Co ty o nim myślisz

534 30 0
                                    

Robin

On mnie uratował, muszę się mu jakoś odwdzięczyć. Ciekawe czy da się zaprosić na kawę za uratowanie mnie? Albo czy nauczy mnie kiedyś tak walczyć? Może się go zapytam następnym razem? Jest całkiem przystojny, co ja mówię jest nieziemsko przystojny. Miły i pomocny, tylko czemu go tak wychwalam? Poznałam go dopiero przed chwilą...


Bestia

Moja ukochana bluza cała poplamiona.... Ale poznałam całkiem śmiesznego chłopaka. Chociaż ma trochę dziwny kolor skóry, ale przecież nie można przekreślać ludzi po wyglądzie, no nie? Oprócz tego jest przystojny, miły i lubimy tą samą pizze. Czyżby to było przeznaczenie? Nie mów tak, poznałaś go dopiero dzisiaj.


Cybork

Dobrze, że tym razem się nie spóźniłam, bo miałabym kłopoty i to jakie. Wszystko dzięki Victorowi, ale skąd on wiedział na którą mam wykłady? Może wiedział dlatego, że wszystkie są na tą samą godzinę? Pewnie tak, chociaż czemu się tym przejmuje? Pomógł mi, a ja go oskarżam. Miło z jego strony i nawet nie krzyczał na mnie po tym, jak na niego wpadłam. Fajny z niego chłopak, taki pomocny, spokojny i przystojny. Ciekawe, czy jeszcze się spotkamy?


Kid flash

Powinnam bardziej na siebie uważać, to mogło się skończyć nieszczęśliwie. Dobrze, że był tam Wally, gdyby nie on... Nie, nie mogę o tym myśleć! Nadal mnie zastanawia dlaczego mnie uratował. Przecież jestem zwyczajna, nie wyróżniam się niczym. Jednak dla niego nie miało to znaczenia. Polubiłam go, jest przystojny, miły i pomocny, dodatkowo zabawny! Ciekawe czy jeszcze się spotkamy, tak bym chciała zobaczyć go znowu... Co się ze mną dzieje? 

Teen Titans - Scenariusze/ZawieszoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz