16

829 51 31
                                    


Telefonumun çalması ile yeni yumduğum Gözlerimi açdım. Telefonu elime aldığımda Gördüğüm isim Derin bir nefes almama sebep olmuşdu

Namjoon

"alo"

"Sera tatlım bu haberler ne "

Derin bir nefes daha aldım ve Yatakdan doğruldum

" Namjoon bir iki gün İçinde koreye döneceğim o zaman konuşsake olur mu "

" Tamam ama bir ihtiyacın olursa ara Lütfen Ben hep Senin yanındayim "

" teşekkürler "

Telefonu kapatıp tekrar yataga yatdım uykum yoktu ama yorgun hisediyordum. Seokjin ile Konuşdugumuzdan bu Yana 2 hafta Geçmişdi. Bi iki hafta İçinde bir sürü saçma yoruma maruz kalmışdım.

iki gün önce seokjin bir basın toplantısı düzenlemişdi ve eşi ile -Yani eski eşi- arasında hiç bir bağ olmadığını Sadece Aile baskısı ile evlendiklerini Söylemişdi Ayrıca uzun zamandır Ayrı yaşadıklarını da belirtmişdi ve Yakında boşanacaklarını. En sonunda Bana Bakıp 'Ben sadece Min Sera Yun'u seviyorum' demişdi.

Evet biliyorum Çok romantik falan.

bunlar gerçek degildi ama yinede içimde bir şeyler kıpırdanmışdı. Açıkcası Seokjin'i ilk Gördüğüm andan beri ondan etkilendiğimi inkar edemezdim.

Zaten etkilenmeyen varmı ki?

Yakışıklı, nazik, düşünceli, merhametli, Yakışıklı olduğunu Söyledim degil mi,

Her Neyse işte. Normalde benim bir erkekden Hoşlanma olasılığım %1 kadar düşükdür. Yani o kadar ki 26 yıllık hayatımda sadece 1 sevgilim oldu zaten O da Won Bin'di.

Ama o artık benim İçin bir yabancıdan farksızdı Onu orda o kızla Gördüğüm an benim İçin bitmişdi zaten.

Kapının çalması ile düşüncelerimden kurtuldum.

"Yun benim Seokjin gelebilirmiyim "

Tanrım resepsiyon neden geldiğini Haber vermiyor telaşla Ayağa kalkıp dolabıma yöneldim. Şimdi diceksiniz ki neden bu kadar telaş yapdın.

Neden mi? Çünki Şu an üzerimde Seokjin'in Gömleği var. Hani evine gitdik benim Elbisem batdı ya o zaman Bana verdiği Gömlek. Fazla rahat olduğu İçin geri vermemiş Olabilirim.

Yoksa aklinizdan saçma sapan şeyler geçirmeyin Güzel kokusu falan yüzünden değil Yani.

"Yun "

Seokjin'in Kapıdaki Varlığını tekrar belli etdiğinde daha ona cevap veremedigimi anladım

" aaa Ben..... Ummm....b..banyodan yeni Çıktım üzerimi giyinyorum "

Cümleyi zar-zor tamamladıkdan sonra Ondan bir cevap gelmeyince seçdiğim elbise ile beraber banyoya ilerledim. elbiseyi giyindikden sonra ılık suyu açıp saçlarımı ıslatdım ardından havlu ile hafif kurulayıp banyodan Çıktım.

Saçıma Aynada bakdıkdan sonra Kapıyı açdım. Seokjin yüzünde mahcup bir ifade ile Bana bakıyordu

"özur dilerim banyoda olduğunu düşünmedim"

" ah ö..önemli degil Hadi İçeri gir"

İçeri girdiğinde ikimizde geçip tekli koltuklara oturduk. Ben Bakışlarımı etrafda gezdirirken onun bakışlarını üstümde hisetmişdim.

Ona doğru baktığımda bakışlarını kaçırmışdı. Derin bir nefes alıp ayağa kaldığında bakışlarım onu takip etdi.

Az önce aynanın karşısına koyduğum havluyu alıp yanıma gelmişdi önümde eğildiğnde Ben şaşkın Gözlerle ona bakıyordum.

"hasta olucaksın "

Elindeki havlu ile saçlarımı kurulamaya başladı ardından ayağa kalkıp elimden tutdu ve beni aynanın karşısına doğru yönlendirdi.

Çekmeceyi açıp fön makinesini aldı ve pirize taktı.

" otur "

Komutu ile beraber makyaj masamın sandalyesine oturdum. Elini saçlarımda hissetdiyimde Gözlerim kendiliğinden kapanmişdı.

Acaba Burda uyusam ayıp olurmuydu. Aklıma gelen fikir ile Gözlerimi açdim. Normalde utandığım İçin Onu fazla izlemezdim ama Şimdi Aynada rahat, rahat izleyebilirdim.

saçlarımı Büyük bir özenle kurtup sonra taradı. O kadar nazik davranıyordu ki bir an onun karşısına hep saçlarım ıslak bir şekilde çıkmayı düşündüm.

Saçlarımla işi bitince karşıma geçmişdi.

Artık Gözlerimi zar-zor açık tutuyordum. Seokjin kolunu belime doladıgında ne yapdigini anlamaya çalışdım. Diğer kolunu da bacağımın altından geçirip beni kucağina alinca itraz etmeden kollarımı boynuna sardım ve güzel kokusunu içime çektim.

"çok güzel kokuyorsun "

Anın Büyüsü ile ağzımdan çıkanları umurumdaım ve devam etdim. Belkide en azından bu gece ona dürüst Ola bilirdim

" sanırım senden hoşlanıyorum Seokjin-shi "



-------------------

Şimdi diceniz bu yazar ne yapiyor inanin bende bilmiyorum ama Hikaye harika yerlere gidicek. Bu arada Won Bin'e sövmeye hazir olun Derim. Spoimi de verip kaçarim 😉

Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin