သူမသိတ့ဲ......

2.8K 60 16
                                    

Zawgyi code~~

"Saint ေရ... Saint...."
"သား ငယ္..ခုထိေက်ာင္းမသြားေသးဘူးလား.. Saint ေက်ာင္းသြားတာၾကာၿပီေလ..."

"ဟာ... သားကိုဝင္မေခၚဘူး Mae..."

"Saint တေယာက္ကေတာ့ေလ Mae ေသခ်ာမွာလိုက္တယ္ သား ငယ္ ကိုဝင္ေခၚလိုက္ပါလို႔.. ဒီေကာင္ေလးန႔ဲေတာ့ခက္တာပဲ..."

"ရပါတယ္ Mae ရဲ႕.. သား bus န႔ဲေျပးလိုက္မယ္.. သြားမယ္ေနာ္ Mae ေနာက္က်ေနၿပီမို႔.."
ေျပာၿပီး Saint ေမေမရ႔ဲပါးကို တခ်က္နမ္းကာေျပးထြက္သြားတ့ဲေကာင္ေလး...

Saint န႔ဲ Perth ဟာ တေန႔ထဲတရက္ထဲ..တႏွစ္ထဲေမြးတယ္ဆိုတာ ယံုခ်င္စရာေတာင္မရွိေပ.. Saint ေမေမန႔ဲ Perth ေမေမဟာဆိုရင္ျဖင့္ တကၠသိုလ္မွာအရမ္းခ်စ္ခ့ဲၾကေသာသူငယ္ခ်င္းေတြ.. အိမ္ေထာင္က်ေတာ့ Perth ေမေမကေစာေစာက်ခ့ဲေပမယ့္.. ကေလးခ်က္ျခင္းမရခ့ဲေပ.. Saint ေလးကိုကိုယ္ဝန္ေဆာင္တ့ဲအခ်ိန္.. Perth ေမေမလည္းကိ္ုယ္ဝန္ရွိလာတာမို႔ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္မ်က္ရည္က်တ့ဲအထိခုန္ေပါက္ေပ်ာ္ရႊင္ခ့ဲဖူးေလသည္... သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္တိုင္ပင္ကာ.. ၁ လေနာက္က်တ့ဲ Perth ေမေမက.. Saint ေမေမန႔ဲအတူတူခြဲခန္းဝင္ကာကေလးႏွစ္ေယာက္ကို တရက္ထဲ တခ်ိန္ထဲျဖစ္ေအာင္ေမြးခ့ဲတ့ဲ ႀကီးမားေသာသံေယာဇဥ္ရွိခ့ဲၾကတ့ဲအမ်ိဳးသမီးႏွစ္ဦး....ျခံျခင္းကပ္ရပ္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားပမ္းစားရွာေဖြကာ အခု သားေတြ အသက္ ၁၉ ႏွစ္ျပည့္တ့ဲအထိ သံေယာဇဥ္ေတြခိုင္မာခ့ဲၾကသလို.. ကေလးႏွစ္ေယာက္သည္လည္း.. သံေယာဇဥ္ေတြခိုင္မာခ့ဲၾကသည္အထိ... အိမ္ႏွစ္အိမ္ရဲ႕ဆက္ဆံေရးက ေဆြမ်ိဳးထက္ကိုပိုခ့ဲၾကသည္...
.......

Bus ကားေပၚက အေမာတေကာဆင္းၿပီးေက်ာင္းေပါက္ဝကိုေျခလွမ္းလိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ.. Perth ေဘးကေန Saint ရဲ႕ မာစီးဒီးအျဖဴေရာင္ေလးကျဖတ္သြားေလသည္.. Saint ေက်ာင္းကိုႀကိဳေရာက္ေနရမွာမဟုတ္ဘူးလား....ေက်ာင္းေပါက္ဝမွာကားကိုရပ္လိုက္ေတာ့ Saint ကားထဲကေနထြက္လာတ့ဲေကာင္မေလးတေယာက္.. ထိုေကာင္မေလးကို Perth သိပါတယ္.. သူလည္း Saint လို SWU ရဲ႕ star တေယာက္.. ေကာင္မေလးကားေပၚကဆင္းၿပီးမွ Saint က ကားပါကင္ဘက္သို႔ေမာင္းထြက္သြားသည္.. ရင္ထဲတခ်က္နင့္ကနဲ.. ထားလိုက္ပါ သူဆိုတာကြ်န္ေတာ့္အတြက္ သူငယ္ခ်င္းလိုပဲသေဘာထားတ့ဲလူမဟုတ္လား....
မနက္ကဘာမွမစားခ့ဲရတာေၾကာင့္စားခ်င္စိတ္လဲမရွိ.. အခန္းထဲမွာသာ ထိုင္ရင္းစာသင္ခ်ိန္ကိုပဲေစာင့္ေနမိသည္... ပထမစာသင္ခ်ိန္အထိ Saint တေယာက္အခန္းထဲေရာက္မလာေသးေပ... စာသင္ခိ်န္အၿပီးခဏနားခ်ိန္...ဝင္လာပါၿပီကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ငယ္သူငယ္ခ်င္းေလး... ကြ်န္ေတာ့္ေရွ႕သူ႔ခံုမွာဝင္ထိုင္ျပီးမွ... အေနာက္သို႔လွည့္ကာ ကြ်န္ေတာ့္ကိုအလွဆံုးျပံဳးျပေနသူ...

❤️❤️ FRIEND ZONE 🖤🖤Where stories live. Discover now