Multimedia Kaan arkidişler, düşebilirsiniz yere minder serdim 😌
Medyadaki şarkının Ege ve Dasha ya uygun olduğunu düşünüyorum 🌝
~İyi okumalar~
***"Dasha sen iyi misin?!" Diye bağırdı Aylin bana. "Gayet de iyiyim," dedim ben sesimi yükseltmeden. "Hak etmişti."
"Dasha, bu yaptığın biraz ağır oldu. Farkındasın değil mi?" Dedi bu sefer Yudum.
"Hak etti dedim. Ben sadece Elfida adına yapmadım bunu, biraz anlayışlı olun." Diyerek kendimi savundum. "Bak tamam ne yaparsan yap. Biz ne söylesek boşuna, fikrin değişmeyecek. Ama ne olur bizi karıştırma bu işe." Dedi Aylin de. Çınar ile olan ilişkisinden dolayı gerilmişti biraz.
"Tabii ki karıştırmayacağım. Bizim de sonradan haberimiz oldu dersiniz. Senin ilişkine çomak sokmak istemem. Yudum da Rüzgar'ı siktir etti zaten." Dedim. "Siz karışmayın zaten, sadece haberiniz olsun diye söyledim."
Ege'nin bütün takılıp bıraktığı kızlara ulaşmış ve en berbat konuşmaların ekran görüntüsünü almış ve hatta üzerinde birkaç değişiklik yaparak, anoniimeliff kullanıcı adına sahip sahte hesap ile okulun itiraf sayfasına atmıştım. Anonim olan Elif olduğu anlaşılsın diye de ismimi gizlemeden paylaşmasını söylemiştim sayfa sahibine. Sonra da paylaştıktan sonra bana haber vermesini söylemeyi de unutmamıştım.
En sonunda telefonum titredi ve gelen bildirime bakmak için aldım telefonu elime. Beklediğim mesaj gelmişti. Hemen kendi hesabımdan o paylaşımı Ege'ye gönderdim ve ardından bir mesaj gönderdim.
dasha.e: Yazıklar olsun Ege, şerefsizlikte master yapmışsın :)
Mesaj gönderildikten sonra hemen engelledim. Geriye sadece beni bulması gerekiyordu. Şu an arka bahçedeki banklarda oturuyorduk kızlarla ve kızları da gönderip oturmaya devam ettim. Birkaç dakika geçtikten sonra Ege ufukta göründü. Hemen ses kayıt uygulamasına girip kaydı başlatarak ekranı kararttım ve sonra da ayağa kalkıp kollarımı kavuşturarak yüzüne baktım. Anlat sen seversin yalanı modunda gülümseyerek baktım hemde.
"Dasha umarım bunlara inanmamışsındır?" Diyerek açtı konuyu.
"İnanmamam için sebep istemek en doğal hakkım olurdu herhalde." Diyerek ne diyeceğini duymak istedim.
"Bana güven, lütfen. Gerçekten zerresi doğru değil, hepsini editlemişler." Dedi. Bir de her şeyini yalanlıyordu, ben sadece küçük editler yapmıştım oysaki.
"Güvende mantık olmaz, ben mantıklı açıklama bekliyorum." Dedim.
"Daha ne söyleyebilirim ki, gerçekten yalan. Seni sevdiğimi biliyorsun, senden başkası yok." Diyerek sonlara doğru sesini yumuşatarak acıtasyon yapmaya başlamıştı. Ben de sahte bir yumuşamayla karşılık verdim. "Ya gerçekten mi?" Başını hafifçe aşağı-yukarı sallayarak onayladı ve üzerine de gülümsedi. Beni kandırabileceğini sanıyordu ve bu beni daha da sinirlendiriyordu. Hızlı bir şekilde sağ elimle yanağına tokat attım kaşlarımı çatarak. Onun yüzü yana yatarken ben konuşmaya başladım.
