41

353 38 59
                                    


Vote İçin teşekkürler

Alien__Person

Turkan04

kzeynep170

SuzanAltun0

--------

"Seokjin Lütfen "

Seokjin'in Kolundan çekmeye çalışarak olduğum yerde tepiniyordum.

" ne olur sanki binsek "

" Hayır işte Ben korkuyorum "

Seokjin'e Göz devirip dudaklarımı büzdüm.

" yapma Böyle ama.... "

Omuzlarımı Umursamaz bir şekilde kaldırıp indirdim ve Yanaklarımı şişirdim.

" off Tamam Hadi "

Yüzüme sinsi bir gülümseme yerleşdirdim ve Koluna girdim. Dışarı Çıktığımızda uzun bir süre gezip sonra lunaparka gelmişdik. Ben ne kadar ısrar etsemde Seokjin dönmedolaba binmek istemiyordu neymiş Efendim korkuyorum.

Dönmedolabın Yanına Geldiğimizde Seokjin hayla direniyordu.

"Yun Lütfen bu çok yüksek hem ya biz yukarıdayken bir Şey olursa "

" hiç bir Şey olmayacak Jin Hadi "

Offlayıp onayladı ve Birlikte yerimize geçdik. Dönmedolap yavaşca hareket ederken Seokjin Çoktan Gözlerini kapatıp koluma yapışmışdı.

" Seokjin fazla abartmıyormusun "

" Hayırrrrr-ahhhhh!!!! "

Ben Seokjin'in haline kahkaha atarken o hayla bağırıyordu. Etrafdaki ışıklar aniden gitdiğinde Dönmedolap harek etmeyi kesmişdi.

" ahhh kurtarın bizi öleceğizzzz-ahhhh"

Seokjin'in kolunu cimcikleyip susmasını sağladıkdan sonra etrafa baktım.

"ne bağırıyorsun Seokjin rezil Olduk "

" Ben haklı-ahhhhhh"

Aniden havai fişeklerin patlaması ile Seokjin tekrar bağırmaya başlamışdı.

"Min yo-ah "

Aşağıdan duyduğum ses ile Seokjin'i dürtdüm. sanırım birisi sevgilisine süpriz hazırlamışdı.

" Mi yo-ah Seni çok seviyorum.... Benimle evlenirmisin "

" evetttt"

Kızın cevabı ile ben dahil her kes alkışlamaya başlamışdı Seokjin'de sanki az önce korkudan bağıran o değilmiş gibi dikleşip alkışlamaya başladı.

Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin