"sevgilim ile dans ediyorum"
Belimdeki ellerini biraz sıkılaşdırıp beni daha çok kendine yapışdırdı ve kulağıma eyildi. O an nefesimi tutmuşdum fazla yakındık ve Ben en son Kiminle bu kadar Yakın olduğumu hatırlamıyorum.
"Kollarını belime dola "
" neden "anında verdiğim cevapla Derin bir nefes almışdı . "sadece dedigimi yap söz veriyorum sonra anlaticam" uzaklaşmadan önce yanagıma kısa bir öpücük brakdı .
Sonunda tutdugum nefesimi brakıp kollarımı boynuna doladım ve başımı omzuna yasladım. Ayagimdaki topuklular sayesinde boyumuz azda olsa eşit gibiydi.
Kızın gitdiginden emin oldukdan sonra kollarımı Seokjin'den çekip Gögsümde bagladım ve anlatması İçin Yüzüne baktım "dısarı çıkalım" Derin bir nefes verip başımla onayladım "Amcama Söyleyip gelicem Merak etmesin" başını salladıgında yanından ayrıldım.
Amcamı uzun denile bilecek bir arayışdan sonra buldugumda Koluna girip kulagına doğru fısıldadım "bir arkadaşımla dısarı çıkıcağım" sinsi bir gülümseme ile Bana Baktığında Yok artık Der gibi başımı salladım ve Yanından ayrıldım.
Seokjin'in yanına geldigimde elimden tutup yürümeye başladı. Salondan çıktıgımızda bir Kolidora girmişdik . sanırım aşağıya inicektik asansöre doğru gitdiginde kolundan tutup durdurdum "bir sorun mu var" başımı onaylar şekilde salladım ve bakışlarımı kaçırdım "umm Ben asansöre binemiyorum" dedim. Kaşlarını kaldırıp yüzüm inceledi
"sorun degil Hadi merdivenleri kulanalım "
Başımı salladım ve ayağımdaki topukluları çıkardım. " ne yapiyorsun" o Bana anlamaz Gözlerle bakarken Ben umursamaz bir şekilde omuz silkdin "o topuklularla yürümek çok zor" hafif gülümseyip başını salladı
*****
"Umut ediyorum ki asansöre binememenin anlamli bir Sebebi var yoksa 18 Kat merdiven indik. Tanrım Ben spor bile yapmıyorum "
" Ben sana gelme dedim degil mi "Ben önceden demişdim sen asansörle in Ben merdivenlere gelirim diye ama benim gibi centilmen bir Adam bir kadını asla Yalnız brakmaz Diyip Benimle gelmişdi ama sonra şikayet etmeye başlamışdı.
Seokjin Tam Otelden çıkıcakKenKolundan tutup durdurdum. "bir sorun mu var" Bana anlamaz Gözlerle bakmasına karşılık Gözlerimi devirdim "eminim dışarıda bir sürü gazetteci var ikimiz Birlikte mi çıkıcağız " Gözlerini kısıp bir süre düşündü
"haklısın Aslında...... Önce Ben çıkıcağım sonra sen çık" başımla onaylayip beklemeye başladım.
Seokjin çıkdıkdan iki üç dakika sonra bende çıktım. Ve bir taksiye binip Seokjin'in beni bekledigi sokaga sürmesini isdedim.
Sokaga vardıgımda taksinin parasını ödeyip Indim ve Seokjin'in arabasına bindim " Nereye gidiyoruz" bindigim an sordugum soruyu Arabayı çalışdırırken cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔
Romance_______TAMAMLANDI______ 'Umudum tükendi' dediğin anda bile Umut ediyorsun, Öyle değil mi? Kim Seok Jin x Min Sera Yun Başlama tarihi ~ 3.27.2020 ✔️ Bitiş tarihi ~ 7.15.2020 ✔️ 👑 #ksj #1 👑 #Minyoongi #1