Yorum yapın len.
ikimizde Birlikte arabadan indikden sonra Seokjin Yanıma geçdi ve elimi tutdu.Evin önüne Geldiğimizde izle basdım. Kapıyı Büyük bir neşe ile Namjoon açmışdı. Seokjin'e bakıp ardından Bana sarılmışdı. "hoş geldiniz"
Benden ayrıldıkdan sonra Seokjin'e dönüp sarıldı. Seokjin önce şaşırsada sonra o da sarılmışdı.
ikisi ayrıldıkdan sonra içeri girmişdik. Salona geçdiğimde Karnı burnunda bir kız Görmem ile Gözlerimi kocaman açıp Namjoon'a doğru döndüm.
Namjoon elini omzuma koyup kulağıma doğru eyildi. "anlatacağım" Başımı salladım ve içeri girdim. Kız bizi Gördüğünde hemen ayağa kalkdı ve gülümsedi.
Yanına gidip samimi bir şekilde sarıldım Seokjin ise sadece Baş selamı verdi. "şöyle oturun" Namjoon'un Sesi ile kızla bakışmayı kesdim ve kendimi tantdım. "Sera"
"memnun oldum bende So Hyun "
" Seokjin "
Seokjin ve Ben ikimiz Yan Yana bir koltuğa So Hyun ve Namjoon'da Karşımzdaki koltuğa oturmuşdu.
Kısa bir seszizliğin ardından Namjoon boğazını temizledi. " Sofraya geçelim mi "
Hepimiz Birden ayağa kalkdık ve masaya geçdik. Namjoon So Hyun'un masaya oturmasına yardım edip sonrada kendisi oturdu bu halleri Oldukca hoşdu. Ben onlara dalıp gitmişken Seokjin'in kulağımda hissetdiyim nefesi ile kendime geldim.
" ileride bizde Böyle olucaz "
Söylediğine hafif tebessüm edip yemeğe başladım. Yemeklerimizi yerken bir yandanda konuşuyorduk. Aklıma gelen Şeyle So Hyun'a döndüm.
" Kaç aylık "
" 8 "
Gülümsedim ve yemeğe devam etdim karnı Oldukca Büyükdü ama ona rağmen çok güzeldi. Bir an düşündüm acaba bende Böyle güzel olucakmıyım.
-_-_-_-_-
eve Geldiğimizde Seokjin'in telefonu çalmış ve gitmek zorunda kalmışdı bende son derece kalın olan pijamalarımı giyindim. Seokjin hamile olduğum İçin, saten, şort, sıfır kol, ve ince olan geceliklerimi Ben uyurken çalmışdı ve Bana kalın kıyafetler vermişdi. Nedenini sorduğumda üşüte bileceğimi Söylemişdi bende üsdelemedim.
Yatak odamdan Çıktım ve uzun zamandır yapmak isdediğm o şeyi Yapıp Evi dolaşmaya başladım.
Uzun süredir Burda yaşıyordum ama hiç gezmediğim odalar vardı.
Bir Kaç odayı gezdikden sonra bir odanın önüne gelmişdim. Kapıyı yavaşca açıp içeri girdim.
Etrafta baktığımda bir sürü kitap ve bir çalışma masası vardı. Masaya yaklaşdım ve sandalyeye oturdum. Çekmeceleri açıp tek, tek bakarken siyah bir kutu dikatimi çekmişdi.
Kutuyu alıp masanın üzerine koydum ardından açıp İçine baktım. İçindede kendisi gibi siyah bir defter vardı. içimi saran Merak duygusu ile defteri alıp açdım.
KİM SEOK JİN
Merakım dahada artarken okumaya başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔
Romance_______TAMAMLANDI______ 'Umudum tükendi' dediğin anda bile Umut ediyorsun, Öyle değil mi? Kim Seok Jin x Min Sera Yun Başlama tarihi ~ 3.27.2020 ✔️ Bitiş tarihi ~ 7.15.2020 ✔️ 👑 #ksj #1 👑 #Minyoongi #1