Bölüm 23

515 41 63
                                    

Yolunda gitmeyen her şeye güldüm, özürlü sandılar üzüldüm

Sabah uyandığımızda kahvltı yapıp Canların evine geçtik. İstrip ile boş boş muhabbet ediyorduk ki canımın sıkıldığını farkettim. Kızlar ile WhatsApp gurubumuza girdim ve mesaj yazdım.

Ben: Kızlar günü mü yapsak ihtiyacımız da var.

Yase: Ay süper olur

Ceyda: Olur

Dicle: Peki tamam.

Telefonumu bir kenara bıraktım ve Cana döndüm.

Ben: Caan

Can: Söyle güzelim

Ben: Biz kızlarla çıkıyoruz.

Can: Nereye

Ben: Avm ye falan

Can: Orası şimdi hiç çekilmez. Zaten geçen beni içerde sigara içiyorum diye kovmuşlardı.

Ben: Ay baktım o videona. Tam sigarayı yaktığında güvenlik arkanda belirdi.

Can: Yaptıklarım için pişman değilim

Ben: O zaman biz gidiyoruz hadi görüşürüz.

Evden çıkıp bir avm ye geldik amacımız boş boş dolaşmaktı. İlk önce Starbucks'tan birer kahve aldık ve dolaşmaya başladık.

Bir süre sonra sıkılınca bizim ilk tanıştığımız zamanlar gitiğimiz parka gittik. Eski anılarımızı hatırlayıp gülüyorduk.

Bir anda arkamızda dört adam belirdi. Ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk ki burnumuza pamuk dayadılar ve gerisi karanlık.

Can'dan

Eceler çıkalı nerede ise 6 saat oluyordu ve hala yoklardı. Dördü de telefonlarını açmıyordu. Gidebildiğimiz tüm avm lere gitmiştik ama hala yoklardı.

Can: Abi bu kızlar nerede?

Ufuk: Can bi sakin ol. Kafa dağıtmak istemişletdir sahile falan inmişlerdir.

Can: Hadi o zaman gidelim.

Ece'den devam

Kandime geldiğimde bir sandalyeye bağlı olduğumu gördüm. Etrafıma bakındığımda kazlar da birer sandalyeye bağlı baygın yatıyorlardı.

Ben: Şşş abla kalk kalk. Kızlar. Kalkın.

Ablam yavaş yavaş gözlerini araladı.

Ceyda: Nerdeyiz biz ne oluyor.

Ben: Sanırım kaçırıldık.

Yase: Bizi kim niye kaçırsın

Dicle: Ben korkuyorum.

Ben: Aklımda biri var ama inşallah o değildir çünkü öyle ise onun için hiç iyi olmayacak.

Biz olaya anlam vermeye çalışırken içeri babam girdi. Şaşırdık mı? Tabiki hayır.

Ben: Sen ne kadar yavşak birisin şimdi de kızlarını mı kaçırıyorsun.

Benim ona diklenmemden hiç hoşlanmazdı. Her zaman gücün onun elinde olmasını isterdi. Bir anda bana bir tokat attı.

Mehmet: Bıktım lan senden. Sen benim kızım olamazsın. Kesin annenin orospuluklarından birisin.

Ben: Annem hakkında doğru konuş. Babam olduğun için kendimden utanıyorum.

Hasta yanım | No.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin