21

629 35 23
                                    


Hemen Gözlerimi kapatıp arkamı döndüm. Yanaklarımın kızardığına Yemin edebilirim. Utanmışdım tanrım Ben 1 yılık nişanlımı bile bu şekilde görmemişdim.

Tam Adım atıp uzaklaşacağım sırada belime dolanan kollar engel olmuşdu. Kalp atışlarım o kadar hızlanmışdıki şuracıkta bayıla bilirdim.

Boynumda hissetdiyim nefesiyle Gözlerimi mümkünmüş gibi daha çok kapatdım ve üzerimdeku Sweetshirt uçlarını sıktım.

Belimdeki kolları ile beni yönlendirip duvara yaslamışdı ama Ben hayla Gözlerimi açmıyordum.

"Gözlerini aç "

Aşırı yakından gelen Sesi ile nefesimi tutdum ve Gözlerimi yavaşca açdım ve yanılmadığımı anladım burnu nerdeyse burnuma değiyordu. Gözüm aşağıya kaydığında hayal t-shirt'süz olduğunu gördüm. Gözlerim tekrar gözleri ile buluşduğunda yavaş-yavaş yaklaşmaya başladı.

Titrek bir nefes verip Gözlerimi kapatdım

Dudakları alnıma değdiğinde Gözlerimi şaşınlıkla açtım ve yüzüne baktım o ise sinsi bir gülümseme ile elinde ne zamandır olduğunu bilmediğim T-shirt'ü kafasından geçirdi.

Ben hayla kocaman Gözlere ona bakarken o T-shirt'nü giyinip elimden tutmuşdu ve odaya doğru yürümeye başlamışdı.

Odaya girdiğimizde elimi braknadan dolaba doğru ilerlemeye başladı. Dolabın yanına Geldiğimizde kapağını açıp dün giyindiğim Kırmızı elbiseyi.

Askıdan çıkarıp Bana uzatdı. "Ben çıkıyorum sen giyin sonra Haber ver....rahat, rahat giyin Ben seni dikizlemicem"

Gülerek kurduğu cümleye Göz devirmek isdesem de öyle bir Şey yapmadım ve sadece Başımı yere eğdim.

Haklıydı resmen Adam giyinirken odasına girmişdim. Bir elini belime koyup Diger eli ile çenemi kavradı ve Başımı kaldırdı.

Bana doğru yaklaşdığında geri cekilmek isdedim ama Belimdeki Eli Buna izin vermemişdi. Burnunu yanağıma sürtüp Derin bir nefes aldı.

"Seni öpmek isdiyorum ama nasıl tepki vereceğini bilmiyorum o yüzden Şu anlık Bununla yetinicem. "Diyip yanağıma bir öpücük braktı ve benden uzaklaşdı ve Bavulunu alıp Odadan Çıktı.

Bende ne zamandır tutduğumu bilmediğim nefesimi sesli bir şekilde verip üzerimdeki Sweetshirt'i çıkarıp elbiseyi giyindim. Saçlarımıda düzeltdikden sonra Odadan Çıktım.

Merdivenlere doğru giderken bir kaç bağırma Sesi duymuşdum biraz daha yaklaşdığımda Bunun Seokjin'in karısı olduğunu anlamışdım. Karısı diyince niye kendimi kötü hissediyorumki? Tamam Evli olabilirler ama Seokjin Onu sevmiyor ve aralarında hiç bir Şey Yok.

Merdivenlere yaklaşdığımda sesler daha belirgin olmuşdu acaba dinlesem ayıp etmiş olurmuyum?.

Biraz düşündükden sonra bir Şey olmaz diyerek dinlemeye başladım. Ben meraklı bir insandım ve Eğer dinlemesem Kesinlikle içim içimi yerdi. Düşüncelerimden ayrılıp biraz daha ilerledim ve onları görebileceğim bir yerde durdum. Kız ayakta duruyordu ama Seokjin çok rahat bir şekilde kanepeye oturmuşdu

"bir kız İçin beni brakıp gidicekmisin gerçekden. Beni karını "

Kızın bağırarak konuşmasına Göz devirdim. Hayır Yani bunu sakin bir şekildede Söyleye bilirdi.

Seokjin'den bir cevap alamayınca Masada Duran vazoyu alıp yere fırlatdı.

Elimdeki telefon çalmaya başladığında ikisinin bakışları beni bulmuşdu. Alt dudağımı ısırıp Telefona baktım Amcam Derin bir nefes alip aramayı cevapladim ve merdivenlerden inmeye başladım

"Amca "

" koreye döndüğünde direk eve gel "

Benden cevap beklemeden telefonu kapatınca Başka şansım olmadığını anladım. Bakışlarımı Seokjin'e çevirip gülümsedim.

" Uçağın kalkmasına az kaldı hava alanına gitmemiz gerek hayatım "

Başını onaylar şekilde salladı ve Ayağa kalkdı

" hanımefendi de gidiyordu zaten "

Kız Seokjin'e sihirli bir bakış atım koltukda Duran çantasını aldı ve Bana döndü. " Bunun bedelini ağır ödeyeceksin. Sen benden Seokjin'i aldın bende senden en Değer verdiğin Şeyi alıcam "

Saçma tehtidini Yapdıkdan sonra hızlı adımlarla evden Çıktı.

Seokjin'e bakıp Samimi bir şekilde gülümsedim. " Uçağın kalkmasına az kaldı gitsek iyi olur "

Başıyla onaylayıp Bavulunu aldı ve boşta olan Eli ile elimi tutup yürümeye başladı.






-*-*-*💜*-*-*-
Evet nasılsınız. Ben iyi sayılırım ama Sahura kalkamadım öhü öhü Neyse umarim güzel bir Bölüm olmuşdur aksam babam telefonumu aldığı İçin Bölüm yazmadim

Dün iftar İçin yapmışdım sizede tavsiye ediyorum çok güzel bir tatlı 😇

Benimsin // 𝐾𝑆𝐽 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin