18

689 50 8
                                    

Sera Yun ☝🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sera Yun ☝🏻

Sera Yun ☝🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seokjin ☝🏻

Geldiğimiz bara dikatle baktım aslında barlardan hiç hoşlanmam hatta 26 yılık hayatımda 3 kere gitmişdim.

"inelim mi artık "

Seokjin'in Sesi ile düşüncelerimden ayrılıp Başımı salladım ve indim. Seokjin yürümeye başlayınca hem koşup Koluna girdim. Bu harektime hafif tebessüm etmiş ardından elimi tutmuşdu.

içeri Geldiğimizde buraya niye gelmek isdemediğimi daha iyi anladım. içeride iğrenç bir koku vardı ve bu yüzümü buruşdurmama sebep olmuşdu.

Derin bir nefes -ki bu havayla ne kadar alabilirsem- Seokjin'in Koluna daha çok girdim.

Jony'nin yönlendirmesi ile bir masaya geçip oturduk. Dudaklarımı büzüp Başımı Seokjin'in omzuna yasladim Şu an sevgiliyiz öyle değil mi bu benim en Büyük hakım. Gözlerimi etrafta gezdirdim ve Jony'ye döndüm

"Jony daha güzel ve düzgün bir Restorana gidip Yemek yiyemezmiydik. "

" boşuna uğraşıyorsun Sera bu gece burdayız.....hem belki kendime yeni bir kız bulurum "

Seokjin'e baktığımda Onunda benden pek Bi farkı yoktu, o da benim gibi etrafa bakıyordu.

" Siz iki sevgili kaç kere bara geldiniz "

ikimize Gözlerini kısıp bakan Jony ile biraz düşündüm

"3"

"1"

Jony Seokjin'e bakıp koca bir Kahkaha atmışdı bakışlarımı Seokjin'e çevirdiğimde Gözlerini devirdiğini Gördüm.

" bende Sera'yı bu dünyada tek sanıyordum..... Ama bir Şey diyeyim mi Siz ikiniz Tam uymuşsunuz "

Jony'ye Göz devirip tekrar Seokjin'in Koluna girdim. "boş ver sen onu biz temiziz diye bizimle uğraşıyor" kurduğum cümle ile Jony yine gülmeye başlamışdı.

Bize doğru gelen garsonu görmem ile Seokjin'e döndüm hayla etrafa bakınıyordu Başımı omzundan çekdim ve gelen içkilerden birini aldım.

"Bence çok içmeyin sonra başıma kalırsınız falan "

Jony'nin alay dolu cümlesine Göz devirdim ve içkimden bir yudum aldım. Tamda düşündüğüm gibi iğrenç.

*****💜****

Bardağın sonuna geldiğimde artık her şeyi iki görmeye başlamışdım.

ikinci Bardağı Tam alıyorken bardak elimden çekilmişdi. Başımı yanıma doğru çevirdiğimde iki tane Seokjin görmüşdüm.

"Bence bu kadar yeter "

Dudaklarımı büzüp Başımı onaylamaz şekilde salladım ve Bardağı aldım -daha doğrusu çalışdım- çünki Seokjin Bardağı öyle bir tutmuşduki alamıyordum.

O Bardağı alamayınca Jony'nin Bardağını alıp tek seferde içdim. "yeter bu kadar Yun Hadi gidelim"

Seokjin Ayağa kalkıp kolumu tutduğunda bende kalkdım ama Başım döndüğü İçin Yeniden oturdum.

"Seokjin Başım dönüyor "

" pekala "

Kim Seokjin

Yun'un kalkmayacağını anladığımda bir Kolumu beline doladım ve Diğer elimi de Bardağının altından geçip kucağıma aldım. Ben Onu kucağıma alınca kolunu boynuma dolayıp gülmeye başladı.

Bardan çıkınca arabaya doğru ilerleyip Yun'u ön koltuga oturtdum. Tam geri çekilicektim ki boynumdaki elleri ile beni daha çok kendine çekti. Boş bir anıma geldiği İçin sendelemişdim, Düşmemek İçin koltuğun Kenarına tutundum ve Yun'a baktım Gözleri yarı açık bir şekilde gülüyordu.

Aniden kaşlarını çatıp bakışlarını yüzümde gezdirdi, en son bir yerde durunca kaşlarımı çatmışdım.

"Seokjin "

" hım"

Fazla yakın olduğumuz İçin konuşamıyordum

"Dudakların "

Bakışların Dudaklarımdan çekip yüzüme baktı ve Derin bir nefes aldı

" Dudakların çok güzel "

Bir anda gülmeye başlayınca ne yapmam gerekdiğini Düşündüm ama sonra kurduğu cümle ile gerçek anlamda donup kalmışdım.

" bir kez öpe bilirmiyim "

--------💜---------

Evet çok sevgili yazarınız geldi acaba Burda öpüşseler Seokjin kız içkili olduğu İçin Hata yapmiş olurmu, ne düşünüyorsunuz🤔 Neyse sonra görüşürüz 😉

Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin