Gecenin zifiri karanlığında bom boş sokaklarda yürüyordum. Gördüğüm ilk tekele girdim ve iki şişe Chivas alıp çıktım. Sahile gidip kayalıklara oturdum. Dalgaların kıyıya vuruşunu dinliyordum. Her gece yapıyordum bunu çünkü başka şekilde hayat ile başa çıkamıyordum.
İlk şişeyi bitirdiğimde keyfim hafiften gıcır olmaya başlamıştı. Bünyem alkole alıştığı için kolay kolay sarhoş olmuyordum. Oturduğum yerden kalktım ve kapşonumu kafama geçirdim.
Kadıköy sokaklarında dolaşıyordum. Isız sokaklar beni güvende hisetiriyordu. Kulaklığımı taktım ve "No.1 - Bu benim hayatım" açtım. Bu hayatta beni iyi hisettiren üç şey vardı. Gecenin karanlığı, Chivas ve No.1
Isız bir sokakta yürüyordum ki arkamda adım sesleri duydum. Takmadım, takacak halim yoktu.
X1: Güzel kız gecenin bu saatinde dışarıda gezmemelisin. Gel bize gidelim.
Ben: Lan siktirip gidin gece gece sizin ile uğraşamam.
X2: Sen zaten uğraşma bebeğim. Biz senin ile uğraşacağız.
X3: Çok sıcak değil mi bu gece, şu kapşonlunu çıkartsana.
O böyle deyince üçü birden üzerime gelmeye başladı.
Ben: Oğlum bakın gece gece beni uğraştırmayın siktirin gidin.
Aralarından bir tanesi beni öpmeye kalkınca bacak arasına tekme attım ve dizimi yüzüne geçirdim. O öyle yerde kıvranırken diğerleri benden hızlı davranıp beni duvara yasladılar ve hareketlerimi kısıtladılar.
X2: Seni küçük fahişe ne yaptığını sanıyorsun?! - diye bağırdı
Ben: Bırakın beni yoksa sizi ananızın amına geri sokarım.
X3: Çok konuşuyorsun bebeğim ama boşa. Hareket edemiyorsun bile. Biz senin ile işimiz bitince yaparsın.
İkiside ayı gibiydi ben ise 1.65 boylarında eli kilo bir kız. Tüm gücüm ile çırpınıyordum ama nafile. Chivasım yere düşünce cam kırılma sesleri tüm sokağı inletti. İşte şimdi çıldırmıştım.
Bir hışımla kendimi onlardan kurtardım ve birinin burnuna sert bir yumruk geçirdim ve diğerin de beline tekme attım. Üçüde yerde kıvranırken ben hala onları tekmeliyordum.
Ben: Ulan amcıklar ben size ne yapsam hıncımı alamam. Chivasım gitti lan.
Ben hala onları tekmeliyordum ki arkamdan bir ses duydum.
X: Vay anasını
Arkamı dönmem ile dona kaldım. Karşımda bildiğin kanlı canlı No.1 duruyordu.
Can: Kızım sen ne yaptın? - dedi şaşkınca
Ben: Pardon??
Can: Şişe kırılınca bu tarafa baktım ve seni öyle görünce yardım etmeye geliyordum ki sen adamların amına koydun.
Ben: Benim bu hayatta kimsenin yardımına ihtiyacım yok. Kendi başımın çaresine bakmayı öğreneli çok oldu.
Şu an çok sinirliydim bu yüzden Can'a bu kadar soğuk davranıyorum.
Ece: Hay amına koyduklarım ya. Gitti Chivasım. Şimdi git de tekel ara.
Can: Ben biraz fazla almıştım istersen paylaşabilirim ama sadece bir şişe. Konu Chivas olunca biraz asabi oluyorum.
Güldüm.
Ben: Bilmez miyim.
Can: Tanışıyor muyuz? - dedi şaşırmış bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta yanım | No.1
Fanfictionİkisinin de hasta yanları vardı ama acaba bir birilerine iyi gelebilecekler mi? Can Bozok (No.1) kurgusudur. Başlama tarihi 20/04/2020