43

364 30 55
                                    

Siz yorum Yaparsanız Ben daha çok Bölüm yazarim 😊

"eve-"

"Hayır "

Arkamdan duyduğum ses ile o yöne döndüm. Jimin kahkahalarla gülerken Hoseok onun kafasına Salam bir tokat atmışdı.

Onu boş verip Jin'e doğru Dündüm,tam Evet diyeceğim sırda bu sefer Yoongi'nin sesi gelmişdi.

" Hyung bu ne Hal Sana hiç yakışdıramadım. Şimdiden bu kızı bu kadar şımartma sonra tepene çıkar. "

Ona Göz devirmeyi ihmal etmeyip Seokjin'e doğru döndüm ve elindeki yüzük Kutusunu Boş verip direk yüzüğü alıp parmağıma taktım.

Seokjin'in yerden hiç kalkmadan Bana bakarken Kolundan tutup kalkmasını sağladım ve sarıldım.

" Hyung Sera Dünden razı zaten "

" Taehyung "

Seokjin'in uyarıcı Sesi ile Bütün her kes susmuşdu.

" Hadi Hadi benim Uykum var Yemek yiyelim "

Yoongi'ye tekrar Göz devirdikden sonra Seokjin'den ayrıldım. Seokjin kolunu belime sarıp yürümeye başladığında ona ayak uydurdum.

Hepimiz Birlikte 8 kişilik bir masanın Yanına Geldiğimizde Seokjin sandalyemi çekip oturmama yardımcı oldu ve ardından yanımdaki yerine geçdi.

"Hyung Bak sen bu kıza çok yüz veriyorsun benden Söylelem-"

"Yoongi "

" Hyung "

Seokjin ve Hoseok aynı anda bağırınca Yoongi ellerini teslim oturmuş gibi kaldırdı.

" Tamam Tamam bir Şey demedim "

" Neyse her kese afiyet olsun "

********

"Evet o zaman Hadi şarkı Söylüyoruz"

Her kes "Hayır. Neden." gibi cumleler kuruken Taehyung hiç umursamadı ve Jimin'in yanından kalkıp benim yanıma oturdu.

Yemekden sonra Güneşin batmış ve bizde ateş yakıp etrafında toplanmışdık. Uzun uzun sohbet etdimişdik. Hayatımda yaşadığım en güzel gün olmuşdu diyebilirdim. Şimdi ise Taehyung şarkı Söyleyelim diye tutdurmuşdu.

"şarkıyı buraya koyuyorum 👇🏻"

"bu arada bilerek müziksizini koydum öylesi daha gerçekci "

Şarkı bitdiğinde Hepsine yaranlikla baktım seslerinin bu kadar güzel olduğunu hiç bilmiyordum.

" Evet sevgilim Biliyorum sesim çok güzel "

Seokjin'e Göz devirip omzuna vurdum.

" niye her Şeyi kendine yoruyorsun "

" çünki Ben mükemlim "

Yüzümü buruşdurup Başımı sen uslanmazsın derecesinde salladım. O sırda Diğerleride iğrençsin gibi cümleler kuruyordu.

Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin