မင္​းတ​ေယာက္​အတြက္​သာ

733 47 3
                                    

Zawgyi ~~~

ငယ္န႔ဲျပန္အဆင္ေျပသြားခ်ိန္မွာ ခုႏွစ္ရပ္သားသမီးမ်က္စိေနာက္ေအာင္တပူးပူးတတြဲတြဲန႔ဲ အီၾကာေကြးလိုပူးကပ္ေနခ့ဲသည္မွာ ကြ်န္ေတာ္အေမာင္ Saint ပါ... ကားတေယာက္တစီးန႔ဲေက်ာင္းသြားေနၾကေပမယ့္.. အိမ္မွာျဖစ္ျဖစ္ ေက်ာင္းမွာျဖစ္ျဖစ္ Saint​ေပ်ာက္ေနရင္.. Perth ကိုသာသြားရွာလိုက္ပါ... Dali ကိုလည္းအလုပ္မအားလို႔..  အိမ္ကခိုင္းလို႔... အေၾကာင္းမ်ိဳးစံုျပကာ.. အပို႔အႀကိဳလည္းမလုပ္ျဖစ္ေတာ့ေပ...
ငယ္ရဲ႕အရင္လိုအျပဳအမႈေလးေတြျပန္ျမင္ရသည္... ခဏေလးလူျခင္းခြဲတာန႔ဲ ဖုန္းဆက္တာ..  စာေတြပို႔တတ္တာမ်ိဳးဟာ.. ကြ်န္ေတာ့္အေပၚငယ္တေယာက္ထဲလုပ္တ့ဲအျပဳအမူေတြ... ေက်ာင္းမွာ Dali န႔ဲတြဲေနတာကို ငယ္က နားလည္ေပးသည္... အမ်ားအျမင္မွာ ကြ်န္ေတာ္န႔ဲ Dali က ခ်စ္သူေတြျဖစ္ၿပီး.. ငယ္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အခ်စ္ရဆံုးသူငယ္ခ်င္းတေယာက္... ဒါေတြကိုငယ္ကဘာမွမေျပာေပမယ့္.. ကြ်န္ေတာ္ငယ့္ကိုအားနာသည္... Dali န႔ဲရွိေနတ့ဲအခ်ိန္.. ငယ့္ကိုလွမ္းၾကည့္လို႔ မ်က္ဝန္းေတြစံုရင္.. အဆင္ေျပပါတယ္ဆိုတ့ဲပံုေလးန႔ဲ ငယ္ကျပံဳးျပေလ.. ကြ်န္ေတာ္အမွားႀကီးတခုကိုက်ဴးလြန္ေနသလိုခံစားရေလပါ... ေနာက္တခုက.....
P'Mark..  ၂ ရက္တခါ ၃ ရက္တခါ.. ေက်ာင္းကိုလာတတ္ျခင္းပင္... သူလာတိုင္းမွာ ငယ္ႀကိဳက္တတ္တ့ဲအစားအစာ ဒါမွမဟုတ္.. ငယ္အသံုးဝင္မယ့္ပစၥည္းတမ်ိဳးမ်ိဳးယူလာတတ္သည္....ၿပီးေတာ့အၿမဲအေတြးေတြထဲမွာေမွာင္မည္းေနတတ္ေသာ ကမ႓ာေက်ာ္ Fujoshi မ Bow.. တေယာက္.. P'Mark လာတိုင္းငယ္န႔ဲတြဲတြဲစေနတာကိုမႀကိဳက္... အ့ဲလိုမ်ိဳးက်.. ငယ္ကဘာမွမေျပာပဲတဟားဟားေအာ္ရီေနတတ္သည္... ထိုေန႔မ်ိဳးဆို ငယ့္ကိုကြ်န္ေတာ္ျပႆနာမရွိျပႆနာရွာ ရန္လုပ္ၿမဲ... ငယ္ကလည္းကြ်န္ေတာ္ကိုဆိုအေလ်ာ့ေပးၿမဲ.. ဒီေန႔လည္း P'Mark လာသြားသည္မို႔.. ကြ်န္ေတာ္မေက်နပ္ခ်က္ေတြန႔ဲ..ငယ့္ကိုျပႆနာရွာဖို႔ ေက်ာင္းဆင္းအိမ္ျပန္ေရာက္ကတည္းကေစာင့္ေနတာ...ည ၇ နာရီထိုးမွ.. ငယ့္ကားအနက္ေရာင္ေလးဝင္လာတာေတြ႕ရသည္... ညေနေက်ာင္းဆင္းကတည္းက ဖုန္းေခၚဖို႔ေနေနသာသာ.. ကြ်န္ေတာ္ေခၚတ့ဲဖုန္းေတာင္မကိုင္ဘူးေလ... ေျခလွမ္းက်ဲႀကီးေတြေလွ်ာက္လာမိတာ.. ငယ္တို႔အိမ္ကိုဘယ္လိုေရာက္လာမွန္းေတာင္သတိမရ...
ဧည့္ခန္းမွာ Mommy ရွိေန၍ေဒါသကိုထိန္းကာ...

❤️❤️ FRIEND ZONE 🖤🖤Where stories live. Discover now