Zawgyi ~~~
အ့ဲဒိညကကိစၥျဖစ္ၿပီးေနာက္ပိုင္း... ကြ်န္ေတာ္ငယ္န႔ဲမဆံုျဖစ္ေတာ့ပါ... တကူးတကေရွာင္ေနစရာမလိုပဲ ငယ္က မ်က္စိေရွ႕ကိုေပၚမလာခ့ဲ... ထိုညကိစၥၿပီး တပတ္ေလာက္ေနမွ.. ငယ္ေက်ာင္းျပန္တက္သည္... ကြ်န္ေတာ္န႔ဲအေရွ႕အေနာက္ထိုင္ေနက်ခံုကို.. ငယ္က ဟိုးေနာက္ဆံုးေထာင့္ခံုကေက်ာင္းသားတေယာက္န႔ဲလဲထိုင္လိုက္သည္... ဒါလည္းေကာင္းပါတယ္... ကြ်န္ေတာ္န႔ဲစကားေျပာစရာမလိုေတာ့ဘူးေပါ့... အၿမဲစာသင္ခ်ိန္နီးမွ.. လာသလို.. ထမင္းစားခ်ိန္ေတြမွာလည္း canteen မွာမေတြ႕ရ.. ညေနေက်ာင္းဆင္းတာန႔ဲေပ်ာက္သြားတ့ဲ ငယ့္ေၾကာင့္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ကြ်န္ေတာ္ စိတ္သက္သာရေနသည္ကေတာ့အမွန္.. Dali န႔ဲ သြားၿမဲလာၿမဲအတိုင္း..Bow တို႔န႔ဲေအာ္ဟစ္ဆဲဆိုေနၾကအတိုင္း.. ကြ်န္ေတာ့္ဘဝႀကီးက ပံုမွန္အတိုင္းလည္ပတ္ေနစၿမဲပင္...တခုပဲ... ကြ်န္ေတာ့္ဘဝထဲ.. ငယ္မပါလာေတာ့တာေလးတခုသာ....
....
Plan::: Perth ဒီေန႔ ငါ့ေမြးေန႔... ငါတို႔ေက်ာင္းဆင္းရင္.. တေနရာမွာသြားစားၾကမလို႔... အကုန္ပါမွာ... မင္းပါလိုက္ခ့ဲ...
Perth:: မလိုက္လို႔မရဘူးလားကြာ...
Pond:: လိုက္ခ့ဲပါကြာ.. မင္းကငါတို႔ကိုအရမ္းစိမ္းကားေနတာ Perth ရာ..
Perth:: အ့ဲဒိလိုမဟုတ္ပါဘူးကြာ... မင္းတို႔လည္းသိရဲ႕သားန႔ဲ.. ငါ Saint န႔ဲမ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ခ်င္ဘူးဆိုတာ...
Mean:: မင္းအ့ဲလိုေရွာင္ေနတာ မဟုတ္ေသးပါဘူး မင္းအမွားလည္းမဟုတ္ဘူး..ငါတို႔မွာ မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကား မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေပးရတာ ပင္ပန္းလွၿပီ.. ဒီလိုႀကီးေနလို႔ေတာ့မျဖစ္ဘူးေလ.
Bow:: ငါတို႔အရင္ကေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ဘဝေလးျပန္လိုခ်င္တာလိုက္တာဟယ္.. Saint န႔ဲရယ္ေနမိရင္ နင့္ကိုအားနာရတာန႔ဲ နင္တေယာက္ထဲ အဆင္ေျပပါ့မလားေတြးရတာန႔ဲ.. ဒီညေတာ့ လိုက္ခ့ဲပါဟာေနာ္.. ေနာ္လို႔ Perth..
Perth:: ok ကြာ လာခ့ဲမယ္.. မင္းတို႔ဆံုမယ့္ေနရာ လိပ္စာသာပို႔ေပးလိုက္...
Plan:: ေရးးး... ငါ့ေမြးေန႔မွာ ေပ်ာ္ရၿပီေဟ့... ေဟ့.. ေဟ့.. ေဟ့..
အေပ်ာ္လြန္ၿပီးကေနေသာ Plan ကို အကုန္လံုးတဝါးဝါးႏွင့္ Mean န႔ဲ.. Pond ကလည္း လက္ခုပ္လက္ဝါးတီးကာ အားေပးေနသည္မို႔.. သူတို႔ကိုၾကည့္ရင္း သြားတန္းေတြေပၚသည္အထိ ရယ္မိသူက Perth...
ESTÁS LEYENDO
❤️❤️ FRIEND ZONE 🖤🖤
Romance"Saint Suppapong Udokaewkanjana" တဦးတည္းေသာသားေလးျဖစ္ၿပီး Por န႔ဲ Mae တို႔ရဲ႕ေခ်ာေမာလွပတာေတြအားလံုးကိုပိုင္ဆိုင္ထားတ့ဲေကာင္ေလး... ျမင္သူတကာက ေခ်ာလိုက္တာလို႔ ႏွစ္ခါျပန္ၾကည့္ရတ့ဲ Saint ဟာ Srinakharinwirot University ( SWU) တေက်ာင္းလံုးရဲ႕ Moon လည္းျ...