Perth Tanapon

499 46 11
                                    





Zawgyi~~~~

            အစည္းအေဝးလုပ္ေနတာ ၂ နာရီေက်ာ္ၾကာေနၿပီျဖစ္ၿပီး.. ဘာသတင္းမွေရာက္မလားေသး၍.. Saint တေယာက္ထိုင္မရ ထမရျဖစ္ေန၏...
ငယ္က Saint မပါပဲ meeting လုပ္ခ်င္တယ္လို႔ေျပာေတာ့ ဘာအေၾကာင္းလည္းေမးမရ ... ငယ္ဘာေတြလုပ္ဦးမွာလည္း...


"Saint...."

ေခၚသံန႔ဲအတူဝင္လာသူက Daliy ...


"ဘာကိစၥလည္း Daliy ... "


ငယ္က Daliy ကိုပါ အစည္းအေဝးမတက္ခိုင္းတာလား... အ့ံျသတ့ဲမ်က္ႏွာကိုခ်က္ျခင္းျပင္လိုက္ၿပီးမွ...

"ကိစၥမရွိရင္လည္းျပန္ပါ Ms.Daliy ကြၽန္ေတာ္အလုပ္နည္းနည္းမ်ားေနလို႔..."

"သူက Saint ကိုပါ အစည္းအေဝးခန္းကဖယ္ထုတ္ထားတာေပါ့... Daliy တေယာက္ထဲမဟုတ္ဘူးပဲ.. အ့ဲဒါသိခ်င္လို႔လာတာပါ.. ခြင့္ျပဳပါဦး..."

ရံုးခန္းထဲမွာ ဘာကိုမွစိတ္မဝင္စားႏိုင္ပဲငူငူႀကီးထိုင္ေနမိတာ ဘယ္ႏွစ္နာရီမွန္းေတာင္မသိေပ... တံခါးဖြင့္သံန႔ဲအတူ တက္တက္ႂကြႂကြန႔ဲ ငယ့္ကိုျမင္ေနရတာေတာင္မွ... လူက မ်က္ႏွာေပၚ အၿပံဳးတို႔မျဖစ္လာခ့ဲ...


"အစည္းအေဝးလုပ္ၿပီးျပန္လာတာေတာင္ ႀကိဳဆိုမယ့္လူမရွိဘူး... အလုပ္လုပ္ရတာပင္ပန္းလိုက္တာ.. P'May ကြၽန္ေတာ္ အေအးေလးတခြက္ေလာက္မရဘူးလား..."

"စီစဥ္လိုက္ပါမယ္ ...Mr.Perth.."

P'May ထြက္သြားတာန႔ဲ အခန္းကျပန္တိတ္ဆိတ္သြားျပန္၏... တိတ္ဆိတ္မႈကို သည္းမခံႏိုင္တ့ဲ Saint ကပဲစၿပီး...


"ငယ္....တခုခုေတာ့ ကိုယ့္ကိုေျပာျပသင့္တယ္မထင္ဘူးလား..."

"ဟူး... ေျပာျပခ်င္တာေပါ့.. ဒါေပမယ့္ Saint မွ ငါ့ကို မေမးပဲ..."


".....ငယ္...."

"ေတာ္ၿပီ.. စိတ္မဆိုးန႔ဲေတာ့.. ငယ္ေျပာျပမယ္... Meeting ကို Saint မပါရျခင္းအေၾကာင္းအရင္းက မင္းမပါမွျဖစ္မွာမို႔လို႔ပဲ..."

......

Perth Tanapon Meeting....

အစည္းအေဝးခန္းထဲဆူဆူညံညံအသံမ်ားျပည့္လို႔ေနသည္ သူတို႔ CEO Mr.Saint Suppapong ရ႕ဲ meeting မဟုတ္ပဲ.. Mr.Perth ရ႕ဲ Meeting မို႔ ပိုအ့ံျသေနၾကရသည္...
ၿပီးေတာ့ Meeting အေခၚခံရသူတို႔မွာ Hotel ရ႕ဲရွယ္ယာရွင္မ်ားႏွင့္ အေရးႀကီးေသာ ဝန္ထမ္းအႀကီးအကဲမ်ားႏွင့္ လက္ေထာက္မန္ေနဂ်ာအဆံုး..လံုၿခံဳေရးေခါင္းေဆာင္အထိပါဝင္ေလသည္...

❤️❤️ FRIEND ZONE 🖤🖤Where stories live. Discover now