Bölüm 10

587 34 51
                                    

Hiç beklemediğim gibi beni gıdıklamaya başladı.

Ben: Lan- HAHAHAHAHHAHA- hay amına koyayım Can- HAHAHHAHAHAHA- bıraksana lan.

Ben debelenirken bahçeden içeriye bizimkiler girdi.

Ufuk: Lan tüm işi bize yıktınız ve buraya yiyişmeye mi geldiniz?

Ceyda: Dürzü kalk lan kardeşimin üzerinden.

Koltuktan kalktım ve kendi toparladım.

Ben: Şşşş sakin. Birincisi Ufuk senin ağzını kırarım, görürsün yiyişmeyi. İkincisi biz zaten eşyaları buraya getirdik geri klan işleri de bir zahmet siz yapın.

Dicle: Neyse biz çifte kumruları rahat bırakalım.

Dicleye ölümcül bakışlar atarken Can konuştu.

Can: Dicle haklı amk bi salın abi.

Yase: İtiraz da etmediklerine göre. Ececiğim hayırlı olsun kaptın vallah yakışıklıyı. Enişte sende aramıza hoşgeldin.

Ben: Lan yok öyle sevgili mevgili işleri. Can seni de döverim ha sen sokuyorsun bunların aklına böyle şeyler. Neyse abiler hadi bakalım iş başına.

Bu konudan da böyle yırtmıştık çok şükür.

---------

Dışardan bir şeyler söyledik ve yemek yedik. Benim canım sıkıldığı için sahile gitme teklifinde bulunmaya karar verdim.

Ben: Gençler ben sıkıldım hadi sahile gidelim.

Ceyda: Bize uyar.

Fatih: Dicle varsa bende varım.

Xir: Bende gelirim.

Şam: Yengeniz bekler ben kaçar demek çok isterdim ama biz Berk ile maç yapacağız.

Maest: Aynen yenge aman şey Ece biz kaçalım. Heja sende bizimle gel, bu hile falan yapar.

Heja: Tamam bana uyar.

Ashoo: Ben sizin gibi sap değilim ben sevgilimin yanına gidiyorum.

Ufuk: Ben gelirim yani işim yok.

Ceyda: Aaa bugün sürtükle ay pardon Destina ile buluşman yok mu?

Ufuk: Demek sen benim hayatımı takip ediyorsun.

Ceyda: Her yaptığın pezevenklik magazine düşüyorsa benim sorunum değil.

Ben: Kavga etmeyin lan yeter. Gelenler belli olduysa gidelim hadi.

Evden çıkıp tekele uğradık.

Can: Mehmet abi nasılsın?

Mehmet abi: İyiyim Can işte gördüğün gibi. Kaç tane vereyim bu akşam.

Can: Ece senden başka Chivas içen var mı? Yani diğerlerine ne alalım?

Ben: Mehmet abi memnun oldum öncelikle ben Ece. Artık sık sık gelip giderim buraya. Sen bize yedi Efes ver, dört Chivas ver, iki tane de Jack Daniels ver.

Can: Yuh amına koyim.

Ben: Benim içmeme karışma Can.

Mehmet abi söyledikleeimi hazırlayınca telefonumun kılıfına sıkıştırdığım paramı çıkartıp verdim. Mehmet abi almayınca şaşırdım. Cana döndüğümde kaş göz yaptığını gördüm.

Ben: Ya Can bu sefer de benden olsun.

Can: Olmaz dedim o kadar.

İçkilerin parasını ödeyip tekelden çıktık. Hep beraber sahile geldiğimizde kayalıklara oturduk. Dicle Fatihin kucağında oturuyordu, Yase ve Gökdeniz rap hakkında konuşuyordu, ablam ve Ufuk ise bir birilerine kaçamak bakış atıp göz deviriyorlardı. Ben ortamdan kopmuş bir şekilde Chivasımı yudumluyordum.

Can elini yumruk yapıp sertçe yere vurdu. Sinirden boynundaki damarlar gözüküyordu. Onun baktığı yöne döndüğümde bize doğru gelen Khontkarı ve yancılarını gördüm. Ortam çok gergindi. Kavga çıkmadan kurtuluruz inşallah.

Onur: Ooo Kadıköyün yavşakları da burdaymış.

Ben: Sikitir git lan.

Onur: Kim bunlar yeni sürtükleriniz mi? Ama seni sevdim. Can işini bitirdiğinde bana yolla bu kızı.

Can: Ne diyorsun oğlum sen. Seni buraya gömerim duydun mu?

Ben: Can tamam sakin. Boşver havlar havlar gider.

Onur: Seni kesinlikle istiyorum güzel kız.

Ayağa kalktım.

Ben: Biri şunu anasının amına geri soksun olmamış bu. Gönülü yoksa bende yapabilirim.

Elini uzattı ve bana tam dokunacakken elini tutup ters çevirdim. Acı ile inlerken ayağının arkasına bir tane indirip diz çokmesini sağladım.

Ben: Lan pamuk şeker seni öyle bir döverim ki kendinden utanırsın. O kurduğun kumpas var ya, işte onu gerçek yaparım. Kanın ile Kadıköy sokaklarını yıkar o pembe kafanı da iki hafta ibret olsun diye elimde taşırım. Şimdi siktir git seni bir kez daha bizim etrafımızda görürsem bunların hepsini yaparım.

Kolunu bıraktığımda doğruldu.

Onur: Lan yazık size. Kos koca Istanbul Trip bir kızın arkasına saklanıyor. Ayrıca seni de yazdım bir kenara benim olacakın.

Ben: Siktir git. Bir kız beni korkuttu demiyor da Istanbul Trip benim arkamda saklanıyormuş. Üçe kadar sayıyıyorum üçte hala burda isen Canı daha fazla tutmam. 1.... 2.... 3

Ben daha iki demeden kaçmıştı salak.

Xir: Vay yenge kral hareket.

Ben: Sağol

Ufuk: Seni hiç hafife almamak gerekirmiş.

Ben: Yavaş oluyor ama sen de adam oluyorsun.

Hepimiz gülmeye başladık Can dışında. Tekrar yanına oturdum ve bana bakmasını sağladım.

Ben: Can neyin var gitti pembiş işte.

Can: O gitti ama sözleri hala burda.

Ben: Ya ben bile takmıyorum sen neden takıyorsun.

Can: Sen beni tanıyorsam bende seni tanıyorum Ece. Tamam uzun süre olmadı biz tanışalı ama bunları kafana takacağını bildiğim kadar da gözlemledim seni.

Ben: Can gerçekte iyiyim

Can: Bu yüzden mi daha yeni açmış olduğun Chivas nerde ise bitti. Senin ile ilk tınştığımızda da bu kadar içmiştin, yani babanı anlatırken. Sana orospu damgası vurulması sende bir yara açtı çünkü baban da sana öyle dermiş.

Ben: İyiyim ben sen takma kafana. Hem bana iyi gelen her şey burad. Gece, Chivas ve sen...

-----|------|------
İyi okumalar zencolar

Hasta yanım | No.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin