Ben: Kalkın lan kalkın dürzüler konseriniz var bugün.
Ben böyle bağrınce herkez bakışlarını bana çevirdi.
Can: Doğru lan hadi kalkalım.
Arabaya binip otele gittik. İyiki konser geceydi. Odamıza girdiğim gibi uyudum.
------
Sabah alarmın sesi ile uyanıp banyoya gittim ve duş alıp çıktım. Giyinip Ufuk ve Canın odasına gittim kapıyı alacaklı gibi çalıyordum. Büyük ihtimal şu an hala uyuyordu. Biraz sonra içeriden küfürler gelmeye başladı.
Can: Lan sabah sabah ne var?
Ben: Uyan lan ayyaş daha mekana gideceğiz.
Can: Sen nerden biliyorsun lan?
Ben: Her konserden önce mekanda prova yaparsın ve sonrada sakinleşmek için bir iki bardak içki içersin. Seni çok yakından takip ettim. Neler sevdiğini, neler sevmediğini. Senin hakkında her şeyi biliyorum.
Can: Saat kaç?
Ben: 12 ama daha kahvaltı yapacağız. Heşey hazır siz sade hazırlanın. Bak beş dakika içinde aşağıda olmazsan, vay haline.
Can: Tamam, tamam.
Gururlu bir şekilde odamız döndüm ve bizimkileri uyandırdım.
Ben: Günaydııın
Ceyda: Günaydın
Ben: Hadi kalkın beş dakika içinde aşağıda olmanız gerekiyor.
Cevap vermelerini beklemedin aşağıya indim ve masaya oturdum ve diğerlerini bekledim. En son Fatih de gelince kahvaltıya başladık.
Can: Kızlar siz kuliste bizim ile birlikte olacaksınız.
Ben: Ya Can ne gerek var? Ben bilet ayarlarım.
Şam: Duymamaış olayım. Hem bu saatten sonra bilet bulamazsın.
Ben: Peki madem.
Can: Hazırsanız gidelim.
Ben: Hadi o zaman.
Arambaya bindik ve mekana doğru yol aldık. Yase ile yol boyu ablamı sakinleştirmeya çalıştık. Onun yanında ne kadar güçlü kalmaya çalışsam da çok sinirliydim. Emir ona hala "aşk" dolu mesajlar atıyordu. Sanırım yediği bokları bilmediğimizi düşünüyor. Yasenin bir pilanı vardı galiba. Beni de Emiri öldürmemekten uzak tutacak şey buydu zaten.
Mekana girdiğimizde kulise geçip oturduk. Çantamı açıp bir şişe Chivas çıkarttım ve Cana uzattım.
Ben: Buna ihtiyacın olacağını düşündüm.
Can: Lan sen bunu ne ara aldın.
Ben: Otelin personeli ile arkadaş oldum ve bana bu sabah için gerektiğini söyledim.
Can: Lan siz bile beni bu kadar düşünmüyorsun.
Ben: Ha bu arada - dedim ve çantamdan diğer Chivası ve bir paket sigara çıkarttım. - her zaman sahneye sigara ile çıkıyorsun yani istersen onu da alayım dedim. Ama bu Chivas benim vermem.
Can bana sarıldı.
Can: Teşekür ederim.
Şam: Ece, resmen Can abinin kız hali gibisin.
Ben: Bilmem.
Onlar içeri sahne ayarlarını hazırlamaya gidince bizde kızlar ile baş başa kalmıştık.
Ben: Yase anlat artık şu planını.
Yase: Bakın şimdi Emiri göt edeceğiz. Şu Açelyanın sırf biz gidiyoruz diye gittiği kafe var ya orda onun telefonunu alacağız ve Emire mesaj atacağız. Emir geldiğinde Ceyda sen onun ile konuşacaksın. Kufur serbest hatta bolca et. Telefonu suratına atıp ordan çıkacağız ve kutlama yaprız.
Ceyda: Olur kız. Hatta bara gidelim. Heyceyn sahalara geri döndü.
Ben: İşte bu be. Benim tanrıçamı hiç bir şey yıkamaz. O şerefsiz görsün kimi aldatığini.
Hep beraber sarıldık ve oturup beklemeye başladık. Çok geçmeden herkes içeri girdi.
Can: Of oğlum ben yine heycan yaptım. Her zaman sahnedeydim ama hala çok heycanlanıyorum.
Ben: Sohbet edelim o zaman belki biraz rahatlarsın.
Yase: Soru cevap yapalım.
Xir: Olur.
Ceyda: Can tüm ülkenin merak ettiği bir soru soracağım. Sevgilin var mı?
Can: Yok. Aslında aşık olmaya pek vaktim olmadı.
Ben: Çok sevdiğim bir rapçi şöle demişti "Saatini kır, aşık olmak için zaman yoksa"
Can: Hangi şarkım lan o hatırlamıyorum bile.
Ben: Taksi o kadar de eski değil be, 2016 çıkmıştı.
Xir: Yase şarkını diledim bu arda. Güzel olmuş. Hatta şu an rap yapıyorum diye dolaşanlardan daha iyi bir rap yapmışsın.
Yase: Bunu senin gibi bir rapçiden duymakbeni mutlu etti.
Xir: Öyle ama.
Konser saati gelene kadar sohbet etmiştik. Can heycanını yenmiş gibiydi. Sıfır sıkıntı beati çalmaya başlayınca sigarasını yaktı ve hepsi sahneye çıktı.
Sıra ile şu şarkıları söylediler.
- Sıfır sıkıntı
- Kural ne bilmiyorum
- Trip tape
- Dünya gül bana
- Tekel mavisi
- Canavar
- Hiç ışık yok
- Böyle iyi
- Kendine iyi bak
- Cehenlemin dibi
- Full time tragedy
- Junkie jumpingTüm şarkıları ezbere bildiğim için her kelimesine eşlik etmiştim.
Can: Arkadaşlar şimdi çok eskilere iniyoruz. StreetMelodeezi hatırlayanlar var mı?
O böyle deyince herkez çığlık atmaya başladı.
Can: O zaman geceyi bu güzel şarkı ile kapatmak istiyorum.
Bi anda "Hasta yanım" çalmaya başladı. Bağıra bağıra şarkıyı söylüyordum. Bu şarkıyı söylemesini hiç beklemiyordum. Konser bittiğinde saat 1 oluyordu. Zaman akıp gitmişti sanki.
Otele geldiğimzde Yase ve ben kendimizi yatağa attık. Ablam otelin terasında olacağını söyledi ve odadan çıktı. Bizde üzerlerimizi değiştirip uyuduk.
-----|------|--------
İyi okumalar zencolar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hasta yanım | No.1
Fanfictionİkisinin de hasta yanları vardı ama acaba bir birilerine iyi gelebilecekler mi? Can Bozok (No.1) kurgusudur. Başlama tarihi 20/04/2020