Eğer 48 Bölümün oyu artmazsa Bölümü unutun 😑
*******
Min Sera Yun
Sabah telefonumun Sesi ile Gözlerimi açdım, doğrulup esnedikden sonra uyuşuk bir şekilde telefonuu aldım, Yanıma baktığımda Seokjin'i her zamanki gibi görememişdim, Onu boş verip arayana baktım.
"buyrun "
Karşı tarafdan uzun bir süre ses gelmeyince Tam kapatıcakken o hiç duymak isdemediğim Sesi duydum.
" Sera "
" ne isdiyorsun gene "
" bu gün Görüceksin "
" ne saçmalıyo-.. "
Telefonun yüzüme kapanması ile bir Kaç saniye boş boş ekrana baktım. Söylediklerini umursamayıp Yatakdan kalkdım ve ayaklarımı yere sürte sürte banyoya girdim. İşlerim bitdikden sonra odaya geçip çoraplarımı giyindim ve Odadan Çıktım.
Aşağı kata indiğimde Seokjin'in sesini duymuşdum.
"Hayır bu gün gelemem...... Ah Üzgünüm ama bu gün olmaz... "
Mutfağa girdiğimde Bana kısa bir bakış atıp Yanıma geldi ve alnımdan öpdü ardından elini belime koyup masaya oturmama yardımcı oldu ve kendiside Karşıma oturdu.
" sonra konuşuruz.... Tamam... "
Telefonu kapatıp ardından masaya braktı ve bana döndü.
" yemeğini ye dışarı çıkacağız "
Kaşlarımı çatıp meraklı bir şekilde yüzüne baktım.
" Nereye gidiyoruz "
" Süpriz "
" peki "
********
Üzerimi güzelce giyindikden sonra Makyajımı ve saçımıda yapıp Odadan Çıktım. Alt kata indiğimde Seokjin de hazır olduğu zaman Birlikte evden Çıktık. Kısa süren bir araba yolculugunun ardından Büyük bir evin önünde durmuşduk.
Seokjin Tam inecekken Kolundan tutup durdurdum.
"buraya neden geldik Jin "
Kolunu çekip yüzümü avuçları arasına aldı.
" Süpriz dedim ya "
Ardından alnımdan öpüp indi, bende çok beklemeden kemerimi çözüp indim ve Yanındaki yerimi aldım.
Seokjin elimi tutup yürümeye başlayınca ona ayak uydurdum. Kapının önüne Geldiğimizde Jin önce saatine bakıp ardından zili çaldı.
Bir Kaç dakika geçdikden sonra Kapıyı Namjoon açtığında şaşırmışdım.
Önce ona sonra Seokjin'e baktığımda ikiside omuz silkip içeriyi işaret etmişdi. Namjoon geçmem İçin çekildiğinde Seokjin'i beklemeden içeri girdim. Dışarısı Güneşli olmasına rağmen evin İçi karanlıkdı.
Tam Seokjin'e seslenecegim sırda patlama Sesi ile cığlık atmışdım, ardından duyulan iyiki doğdun şarkısı ile bir anda kafama dank etmişdi. Bu gün benim doğum Günümdü.
Jimin elinde tutduğu pasta ile Karşıma Geldiginde Diğerleride hemen Yanıma gelmişdi.
"dilek tutmayı unutma "
Yanımda Duydugum ses ile ona doğru döndüm.
" Amca "
Kollarımı amcamın boynuna doladım ve Başımı omzuna koydum. Kokusunu bile özlemişdim.
*****
Güzel Geçen bir Günün ardından her kes yavaş yavaş dağılırken Jimin Tae ve Jungkook ile kanepede oturmuş sohbet ediyorduk.
Telefonumdan gelen bildirim Sesi Çocuklardan özür diedim ve mesaja tıkladım.
Doğum Günün kutlu olsun sevgilim.. Senin İçin çok güzel bir hediye hazırladım.. Sadece yarını bekle
İçimi hafif bir huzursuzluk kaplarken umursamamaya çalışdım.
Bu işin İçinden bir Şey çıkacakdı Kesinlikle.
*******
Kim Seok Jin
Her kes dağıldıkdan sonra Yun ile yeni aldığım evde dinleniyorduk, onun İçin ne alabilirim diye düşünürken Namjoon Neden ev almıyorsun demişdi bende güzel bir fikir diyerek Diger evimize göre daha Büyük bir ev almışdım.
Yun bunu durduğunda çok sinirlenmişdi, ona göre Böyle bir eve ihtiyaç yoktu, ama yinede fazla abartmamışdı, Bunun hoşuna gitmediği çok belliydi sanırım sadece beni kırmamak İçin susuyordu.
"Hyung "
Jimin'in bağırması ile omzumda uyuyan Yun'u güzelce kanepeye yatırdım ve sezsiz olmaya çalışarak cevap verdim.
" Efendim Jimin "
" Ben artık gidiyorum "
Salondan Çıktığım sırda Jimin'de ceketini giyiyordu.
" Kendinize dikat edin "
Başımla onaylayıp Onu geçirdikden sonra tekrar salona döndüm ve Sera'yı alıp yatak odasına çıkardım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔
Romance_______TAMAMLANDI______ 'Umudum tükendi' dediğin anda bile Umut ediyorsun, Öyle değil mi? Kim Seok Jin x Min Sera Yun Başlama tarihi ~ 3.27.2020 ✔️ Bitiş tarihi ~ 7.15.2020 ✔️ 👑 #ksj #1 👑 #Minyoongi #1