Robin
Razem z Dick'em lubiliście treningi. Gdy tylko wpadał do ciebie, wyciągał cię z domu i ćwiczyliście walkę wręcz. Czasem zdarzały się wam wspólne wypady na miasto do galerii czy na pizze. Chłopak bał się, że nawet potrafiąc się bronić ktoś cię zaatakuje, więc zgadzał się na wszystko, co często wykorzystywałaś. Bo w końcu jaki chłopak zgodzi się na zakupy bez jakiegoś super ważnego powodu, który zagraża życiu?
Bestia
Razem z Garfieldem bardzo lubiliście spędzać czas na świeżym powietrzu, więc można było was spotkać prawie o każdej porze w parku. Siedzieliście wtedy pod drzewem zajadając się pysznościami, które upichciłaś lub on kupił. Nie oszukujmy się marny z niego kucharz, ale tobie to nie przeszkadzało. Bardzo często robiliście takie pikniki. Jednak, gdy padał deszcz spotykaliście się w miejscowym schronisku, gdzie opiekowaliście się uroczymi i małymi zwierzątkami.
Cyborg
Razem z Victorem zajmowaliście się budowaniem robotów, chociaż bardziej to on uczył ciebie co i jak. Jednak bardzo szybko się uczyłaś i już potrafiłaś nieco, a może i więcej. Spotykaliście się u ciebie w domu lub w parku. Gdy byliście u ciebie, graliście w gry video, w których nieźle go ogrywałaś. Chociaż miałaś wrażenie, że specjalnie się podkłada. W parku robiliście różne zawody, takie jak bieganie, skakanie czy wspinanie się po drzewach.
Kid Flash
Razem z Wally'm bardzo lubiliście bieganie. Biegaliście gdzie tylko mogliście, czy to w parku, czy po mieście. Zwykle to Wally wygrywał jednak ostatnio to ty przewyższałaś. Bardzo cię to ucieszyło, bo w końcu prześcignąć twojego przyjaciela nie jest wcale łatwe. Po twoim zwycięstwie zawsze powoli umierałaś i biedny chłopak musiał zanosić cię, aż pod drzwi twojego domu. Jednak mu to nie przeszkadzało.
CZYTASZ
Teen Titans - Scenariusze/Zawieszone
RomancePrezent dla was na 200 obserwujących! Chciałabyś przeżyć swoją przygodę z jednym z Młodych Tytanów? Piszę, bo nie znalazłam z nimi scenariuszy! Postacie: Robin Bestia Cyborg Kid flash