အခ်စ္တို႔မည္သည္(အချစ်တို့မည်သည်)

507 45 15
                                    

Zawgyi~~

"သိပ္မတိုးန႔ဲေလ... ေသမလို႔လား..."

"ငါဘယ္မွာတိုးလို႔လည္း နင့္ရ႕ဲဝက္ျဖစ္ေနတ့ဲကိုယ္လံုးန႔ဲ အတင္းတိုးေနတာမဟုတ္ဘူးလား.."

Daliy န႔ဲျပႆနာေၾကာင့္ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုအေရးေပၚအစည္းအေဝးေခၚလိုက္ရသည္..ရံုးခန္းထဲလူမေရာက္ခင္ Pond န႔ဲ Bow ရ႕ဲအသံကအရင္ေရာက္လာ၏....

"Suppapong လင္လင္ေတြအရမ္းဒုကၡေပးတယ္.. ငါဒီေန႔ အိမ္ေထာင္ဖက္ေတြ႕ရမွာ.. ငါမသြားတာအေမသိရင္ အသတ္ခံရေတာ့မယ္..."

Bow ရ႕ဲျမည္တြန္ေတာက္တီးသံကိုအစအဆံုးၾကားေနရတ့ဲ Saint အဖို႔ စိတ္ညစ္စရာေတြၾကားထဲကပင္ ၿပံဳးမိေသး၏...

တံခါးတြန္းဖြင့္သံန႔ဲအတူမင္းသမီးရံႈးေအာင္ျပင္ထားတ့ဲ Bow က ႐ုပ္ေလးန႔ဲမလိုက္ေအာင္ Saint ကိုေမတၱာေတြစပို႔ပါၿပီ...

"ဒီတခါေရာ ဘာျပႆနာလဲ.. နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ဒီတသက္တည့္ဖို႔ေရာအစီအစဥ္ရွိရ႕ဲလား Saint.."

Bow ေျပာတ့ဲစကားေၾကာင့္အဓိကအေၾကာင္းအရင္းဆီျပန္ေရာက္လာခ့ဲသည္...

Mean:: " ဘာျဖစ္ၾကတာလဲ Saint.. ေသေရးရွင္းေရးထက္အေရးႀကီးေနၿပီဆိုလို႔ ငါတို႔အားလံုးအလုပ္ေတြျပစ္ခ် လာခ့ဲတာ..."

ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ေျမာက္မွန္းမသိတ့ဲသက္ျပင္းကိုခ်မိရင္း...

Saint:: " ငါ Daliy န႔ဲအိပ္မိတယ္..."

Bow:: " ဘာ... ဘာ... ဟ့ဲ.. မဟုတ္ေသးပါဘူး.. ငါ့ အ့ဲေကာင္မကိုသြားသတ္မယ္.. သူ႔ကိုမသတ္ခင္ နင့္ကိုသတ္မယ္ Saint Suppapong ... Perth အတြက္လက္စားေခ်မယ္..."

႐ုတ္တရက္ရႈးရႈးရွဲရွဲျဖစ္သြားေသာ Bow ကို Pond န႔ဲ Plan က ဝိုင္းထိန္းလိုက္ၾကၿပီး...

Plan:: " နင့္စိတ္ကိုေလ်ာ့ Bow.. အေၾကာင္းအရင္းတခုခုေတာ့ရွိလိမ့္မယ္.. Saint အေၾကာင္းကိုနင္ေရာ ငါတို႔ေရာအသိဆံုး သူသာအလိုပါတယ္ဆို.. ဒီေန႔ ဒီေနရာမွာ ငါတို႔ရွိေနမွာမဟုတ္ဘူး.."

Mean:: " Perth သိၿပီးၿပီမလား.. "

Saint :: " ငယ္ကိုယ္တိုင္ျမင္သြားတာ..."

အကုန္လံုးအေတြးကိုယ္စီန႔ဲ ၿငိမ္သက္သြားၾကသည္....

Pond:: " အ့ဲဒီေန႔က မင္းရ႕ဲ feeling ကေရာ "

❤️❤️ FRIEND ZONE 🖤🖤Where stories live. Discover now