Bölüm 16

492 41 58
                                    

Bilsen içimi dersin ki bu yaşıyo olamaz.

1 Hafta sonra

Şarkı çıkalı nerdeyse bir hafta oluyordu ve rekor dinlenmişti. Hayatım boyunca rap yapmayı hep istemiştim.

Can ve ben sevgili değildik ama arkdaş da değildik. Aramız biraz karışık yani birbirimize çok yakınız.

Bir anda kızlar odama girdi.

Ceyda: Ece, Yase babasını buldu.

Ben: Ya kardeşim çok sevindim.

Yase: Ailemin yaşadığını bilyordum

Ben: Ne oldu peki.

Yase: Ben onun ile konuştum bir süre sonra DNA testi yaptık. Sizin ile tanışmak istediğini söyledi ve bizi yazlığına davet etti.

Ben: Bilmem yani gideriz belki, olur.

Yasenin gözleri parlıyordu. Yetiştirme yurdunda büyüyen biri için ailesinden birini bulmak kadar güzel bir şey yok.

---------

Şu an saatin gece 3 olmasını aldırmadan Canın evine gitmeye karar verdim. Ona süpriz yapmak istiyordum hem belki bu aramızdaki ilişkiyi netleştirebilirz diye düşündüm. İst Trip evde yoktu çükü mekanlarında sahne alacaklardı. Can gitmek istememişti.

Kapıyı çaldığımda gördüğüm manzara ile şok olmuştum. Zelişin Canın evinde ne işi vardı ve üzerinde niye Canın gömleği var.

Koşar adımlar ile tekele gittim. Al işte bu No.1 de olsa tüm erkekler aynı. Kendimi nasıl bir masala kaptırdım ben.

Elime Chivasımı aldım ve sokaklarda yürümeye başladım.

Neden tüm kötülükler benim başıma geliyor. Neden hayat bana hep kazık atıyor. Benim hiç mutlu olmaya hakkım yok mu.

----------

Üçüncü şişeden sonra hiç bir şey hissetmemeye başladım. Yolda yürüyordum ki biri beni duvara yasladı.

X: Merhaba güzelim.

Onu ittirip gitmeye çalıştım ama nafile.

X: Cık cık cık gidemezsin ilk önce senin ile küçük bir oyun oynayacağız.

Adam bana yaklaşıp kafasını boynuma gömdü. Bir andan öpüyordu bir yandan da ısırıyordu. Ben onu sertçe ittiğimde o da omuzumu sertçe ısırdı.

Acı ile inlemem ile birlikte biri adamı üzerimden aldı ve yumruklamaya başladı.

Ben: Şam tamam dur.

Şam: Sen iyi misin Ece sana bir şey yaptı mı?

Ben: Hayır bu gece aldığım zararın yanında bu hiç bir şey.

Şam: Can abi birden gitti deyince merak ettim.

Ben: İyiyim sorun yok.

Şam: Boynun full morarmış.

Ben: Ben hallederim yardım ettiğin için sağol.

Onu arkamda bırakarak yürümeye devam ettim. Ayaklarım beni anneannemin evine getirmişti. Buraya anneannem öldüğünden beri gelmiyordum. Annemi özlediğimde gelirdim buraya, burası bana huzur veriyordu.

İçeri girip boş bulduğum bir yere geçip oturdum ve ağlamaya başladım. Bir süre sonra gözlerim karardı ve gerisini hatırlamıyorum.

--------

Uyandığımda kendi odamdaydım. Aşağıdan gelen sesleri duyunca Canların da burda olduğunu anladım.

Şam: İyi olmadığını anlayınca onu takip ettim. Yıkık bir gecekonduya girince bir süre bekledim ama sonra içeri girmeye karar verdim ve bayılmış olduğunu gördüm.

Ceyda: Anneannemin evine gittiğine göre işler ciddi. Ne yaptın lan kardeşime. Senin yanına gitmeden önce çok mutluydu.

Oturma odasına girmem ile tüm bakışları üzerime topladım.

Dicle: Ece iyimisin ay çok korktum. - diyip bana sarıldı.

Ben: İyiyim ama böyle sıkmaya devam edersen olmaya bilirim.

Dicle beni bırakıp yerine geçti.

Ben: Eee kadroda eksik var. Can yengemiz nerde?

Dedim koltuğa oturarak. Herkes Cana "wtf" bakışları atıyordu.

Can: Ece bak zannetiğin gibi değil.

Ben: Neyse ne. Banane hayat senin sevgili senin bana karışmak düşmez.

-------

Canları uğurladıktan sonra ablam beni sorguya çekti.

Ceyda: Ne oluyor?

Ben: Hiç dün Can Zeliş ile yatmış o kadar.

Dicle: nE?

Ben: Gördüğünüz gibi inkar da etmedi yani yengemiz var.

Yase: İnanmıyorum.

Ben: İnan inan.

Ceyda: Lan Ece bir dalga geçme ciddi bir şey bu.

Ben: Bana göre değil. Zaten yaşadıklarım saçmaydı. Ne yani kos koca No.1 bana mı aşkık olacaktı.

Dicle: Ama siz öpüştünüz.

Yase: Eveet- bir dakika ne?

Dicle: Ay ben özür dilerim

Ben: Sorun değil artık bir önemi yok. Biz Zelişe sevgili numarası yapıyorduk ya işte o zaman yanlışlıkla oldu.

Ceyda: Oha ve sen bunu bize söylemedin.

Ben: Dicle anladığı için söylemek zorunda kaldım. Uff neyse ya Yase şu yazlık fikrini tekrardan düşündüm ve kabul ediyorum yarın gidelim ama haber vermeden.

Dicle: Ben Fatihe annemlerin yanına gitiğimizi söyleyeceğim.

Yase: Ya babam çok sevinecek.

Odama geçip sabahtan beri yüzümde duran gülümsememi soldurdum ve kulaklıklarımı takıp Canın şarkılarını açtım. Bu kadar çok bağlanmam çok saçmaydı. Kendimi annesinden dayak yiyip anne diye ağlayan çocuk gibi hessediyorum.

Valizimi hazırladım ve beni kendine bağlayan o sesi dinleyerek uykuya daldım.

------|-------|------

İyi okumalar zencolar

Hasta yanım | No.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin