Bölüm biraz geç kaldı, özür dilerim. Umarım seversinz iyi okumalar zencolar.
Sabah gözlerimi odamda araladım. Bakışlarımı yan tarafıma çevirdiğimde Canı gördüm. Biz yine mi beraber yattk ya? Onu rahatsız etmeden yataktan kalkmaya çalışıyordum ki uyandı.
Can: Bi rahat durmadın he, en sonunda sikeceğim o olacak.
Ben: He gülüm he
Göz devirip garderobuma yöneldim. Şort ve askılı bir buluz alıp banyoya girdim va kapıyı kilitledim. Üzerimi falan değiştirip odama geri döndüm. Can çoktan aşağıya inmişti bile.
Ben: Günaydın herkese
Xir: Günaydın yenge gel bak Heja döktürdü yine.
Koşup masaya oturdum.
---------
Can: Kahvaltı da yaptığınıza göre sıra savunmalarda.
Ceyda: Size ne be aaa. Canımız istedi içmeye gittik.
Xir: Peki ya size bir şey olsaydı?
Yase: Biz kendi başımızın çaresine bakabiliriz.
Xir: Dierlerini bilmem ama sen bakamazsın?
Yase: Nerden biliyorsun.
Xir: Şöyle söyliyim dün kör kütük sarhoştun üstüne barda kavga ettin ve saçmalayıp kucağımda sızdın.
Yase: Yuh amk ben bunları yapmamışımdır. Yapmadım demi?
Ben: Can sen benim ile gelsene
Canı odama kadar şürükledim.
Can: Ne oldu biz ne yapacağız burda
Ben: Şarkı meselesi işte al bunlar benim yazdığım şarkılar. Bir gün senin ile tanışırım da sana bunları veririm diye düşünerek yazmıştım. Hayaldi gerçek oldu.
Can: Bunlar çok güzel. Ve sanki benim aklımdan, kalbimden hayatımdan çıkmış gibi. Nasıl ben gibi yazmayı başardın.
Ben: Ben sadece kalemi kalbimin habercisi olarak kulandım yani kalbimden ne geçtiyse onu yazdım.
Can: Seni bu hale getiren hayatın ben amına koyayım. Mutlu olmayı en çok sen hak ediyorsun.
Ben: Can ben zaten mutluyum. Yanımda olan bir sürü insan var. Kardeşlerim var ablam var İst Trip var sen varsın. Şu yaşadıklarımı bana iki ay önce anlatsaydılar götüm ile gülerdim yani o derece.
Can: Senin kalbin çok güzel be kızım.
--------
Şarkının sözleini İst trip de dinlemişti ve hekes çok sevmişti.
Heja: O zaman yarın kaydını yapalım klibi da düşünün.
Can: Benim aklımda şarkıya uyan bir klip var. Ece bu şarkıda senin ile duet yapmak istiyorum.
Ben: Ya Can ben rapçi değilim ki.
Can: Bende değildim ki güzellim. Sesin falan da çok uygun bence yaparsın. Yarın stüdyoda kayıt yaparız, hoşuna giderse rap camiyasına giriyorsun.
Ben: Hazır mıyım bilmiyorum ama sen varsan bende varım.
----------
Sabah uyandığımda hazırlanıp aşağıya idim. Herkes bizdeydi.
Ben: Günaydın
Meastro: Günaydın yenge
Berke göz devirip Canın yanına oturdum.
Xir: Kahvaltı yapıp stüdyoya geçeriz. Yase siz de geliyorsunuz değil mi?
Yase: Yok ya ne gerek var.
Ben: Tabiki geliyorlar.
Ceyda: Tabi lan ben kardeşimi hiç yanlız bırakırmıyım.
--------
Ben: Kayıtlar bitti sonunda.
Can: Çok güzel oldu ama.
Şam: Katılıyorum.
Ben: O zaman kutlayalım.
Can: Heja ver lan Chivasları.
Masayı kurup oturduk. Chivasımı elime aldım ve Cana tuttum.
Ben: Hayalimi gerçekleştirdiğin için teşekkür ederim.
-----|------|--------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta yanım | No.1
Fanfictionİkisinin de hasta yanları vardı ama acaba bir birilerine iyi gelebilecekler mi? Can Bozok (No.1) kurgusudur. Başlama tarihi 20/04/2020