Friend Zone

594 44 1
                                    

Zawgyi~~

Perth အေနန႔ဲဒီ fic ေလးထဲမွာ သီခ်င္းေရးတာန႔ဲ သီခ်င္းဆိုတာကို ဝါသနာပါတယ္လို႔အစမွာေျပာျပထားပါတယ္ေနာ္... ဒီ fic ေလးထဲမွာ ျမန္မာသီခ်င္းေလးေတြကိုပဲ သာသာအေနန႔ဲထည့္သြားမွာမို႔..ဇာတ္လမ္းန႔ဲကိုက္ညီမႈမရွိရင္ ဒါဒါေလးတို႔ကပဲ ဒီအမိုက္အမဲ သာသာ့ကိုခြင့္လႊတ္ၾကပါလို႔... Please !!!
..........

...............

ကြ်န္ေတာ္တို႔ေနာက္ဆံုးစာေမးပြဲႀကီးနီးလာပါၿပီ... စာေမးပြဲနီးေလ ပိုၿပီးနီးနီးကပ္ကပ္ေနျဖစ္ေလ.. Saint က အရင္ကထက္ပိုဂ႐ုစိုက္ေနတာမို႔ လူကမေနတတ္မထိုင္တတ္ျဖစ္မိသည္အထိ... အခုတေလာ ေက်ာင္းသြားရင္လည္း Saint ရဲ႕ကားန႔ဲအတူလိုက္ရၿပီး ျပန္ရင္လည္းတခါတည္းအတူေခၚသြားတတ္သည္.. P'Mark ေက်ာင္းကိုလာရင္လည္း Saint က အနားမွာကပ္ေနတတ္ၿပီး ဘယ္ကိုမွမသြား... ေနာက္ဆံုးကြ်န္ေတာ္ကပဲ P' ကို ဖုန္းပဲဆက္လိုက္ပါ.. စာေတြန႔ဲအလုပ္ရႈပ္ေနလို႔ပါလို႔ ညာေျပာယူရတ့ဲအထိပင္... ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ေက်နပ္သည္.. အရမ္းကိုေပ်ာ္ရႊင္ေနပါသည္.... ဒီည ကြ်န္ေတာ္ Saint အိမ္ကိုသြားအိပ္အလွည့္ပါ.. ၁ ပတ္မွာ သံုးရက္ေလာက္ေတာ့.. တေယာက္အိမ္တေယာက္အိပ္ေနက်မို႔... ဒီတပတ္ ကြ်န္ေတာ္သြားအိပ္ရမယ့္အလွည့္....

.....

ကြ်န္ေတာ္အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ Saint ကဖုန္းေျပာေနသည္.. အလိုက္တသိန႔ဲစာၾကည့္စားပြဲမွာသြားထိုင္ရင္း တကူးတကနားေထာင္တာမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ.. ၾကားေနရျခင္းမွာ.. Saint က Dali န႔ဲေျပာေနမွန္းသိေတာ့သည္...

"လာေတြ႕ဖို႔အဆင္မေျပေသးဘူးထင္တယ္ခ်စ္ရဲ႔.... ဘာလို႔ဆို စာေမးပြဲကလည္းတေျဖးေျဖးနီးလာၿပီ.... ၿပီးေတာ့ အခုလိုခ်စ္မိဘေတြန႔ဲေတြ႕ဖို႔က.. ကိုယ္လည္းမျပင္ဆင္ထားရေသးဘူး...."

Dali က မိဘေတြကိုေတာင္အသိေပးၿပီး ေပးေတြ႕ေတာ့မယ္ေပါ့..  Saint ကေရာ ဘယ္လိုဆံုးျဖတ္မွာလဲ... ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ relationship က ဒီလိုပဲ လူမသိသူမသိန႔ဲေနရေတာ့မွာလား... စိတ္တိုတာမဟုတ္ပဲ.. စိတ္ရႈပ္မိကာ.. ဖုန္းဖြင့္ၿပီး သီးခ်င္းတပုဒ္ကိုနားက်ပ္တပ္ကာနားေထာင္ေနလိုက္သည္... ခဏအၾကာ ေထြးေပြ႕မႈန႔ဲအတူ ကြ်န္ေတာ္အနားကိုျပန္ေရာက္လာတ့ဲခ်စ္ရတ့ဲသူ...

❤️❤️ FRIEND ZONE 🖤🖤Where stories live. Discover now