Bölüm 6

700 49 66
                                    

-Ceyda'dan-

Terasa cıkıp oturdum. Sigaramı yakıp derin derin içime çektim. Güçlü durmaya çalışsam da olmuyordu. Emirin bana yaptıkları kalbimi acıtıyordu.

Yanıma biri oturunca benden habersiz akan göz yaşlarımı sildim ve o tarafa döndüm.

Ufuk: Ceyda iyi misin?

Ben: İyiyim iyiyim sigara içmek için çıkmıştım.

Ufuk: Sen ağladın mı?

Ben: Hayır. Yorgunum biraz ondan sana öyle gelmiştir.

Ufuk: Peki

Yanımdan ayrıldığında biraz daha oturdum ve bende odaya gidip uyudum.

-Ece'den devam-

Sabah uyandığımda saat 11 oluyordu. Hazırlanıp Yaseyi ve ablamı uyandırdım. Hep beraber eşyalarımızı topladık ve hazırlandık. Kahvaltıya indiğimizde Canlar ordaydı.

Ben: Günaydın

Herkes: Günaydın

Can: Nasıldı Bursa, eğlendiniz mi?

Ben: Bizim için çok iyi geçti tatil. Doğrusunu söylemek gerekirse hala inanamıyorum.

Can: Neye?

Ben: Bunca yıldır şarkılarına hayran olduğum adam ile beraber kahvatı ediyoruz, konsere falan gittik. Bunlar rüya değil dimi? Rüya ise ben uyanmak istemiyorum.

Can: Rüya değil.

Gülümseyip önüme döndüm.

-------------

İki saat yolculuktan sonra evimize gelmiştik. Dicle bizim evdeydi. Zaten herkezin kendi anahtarı vardı.

Ben: Of ben seni çok özledim.

Dicle: Bende seni.

Yase: Biz unutuluyoruz ama.

Dördümüz sarıldık. Ben eşyalarımı yerleştireceğim diyip kaçtım. Dicleyi de sürükledim benim ile. Odama girdiğimde çantamı bir köşeye fırlatıp yatağıma oturdum.

Ben: Anlat bakalım

Dicle: Neyi?

Ben: Neden Bursaya gelmediğini.

Dicle: İşim vardı.

Ben: Biz birbirimizi 10 yıldır tanıyoruz. Senin her hareketini ve mimiğini bilirim ben. Anlat dedim.

Dicle: Fatih yüzünden.

Ben: Kız sen nerden tanıyorsun Hidrayı?

Dicle: Geçen yıl ben Bodruma gitmiştim ya. Orda tanıştık. Sonra biz sevgili olduk. Beni sevdiğini söyledi. Hata yaptığımı düşünüp ayrıldım. Sonuçta o bir rapçiydi ben ise normal bir kız. Ama galiba kalbini çok kırdım. Arada kaldım ne devam edebildim ne de geriye dönebildim.

Ben: Ve sen bunu bana şimdi söylüyorsun.

Dicle: Kendime bile hatırlatmaktan korktum.

Ben: Ablama ve Yaseye söyleyecekmiyiz peki?

Dicle: Şimdi değil.

Ben: Tamam nasıl istersen.

Dicle: Bu akşam güzel bir kız gecesi mi yapsak.

Ben: Çok iyi fikir. Hadi gel biz alışverişe çıkalım.

Ablamların yanina indik.

Ben: Kız gecesine var mısınız?

Hasta yanım | No.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin