Medya diyorum ve susuyorum 👌
Üzerime düzeltdim ve Seokjin'e bakmamaya çalışarak dolaba doğru adımladım.
O ise beni görmüş ama umursamayıp üzerine siyah bir T-shirt giyindi ve aynanın karşılığnda geçdi.
Şu an Evli gibi hissetmem normal mi.
Başımı iki Yana salladım ve düşüncelerimden kurtulup dolapdan kıyafetlerimi çıkardım.
O ise ıslık çalarak saçlarını düzeltiyordu. Yatağa oturdum ve Seokjin çıkmasını bekledim. Banyoda giyinmeyi hiç sevmezdim bu yüzden Seokjin'in çıkmasını bekleyecekdim ama o inatla işini uzatıyordu.
Sonunda dayanamadım ve ayağa kalkdım.
"Seokjin Çıkarmısın üzerimi giyincem "
Seokjin Bana bir bakış atıp başını salladı ve ardından Yatağa uzanıp Gözlerini yumdu. "Seokjin"
"hımm"
"Odadan çıkmayacakmısın "
Dudaklarını büzüp Yatağa daha çok yerleşdi ve yorganı kaldırıp altına girdi.
" Sen giyin Ben bakmıyorum "
Derin bir nefes aldım ve üzerimdeki bornozu çıkardım. Normalde asla yapacağım bir Şey değildi ama Seokjin'e güvenim tamdı.
Üzerimi giyindikden sonra havlu ile saçlarımı kurulamaya başladım. Havlu ile işim bitdikden sonra aynanın karşısına geçdim ve saçlarımı taramaya başladım. işim bitdikden sonra Tam Odadan Çıkıyordum ki Aklıma Seokjin geldi ve geri döndüm. Hayla yorganın altındaydı.
Acaba boğuldumu diye düşünerek yorganı yavaşca çektim.
Sanırım uyuyordu. Üzerini tekrar örtdüm ve Odadan Çıktım. Aslında ne konuşduklarını sorucakdım ama Şimdilik erteleye bilirdim.
Zaten Sabahda çok bir Şey yememişdim Seokjin uyanana kadar Yemek yiyecekdim.
Mutfağa geçdim ve güzel bir sofra hazırladım. Tam oturucakken kapının çalması ile kendimi küfür etmemek İçin zor tutdum.
Kapıya doğru gidip sinirli bir şekilde Kimin Geldiğine baktım ve Kapıyı açdım.
"hoş geldini-"
"hoş bulduk. Her Neyse çekil bakayım "
Yoongi beni itekleyip içeri girince arkasından baka kalmışdım.
" Hyung biraz kibar olsana.. "
Jimin Yoongi'nin arkasından konuşup ardından Bana doğru döndü.
" Yenge!!. Nasılsın Seni çok özledim "
beni kolları arasına alıp sıkan Jimin'e Göz devirdim. Beni özlediğini söylüyordu. Hayır Yani onunla ikimiz sadece Nişanda karşılaşdık hangi ara bir birimizi özleyeceğimiz konuma geldik ki?.
Jimin sonunda kollarını çekdiğinde Derin nefesler aldım ve Digerlerini davet etdim.
Seokjin'in Bütün kardeşleri ve Namjoon'un Nişanlısı Mi Cha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔
Lãng mạn_______TAMAMLANDI______ 'Umudum tükendi' dediğin anda bile Umut ediyorsun, Öyle değil mi? Kim Seok Jin x Min Sera Yun Başlama tarihi ~ 3.27.2020 ✔️ Bitiş tarihi ~ 7.15.2020 ✔️ 👑 #ksj #1 👑 #Minyoongi #1