Son 18 gün
"Doruk çekil ordan"
Koşarken önümden çekilmesi lazımdı eğer yavaşlarsam asla yetişemezdik çünkü.
"5 dakikaya iniyorum"
Zaten hafif makyaj yapmıştım daha fazlasına gerek yoktu. Altıma ve üstüme ilk bulduğum şeyi giydim.
Tam 5 dakikada aşağı indiğimde Doruk şaşırmıştı. Oda böyle bir performans beklemiyordu.
"Turbo mübarek"
Anlamazca suratına bakarken tekrar konuştu.
"Bunu da anlarsın"
Hâlâ anlamazca suratına bakarken oflamıştı. Yaptığı espriyi açıklamaktan nefret ederdi.
"Turbo diye bir film var hani. Salyangoz hani birden hızlanır falan"
"Hee"
"Allah razı olsun ya"
"Neyse boşver şimdi koşsak iyi olur"
"Oh be. Hayata bak. Geç kalan o olsun. Yine koşup yorulan ben olayım"
"Doruk ne söylendin be hadi"
Koşarken aniden önüme siyah bir adam fırladığında duramamış çarpmıştım.
Neyseki çok uzun değildim de adamın göğsüne çarpmıştım ve canım yanmamıştı.
"Çok özür dilerim acelem vardı da kusura bakmayın"
Adam kafasını eğmişti. Sesini çıkarsan ölersin.
Koşmaya tekrar başladığımızda kokusunu son anda idrak etmiştim. Bu oydu.
Bilinmeyen.
Arkamı tekrar döndüğümde yoktu. Nasıl bu kadar hızlı kaybolabiliyordu?
Ah tabi ya. O bilinmeyendi.
"Ne duruyosun kızım geç kalıcaz"
Tekrar önüme dönüp koşmaya başladım ve son anda önümüzden geçen minibüsü durdurup ona bindik.
Diğerinin gelmesi için 6 dakika bekleyemezdik.
Boş 2 koltuk bulduğumuzda oturduk. Ne giydiğimde bakmadan çıkmıştım bu yüzden kendimi süzdüm.
Altıma mom jean yırtık kot, üzerine de siyah küçük bir nakışı olan sweatimi giymiştim.
Bir dakika... Bu benim değil ki.
Bu Atakan'dan arakladığım Atakan'ın sweatiydi.
Sonradan algılayabildiğim erkek parfümü kokusuyla da Atakan'dan arakladığımı kanıtlamış oldum.
"Geçimini bizden sağlıyorsun he"
"Sizde bu kadar güzel sweatler almayın o zaman"
Bana dil çıkardığında bende aynısını yaptım.
"Dur ben sana bugün ne olduğunu anlatayım"
Kafasını heyecanla salladığında ona döndüm.
"Bilinmeyenle buluştum"
"Ne? Kimmiş?"
"Kim olduğunu göstermedi gözlerimi bağladı. Bana sarılmayı istiyordu bende bunun mümkün olabileceğini söyledim o da böyle bi çözüm buldu"
"Elin adamına niye sarılıyorsun kızım"
"Nereye elin adamı be çok iyi biri bence"
"Bu konuyu daha fazla tartışırsak işin içinden çıkamayız. Devam et"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mandalinalı Sodam 🍊 | Texting
ContoBilinmeyen: seni Mandalinalı Sodamı paylaşacak kadar seviyorum --- Bilinmeyen: sen beni bulmaya çalışacaksın Bilinmeyen: asıl oyun o zaman başlayacak Mısra: bundan şeyin haberi var mı Mısra: benim? --- Bir bilinmeyen texting hikayesi 🦋 Burada b...