Bölüm 14

527 40 109
                                    

Zeliş olmasa da olur, çünkü Ece var.

Canın saçımı okaşaması ile uyanmıştım.

Can: Geldik sayılır

Ben: Tamam uyandırdığın içi teşekkür ederim.

Heja: Abi sabah oluyor ne yapalım

Ashoo: Saat 5:30 hotele gidip uyualım.

Şam: Katılıyorum

Can: Peki olur

Hotele geldiğimizde herkes odaları ayarlamaya başladı.

Ashoo - Maest

Şam - Xir

Fatih - Dicle

Ceyda - Yase

Ufuk - Heja

Can - Ben

Otelin başka boş odaları olmadığı için mecbur beraber kalacaktık. Odaya geldiğimizde etrafı süzdüm. Gözlerim balkonu bulunca direkt oraya gittim. Küçük bir masa ve etrafında iki sandalye vardı.

Çantamdan çıkardığım sigara paketinden bir dal aldım ve dudaklarımın arasına sıkıştırdım. Sigarayı derin derin içime çekiyordum ki bir anda Can belirdi ve sigaramı alıp kendi dudakları arasına koydu.

Ben: Ya Can ben onu içiyordum.

Can: Çok fazla içiyorsun hem saat 6 uyusana

Ben: Uykum yok ki

Can: Yarın klip çekimleri falan var dinlenmen lazım.

Ben: O görmekten korkuyor musun.

Can: Hayır yani artık hayır. Yaptıklarımın saçma olduğuna karar verdim. Onun yüzünden annemi görmeye gelmedim.

Ben: Ya dayı çok takıyorsun takma görsün ne var. Ne diyebilir ki sana?

Can: Haklısın aslında. Neysa hadi uyuyalım kahvaltıya bize gideceğiz.

Onu onaylayıp içeri girdim tek bir yatak olduğu için beraber yatacaktık.

------------

Sabah uyandığımda saat 10 oluyordu. Hazırlanıp Canı ve bizimkileri uyandırdım. Arabaya binip yola çıktık çok geçmeden şirin bir evin önünde durduk.

Can kapıyı çalınca Birgül teyze açtı kapıyı.

Can: Sultanım

Birgül teyze: Ay oğlum hişgeldin. Özlettin kendini.

Onlar sarıldıktan sonra Birgül teyze bize döndü.

Birgül teyze: Sizde hoşgeldiniz geçin geçin.

Can ve ben önden yürüyorduk oturma odasına girdiğimizde ikimizde şok olmuştuk.

Zeliş: Can hoşgeldin.

İkimizde daha şoku atlatamamıştık.

Birgül teyze: Zeliha kızım sizin geleceğinizi duyunca çok yardımcı oldu sağolsun.

Cana döndüm.

Ben: Can bak skin ol Birgül teyzenin hatrı için kavga cıkmasın.

Can bana bakıp kafafası ile onayladı.

Birgül teyze: Bu hanım kızımız kim?

Ben: Efendim ben Ece. - diyip elini öptüm - bunlar da ablam Ceyda ve arkadaşlarımız Dicle ve Yasemin

Birgül teyze: Memnun oldum

Ceyda-Yase-Dicle: Bizde.

Bahçeye çıkıp kahvaltı masasına oturduk. Birgül teyze çok tatlı bir kadındı baya da iyi anlaşmıştık.

Hasta yanım | No.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin