuszy! Postacie: Robin Bestia Cyborg Kid flash