Yukarıda Dasha kızımız var...
***
Ege: Dasha?
Dasha: Efendim??
Ege: Ya da şey ya, kantine gelsene orda konuşalım
Dasha: Kanka
Dasha: Aynı sınıftayız
Dasha: Ve şu an SINIFTAYIZ
Dasha: Neden mesaj atıyon mal
Ege: Birileri aklımı başımdan aldı da ondan
Dasha: nE
Ege: Neyse sonra konuşuruz bunları geliyom yanına
***
"Dasha?" Dediğim sırada çoktan yanına gitmiştim bile.
"Direkt konuya girebilirsin." Dedi bana dönerek.
"Senin kuzenin Ay Yıldız Tim'deydi değil mi?" Diye sordum.
"Evet?" Dedi anlamamış gibi. Anlamaması normaldi.
"Şimdi bana anonimden yazan bir kız var, hoş kız olduğundan da tam emin değilim ama," dedim.
"Ee?" Diye sadede gelmemi istedi.
"İşte kuzenine söylesen onu bulabilir mi?" Dedim.
"Sanmam, yani bulamayacağından değil ama, uğraşmaz. O daha çok büyük konularla ilgilenir." Dedi.
"Peki sen? Sen de kapmışsındır bir şeyler. Sen yapabilir misin?" Dedim ben de. Şaşırsa da kendini toparlayıp cevap verdi.
"Instagram mı yoksa WhatsApp mı?" Dedi. Yani hangisinden yazdığını soruyordu.
"WhatsApp. Numaramı bulmuş manyak." Diye cevap verince gözlerini devirdi ama sonra bana bakıp cevap verdi.
"İnstagram olsaydı yapabilirdim belki, yani en azından hesabını çalıp gmail adresini ve telefonunun markasını öğrenebilirdim, hatta salaksa ve numarasıyla açtıysa hesabı, numarasını bile bulabilirdim. Ama WhatsApp çalmayı bilmiyorum maalesef. Zaten çalabilsem de hakkında neyi öğrenebileceğimi bile bilmiyorum." Dedi. Ben de sıkıntılı bir nefes verip ensemi kaşıdım. "Tamam sağ ol." Dedikten sonra da tam arkamı dönüp gidiyordum ki aklıma gelen şey ile tekrar ona dönüp konuştum. "Çıkışta bir yerlere gidelim mi?" Dedim altı numaralı bakışımı atarak. Çaktırmayın, tabii ki bakışları numaralandıracak kadar manyak değildim.
"Hep beraber mi?" Dedi o da. Bu kıza da en çok saf olduğu için acıyordum, flörtöz yaklaşımdan anlamıyordu.
"Ya aynen, hep beraber." Diye cevap verince, tanındaki Yudum'a ve arkasındaki Aylin'e baktı.
"İkizler de gelecek mi?" Diye sorunca başımla onayladım. O sırada onlar gelmişti zaten.
"Hayırdır nereye geliyor muyuz?" Dedi Rüzgar ağzı tost ile doluyken. Ben de kıyafetlerinden ayırt ediyordum zaten. Yoksa bir gün aynı giyinseler nah tanırım gibi birşeydi.
"Çıkışta bir yerlere gitmeyi düşünüyoruz. Siz zaten dünden razısınız." Dedikten sonra bakışlarımı tekrar Dasha'ya çevirdim. "Ee geliyor musunuz." Dedim.
"Benim anneme sormam lazım." Dedi Dasha.
"Tamam o zaman haber bekliyorum." Dedim ve sırama doğru yürüdüm. Çocuklar da peşimden geldi.
"Yakında başınız bağlanacakmış biliyor musunuz?" Dedim sırama oturunca.
"Hadi ya hangi manyak kahinden duydun?" Dedi Çınar.
"Dün size bahsettiğim anonim kız söyledi." Dedim ben de.
"Öküz müyüz biz a*ına koyayım, ne baş bağlaması?" Diye sitem etti Rüzgar.
"Onu bunu bırakın da, kimden şüpheleniyorsunuz?" Dedi Çınar.
"Okulda tiktok çektiğimi bilen çok kız var." Dedim.
"Kanka, bence bir süre sonra aşık olmaya başlıyormuş gibi yap ve karşına çıkınca onu sevmediğini söyle." Dedi Rüzgar.
"Bir kızın duygularıyla oynayacak kadar şerefsiz miyim oğlum ben?" Dedim.
"Evet." Dedi direkt düşünmeden.
"Tamam şerefsiz olabilirim ama o kadar da değil." Dediğim sırada telefonum titredi. Gelen bildirim, Elif'e aitti.
Elif: Beni Ay Yıldız Tim üyesine sorgulatmanı sorgulamıyorum da, sen Dasha'ya yürümekte bayağı kararlısın be aşkm
Ege: Allah rızası için bana aşkım deme
Elif: 🆗️
Ege: Mantığım uzak dur dese de, kalbim depar at diyo kb.
Elif: İyi bok yiyo o kalbin
Elif: Ama merak etme aslan parçası, ben seni miyavlatacağım
Elif: Ve o kalbin benim için atacak ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Kalalım Ayrı? -texting-
Cerita Pendek05*********: Yollarımız aynığı 05*********: Yönlerimiz aynığı 05*********: Sonlarımız aynığı 05*********: Nasıl kalalım ayrığı 05*********: Aklımız aynığı 05*********: Fikrimiz aynığı 05*********: zor kalırız ayrığı Ege: Seni şu an engellememem için...