26

538 34 60
                                    

Arkadaşlar kapak fotografinda bir sıkıntı var bu yüzden değiştirmek zorunda kaldim. Ama Merak etmeyin sorunu halledip eski fotografi koyacagim 😉

...................

Gözlerimi yavaşca açtıp beyaz tavanla bir iki saniye bakışdık. En son ne olmuşdu ki?.

Başımı Yana çevirdiğimde tekli koltukda düşünceli bir şekilde oturan Seokjin'i gördüm.

Bir Kaç saniye sonra Bana baktığında. Gözlerimiz buluşdu. Oturduğu yerden kalkıp Yanıma geldi ve elimi tutdu. "iyi misin" Başımı Evet manasında salladım ve gülümsedim.

"Namjoon'lar gelicekti "
Hafif bir tebessüm edip cevapladı. "merak etme Ben onunla konuşdum."

Başımla onaylayıp Yatakda oturur pozisyona geldim. "doktor bir Şey Söyledimi.. Bu aralar midem filanda bulanıyordu."

Başını olumsuz bir şekilde salladı. "daha degil sanırım birazdan gelir."

Başımı salladığımda az önce Oturduğu koltuğa tekrar oturdu. Düşünceli görünüyordu. Hemde fazlasıyla. Tam bir sorun mu var diye sorucakken. Kapı açıldı ve Büyükce gülümseyen doktor içeri girdi, Hayır niye gülüyorsun ki?.

Doktorun gelmesi ile Seokjin'de ayağa kalkdı ve neyim olduğunu sordu.

Doktor gülümsemesini genişletip konuşmaya başladı. Tanrım hayla gülüyor.

"endişe edicek bir durum Yok hamileliğin bu dönemlerinde Böyle şeylerin olması normal "

Seokjin ve Ben ikimiz doktora bakarken o kahkaha atdı. " ah sanırım bilmiyorsunuz. Sizi Tebrik ederim Bay Kim nişanlınız bir aylık Hamile ."

Daha sonra bir şeyler daha Söylemişdi ama benim kulaklarım artık duymuyordu. Ellerimi karnımın üzerine koyup yaşlı Gözlerimi Seokjin'e çevirdim. O da Bana bakıyordu.

Bakışlarımı kaçırp yere odaklandım nasıl olabilirdi ki.

Bir Aylık.

Bir Aylık.

bir Aylık

Hepsi benimmi suçumdu? O gün o Dağ evine hiç gitmem gerekirdi. Onun bile bu kadar alçalabileceğini düşünmemişdim.

Kapının açılma ve ardından kapanma Sesi ile Göz yaşlarım yavaşca yanağımdan aşağıya süzüldü.

Yatakda ağırlık hissetdiyimde Seokjin'in oturduğunu anlamışdım ama döndüp bakmadım.

"Yun "

Dudaklarımı bir birine bastırdım ve Bakışlarımı Seokjin'e çevirdim.

Elini omzuma koyup Başımı göğsüne yasladı.

" Lütfen ağlama "

Bunu Söylemesi ile daha şidetli ağlamaya başladım. Boşda olan elini  başıma koyup yavaşca okşamaya başladı.

" Tamam sakin ol Ben yanındayım "

Ben kucağına aldığında itiraz etmedim ve Başımı tekrar göğsüne yasladım.

Yatakdan kalkıp yavaş adımlarla yürümeye başladı.

" Kapıyı açarmısın? "

Sorusu ile biraz doğruldum ve Kapıyı açdım.

Hastaneden Çıktıkdan sonra beni ön koltuğa brakıp kendiside yerine geçdi. Başımı cama yasladım ve yolu izlemeye başladım. Ara sıra Seokjin'in bakışlarını hissediyordum ama dönüp bakmamışdım.

Eve vardığımızda arabadan inip yavaş adımlarla yürümeye başladım. ayakta durucak kadar Gücüm bile yoktu. Seokjin Yanıma geldiğinde elini belime sardı.

Başımı omzuna yasladım Gözlerimi kapatdım. Eve girdiğimizde Seokjin'e dinleniceğimi Söyledim ve odama Çıktım.

Odama girdiğimde direk üzerimdekileri çıkarıp rahat kıyafetlerimi giyindim ve yatağıma girdim.

Bir kaç kez etrafımda dönüp ardından sırt üstü yatıp Derin bir nefes aldım. Ellerimi karnımın üzerine koyup yavaşca okşadım.

Bir Bebek benim İçin muhteşemdi. Ama.......insan sevdiği birinden isder değilmi. Gözlerimi yumdum ve uyumaya çalışdım ama olmuyordu Sürekli Aklıma Won Bin geliyordu.

Neden Sadece hayatımdan çıkıp gitmemişdiki? Her şeyi Kabul edip beni rahat braksa olmazmıydı sanki.

Ben düşüncelerimle boğuşurken Kapının açılma sesini duydum ama Gözlerimi açmadım.

Yatakda bir ağırlık olmuş ardından belime dolanan iki kol ve göğsüne göğsümde bir Baş.

Sweetshirt'imi biraz yukarı çekip eli ile çıplak göbeğimi okşamaya başladı. Derin bir nefes alıp ardından konuşmaya başladı.

"eminim harika bir Anne olacaksın.... Hep Senin yanında olacağım... ikimiz Birlikte bebeğimize çok iyi bakacağız. Seni hep mutlu edeceğim ve asla üzmeyeceğim. "Derin bir nefes alıp boynuma bir öpücük braktı ardından doğruldu.

Ben gitmesini beklerken o dudaklarını bu sefer göbeğimle buluşdurmuşdu. Bir kaç küçük öpücük brakıp Sweetshirt'imi aşağıya çekti ve Kollarını tekrar belime dolayıp uzandı. " sizi seviyorum













--------💜-------
Merhabalar
Şimdi bir kaç Şey sorucam.

kızın hamile olduğunu tahmin etmişmiydiniz.

Peki çocuğun Won Bin'den olduğunu tahmin etmişmiydiniz.

Şunu belirtmek isdiyorum ki bazı benim gibi zeki okuyucular hamile olduğunu tahmin etmiş.

Her Neyse bu günlük bu kadar.

Bölümle ilgili fikirlerinizi yorum kısmına yazın Merak ediyorum

Görüşürüz 👋🏻

Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin