Ertesi gün okula geldiğimde hepsi gelmişti. Sınıfa girdiğim gibi "GÜNAYDIN!" diye bağırmıştım.
Diğer sınıftaki yaratıklar göz devirirken bizimkiler hep aynı coşkuyla günaydın derlerdi. Her sabahki rutinimizdi.
Ama bugün Atakan bana bakıp geri kafasını çevirmişti. Anladığım kadarıyla dünden kızgındı bana.
Ayrıca Berk'le yer değiştirmiş koridor tarafına Berk geçmişti.
Aslında Atakan biraz haklıydı. Yani benim söylediğim bazı yerlerde doğruydu ama sanırım Atakan daha çok haklıydı.
Onun bugün gönlünü almam lazımdı. Ona döndüm.
"Günaydın diyorum"
Kafasını cama çevirip cama yasladı. Baya baya trip yiyordum.
Dolunay ne oldu anlamında kafasını sallarken "noldu size lan" dedi Berk.
Oflayıp önüme döndüm. Gece uyuyamamıştım o yüzden uykum vardı. Kafamı sıraya koydum.
Okulda uyuyamazdım bu yüzden sadece gözlerimi dinlendirdim.
Salak gibi çok duygusal bir insandım ve her boka ağlardım (survivor nisa misali mdlenfkdb).
Dün geceyi düşünmekten uyuyamamıştım. Normalde makyaj yapmazdım okula gelirken ki yasaktı da. Bu sabah gözümde oluşan halkaları kapatmak için biraz fondöten sürmüştüm.
Ilk ders matematikti. Aynı şeyler. Kafamı sıraya koyacaktım, hoca beni soruya kaldıracaktı, soruyu çözecektim, sinirlenecekti.
Neyse ki 3.dersimiz boştu. O sıra Atakan'la konuşmayı ve bilinmeyen numarayı da anlatmayı planlıyordum.
---
"Hadi kantine inelim!" dediğinde Berk ben Atakan'ı işaret ettim ve tamam anlamında kafasını salladı.Çoğu kişi aşağı inmişti. Sınıfta bir kaç inek kalmıştı. Yerimden kalkıp Atakan'ın yanına geçtim.
Kafamı omzuna koydum. Omzunu çekmişti. Hadi ama. Baya ağır trip yiyordum.
"Atakan" cevap vermedi.
"Merhaba benim adım Mısra sizle konuşmak istiyorum Atakan bey." dedim. Yine tepki vermedi.
"Off Atakan bari bi tepki ver bak oturdum burda konuşmaya çalışıyorum " dışarıyı izlemeye devam etti.
"Iyi o zaman konuşayım ben sonuçta kulaklarını tıkayamazsın " dedim.
"Dün düşündüm bi süre. Senin dediklerini ve kendi dediklerimi aklımda tarttım biraz. Sonra bir kanıya vardım. Ilk başta cidden çok haklıydım ama sonra baya saçmalamışım.
Beni korumak istemenizi anlıyorum ama Murat'ın o tarz bir şey yapacağını düşünmüyorum. Belki anlatmalıydım yazdığını ama her beni seveni gidip tehdit ediyorsunuz sizde be kardeşim!
Ben ateşkes imzalamak istiyorum Atakan bey" dedim.
Kafasını bana çevirdi. Sonunda.
"Bizde senin en yakınların olarak kıskanıyoruz" dedi. Eh haklımsı gibi.
"Tamam kıskanmakta haklısınız ama benimde illaki bir gün sevgilim olacak Atakan. Bahtımı kapatıyorsunuz amına koyayım " gülümsedi.
"Sonunda ya şu gamzeleri görmek nasip oldu ya rabbim " daha çok gülümsedi.
"Hâlâ sinirim tam geçmedi haberin olsun"
"Bak şöyle yapalım. Beni sevenleri tehdit etmeyi bırakın. Eğer çok ağzımın içine giriyorsa ve çok rahatsız ediyorsa o zaman güzel bir dille uyarın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mandalinalı Sodam 🍊 | Texting
Short StoryBilinmeyen: seni Mandalinalı Sodamı paylaşacak kadar seviyorum --- Bilinmeyen: sen beni bulmaya çalışacaksın Bilinmeyen: asıl oyun o zaman başlayacak Mısra: bundan şeyin haberi var mı Mısra: benim? --- Bir bilinmeyen texting hikayesi 🦋 Burada b...