Sabah uyandığımda Seokjin yine yanımda yoktu. Günlük offlama seansımı gerçekleşdirdikden sonra yadakda kalkıp çıplak ayaklarımı yere sürte, sürte banyoya ilerledim.İşlerimi bitirdikden sonra üzerimi değiştirmeyi boş vererek Odadan Çıktım. Aslında çorap giyinmem gerekiyordu hatta eminim ki aşağıya indiğimde Seokjin ya beni geri Göndericek Yada çorap alıp giydiricekdi.
Bunları düşünürken çoktan Mutfağa girmişdim Seokjin her zamanki gibi arlası dönük bir şekilde iş yapıyordu.
Ses çıkarmadan sandalyeye oturacağım sırada Seokjin Katı sesini duymuşdum. "Git ayağına çorap giyin Yun"
Oturduğum daha doğrusu oturamadığım sandalyeyi geri itip Offladım ve Mutfakdan Çıktım.
Hızlı adımlarla üst kata çıkarken Seokjin'in sesini tekrar duymuşdum.
"offlama Bana "
Bir cevap vermedim ve adımlarımı hızlandırdım.
Çorapları giyindikden sonra tekrar Mutfağa indim. "giyindin mi"
Bir cevap vermedim ve ayaklarımı gösterdim. Memnun bir ifade ile gülümseyip işine devam etdi.
Geçip az önce kalkdığım yere oturucakken kapının çalması ile ağlamaklı bir ses çıkardım.
Seokjin'in işi olduğu İçin o gitmeden Ben kapiya doğru adımladım. Kapıyı açtığımda Jimin ve Hoseok'u görmüşdüm Jimin beni hiç takmadan içeri girmiş ama Hoseok ellerinde poşetler ve yüzünde kocaman bir gülümseme ile "Merhaba" demişdi.
Hoseok'u da içeri geçirdikden sonra hep beraber Mutfağa geçmişdik ve Ben sonunda O sandalyeye oturmuşdum, Yani en azından kapı çalanadek öyle düşünüyordum. Ben Tam kalkıcakken Seokjin Eli ile oturmamı işaret edip kendisi gitdiğinde arlasından gülümseyerek baktım.
Bir Kaç saniye sonra önce Seokjin sonra Namjoon ve Diğerleri içeri girmişdi. Açıkcası hayla pijamalı olduğum İçin utanmışdım ama belli etmemişdim. Her kes yerine geçdiğinde yemeğe başlamışdık.
Ben Büyük bir iştahla yerken Jimin ve Yoongi Bana iğrenir bir bakış atmışdı. Tek kaşımı kaldırıp Başımı ne var derecesinde salladım.
Jimin bakışlarını çekip yemeğe dönerken Yoongi ise çatalını tabağın kenarına koymuş ve Derin nefes almışdı.
Bunun altından Kesinlikle iyi bir Şey çıkmayacakdı.
"Söylemeyim diyorum ama Hyung sen ne buldun bu kızda. Hayır Yani güzellik desen Yok, marifet desen Yok, tarz desen hiç Yok, kızda medeniyet bile Yok baksana nasıl tıkınıyor. "
Ben Gözlerimi Büyütüp Yoongi'ye bakarken Jimin önce kıkırdamış ardından kahkaha atmaya başlamışdı çok geçmeden Taehyung ve Jungkook'da ona katılmışdı.
Hepsine Göz devirdim ve yemeğimi yemeye devam etdim. Ne Yani sırf Yoongi bir laf atdı diye yemeğe küseceğimimi sandınız, çok bekler o.
Yemeğimi Yoongi'nin dalga geçmeleri ve Jimin Jungkook Taehyung'un gülmeleri ile sonunda bitirip ayağa kalkdım ve üst kata Odama Çıktım. Ben zevksiz değildim sadece Sabah olduğu İçin pijama ile geziyordum üzerimi güzelce giyindikden sonra Makyajımıda yapıp Odadan Çıktım
Bu gün dışarı çıkmayı planladığım İçin çantamıda almışdım. Yavaş adımlarla merdivenleri bitirdikden sonra salona geçdim.
O sırada Jungkook ve Hoseok bir şeyler Komuşarak Mutfakdan çıkıyordu. Jungkook beni Gördüğünde yüzünde sinsi bir gülümseme ile ıslık çalmaya başlamış ve Yanıma gelmişdi.
Kolunu omzuma atıp yürümeye başlayınca ona ayak uydurdum.
"Hyung sanırım Jin Hyung'un bu kızda ne buldugunu anladım. "
Jimin ve Yoongi'nin bakışları Bana döndüğünde Jimin'in içdiği su boğazında kalmış ve öksürmeye başlamışdı. Kendimi Jungkook'un Kolundan kurtarıp kabepeye oturup çantamıda Yanıma koydum,o sırada Seokjin'de mutfakdan çıkmışdı.
Gözlerini kısıp bir süre üzerimi inceledikden sonra yüzüne memnun bir gülümseme yayıldı. Normalde daha açık giyindiğimde olduğu İçin Böyle yapdığını anlamışdım.
Yoongi önce Seokjin'e sonra Bana kısık Gözleri ile bakıp Yüzünü buruşdurdu.
"Hyung Cidden bu kızı bu kılıkda dışarı çıkarmıyorsun değil mi "
Seokjin umursamaz bir şekilde omuz silkip Yanıma oturdu ve kolunu omzuma atdı.
" Yoongi Hyung haklı Hyung, Şimdi düşünsene Sera dışarı Çıktı ve sen yanında yoksun, Kesinlikle Bütün erkekler ona bakar. "
Ben ikisine Büyümüş Gözlerimle bakarken Seokjin Derin bir nefes almış ama bir Şey dememişdi. Gözlerimi kısıp Jimin ve Yoongi'ye sinsi bakışlarımı yolladım ve Başımı Seokjin'in göğsüne yasladım.
*******
👇🏻
Merak ediyorum sırf namjoon diyemi Böyle yazıyorsunuz Keşke ayrimcilik yapdiginizi bu kadar belli etmeseniz 🙄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔
Romance_______TAMAMLANDI______ 'Umudum tükendi' dediğin anda bile Umut ediyorsun, Öyle değil mi? Kim Seok Jin x Min Sera Yun Başlama tarihi ~ 3.27.2020 ✔️ Bitiş tarihi ~ 7.15.2020 ✔️ 👑 #ksj #1 👑 #Minyoongi #1