"Oradan bakınca salağa benziyorum değil mi?!" Diye yükselttim biraz. "Acınacak durumdasın Ege." Dedim sesimi normal seviyesine indirerek. "Büyük bir hatadan döndüğüme şükrediyorum. Beni kendinden soğuttuğun için teşekkür ederim." Dedim ve sahte bir gülümseme ile arkamı dönüp yürümeye başladım kantin tarafına doğru. "Dasha sana gerçekten değer veriyorum. Seni gerçekten seviyorum, lütfen bir şans ver bana." Diye ağlamaklı bir sesle konuştu.
Tekrar ona dönerek yüzüne baktım ve sordum. "Hatalarını kabul ediyorsun yani?"
"Kısmen, ne olur bir şans daha ver bana." Dedi, bu sefer de gözleri dolmuştu.
"Biliyor musun, bunun gibi şeyler için söylenmiş bir ton laf var. Hatta dur sayayım; bir yapan bir daha yapar, insan yedisinde neyse yetmişinde de odur, can çıkar huy çıkmaz. Bunlar benim bildiklerim, başka biliyorsan sen de söyle." Diye dalga geçer bir tınıyla konuşuyordum. Tam da yüzüme bakıyordu, ve gözünden bir damla yaş süzüldü.
"Timsah göz yaşları mı o? Vücudundaki su oranını boşuna düşürme Ege. Eğer ben konuşacak olursam önce çölde susuz bırakır, sonra anlattıklarımla okyanuslarda boğarım seni. Şimdi siktir git, sahnen bitti ama oyun devam ediyor. Oyunculuk hayatına veda et." Dedim ve tekrar arkamı dönecektim ki o cevap verdi.
"Bensiz yapamazsın." Dedi. İşte o anda bana bir gülme geldi ve tutmadan saldım kahkahamı. Sonra da konuştum tekrar.
"Sen radyoyu kapatıyorsun diye şarkılar çalmayı bırakmaz. En çok da buna gülüyorum işte, sizi hint kumaşı yapan insanları bırakıp başkalarının elinde toz bezi oluyorsunuz. Daha da düşürme kendini, siktir git."
Arkamı dönüp yürümeye devam ettim. Bu yaptığım ona hafifti bile.
***
Elif: Lan
Elif: Trrek
Elif: Ne oldu söndün kaldın
Elif: Bütün okul seni konuşuyor neredeyse
Elif: O eskilerin de
Elif: Dün yediğin hurmalar bugün tırmalar der gibi bakıyor
Elif: GDJEJDUEJSHEHEJRND
Ege: Senin yaptığını biliyorum
Elif: E bil bi zahmet
Elif: O kadar kullanıcı adını açık bıraktık
Elif: Kör müsün boncuk gözlüm benim
Ege: Siktir git sinirlerimi bozma
Elif: Vah vah hanimiş benim koca bebeğim
Elif: Uyusun da büyüsün adam olsun görelim
Elif: HDNRMDJEHDJEMJDJEJDM
Ege: Son gülen iyi güler
Ege: Sonun kötü olacak biliyorsundur umarım
Elif: Tatlım
Elif: Bebeğim
Elif: Ben bu gülüşümün son olduğunu söylemedim ki
Elif: =)
Ege: Ne demek şimdi bu? (İletilemedi)
Ege: İşine gelmeyince de hemen engel (İletilemedi)
Ege: Orospu (İletilemedi)
***
Sonunu hiç böyle hayal etmemiştim. Daha farklı olacaktı ama ne bilm böyle yapasım geldiKamu Spotu: Görünüşe aldanmayın, her yakışıklı şerefsizdir
Bu benim deneyip test ettiğim bir şey
Ege orospu deyince bi gülme geldi, erkekler kuyruk acısı çekince hemen orospu damgasını basıyorlar.
Daha uzun yazacaktım ama anca bu kadar oldu. 30 final gibi görünüyor ama emin değilim. En fazla 2 bölüm daha artar ama tahmini final 30
Sizi sevirem hadi bye 🤍🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Kalalım Ayrı? -texting-
Kısa Hikaye05*********: Yollarımız aynığı 05*********: Yönlerimiz aynığı 05*********: Sonlarımız aynığı 05*********: Nasıl kalalım ayrığı 05*********: Aklımız aynığı 05*********: Fikrimiz aynığı 05*********: zor kalırız ayrığı Ege: Seni şu an engellememem için...