ေယာင္ခ်ာခ်ာၾကင္စဦး

552 46 3
                                    


zawgyi~~~


Dali န႔ဲမဂၤလာပြဲပ်က္ခ့ဲတာေၾကာင့္  Saint န႔ဲ  Perth ရဲ႕ လက္ထပ္ပြဲကိုအက်ဥ္းခ်ဳံးသာလုပ္ျဖစ္သည္.. ဒါက ငယ့္ရဲ႕ဆႏၵ...... Dali ကို ေလွ်ာ္ေၾကးအျဖစ္.. Saint ပိုင္တ့ဲကုမၼဏီရွယ္ရာ ၂၅% ကိုေပးခ့ဲၿပီး.. ဒုဥကၠဌ ရာထူးကိုလည္းေပးခ့ဲသည္...   ဒါကလည္းခ်စ္ရတ့ဲ.. ငယ့္ရဲ႕ဆႏၵပင္...

Tanapon Group န႔ဲပူးေပါင္းလိုက္ၿပီဆိုတ့ဲ သတင္းေၾကာင့္ ငယ္ေျပာသလို စေတာ့ရွယ္ယာေစ်းက လးဆခုန္တက္သြားသည္...ရွယ္ယာရွင္အသစ္ေတြလည္း Suppapong Group ကို အလုအယက္ဝင္လာၾကသလို..  Tanapon Group ရဲ႕ ရင္းနွီးျမဳပ္ႏွံမႈေတြကိုလည္း.. ႏိုင္ငံအႏွံ႕က လက္ခံလိုၾကသည္...

Saint  တဦးထဲပိုင္ေသာ.. Suppapong Group ရဲ႕ လက္ေအာက္နာမည္ခံ  Saint  Hotel န႔ဲ ခရီးသြားဝန္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းႏွင့္  ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားသည္လည္း အရွိန္အဟုန္န႔ဲအမွ် တိုးတက္လို႔လာခ့ဲသည္.....

မိုးလင္းကေနမိုးခ်ဳပ္.. ရႈပ္ေထြးလွေသာ ကုမၼဏီကိစၥမ်ားၾကား ေခါင္းႏွစ္ရင္းပင္.. ခ်စ္လွစြာေသာ ေယာကၤ်ားနားကိုေတာင္မကပ္ႏိုင္ေပ.... Saint ျပန္လာခ်ိန္ဆို ငယ္က အိပ္ေနၿပီျဖစ္ၿပီး... Saint ရံုးသြားခ်ိန္အထိ.. ငယ္ကမႏိုးေသးေပ...

ျမတ္ႏိုးလွစြာေသာ ထိုလူသားေလးကို.. ခိုးနမ္းၿပီးေပြ႕ဖက္ရံုကလြဲလို႔.. တီတီတာတာ..  သာလိကာလိုစကားေတြလည္းမၾကားရတာၾကာလွၿပီ....   Saint မွ စၿပီးဖုန္းမဆက္လွ်င္.. ဘယ္ေတာ့မွမဆက္တတ္ေသာ ေယာကၤ်ားကိုလည္း ပိုင္ဆိုင္ထားမိလို႔.. စိတ္ႀကီးဝင္မိသည့္အခ်ိန္ေတြေတာင္ရွိေနေသးသည္....

"တီ..တီ..."

"MD ရွင့္.. GM ေတြ႕ခြင့္ေတာင္းေနပါတယ္..."

"လႊတ္လိုက္ပါ..."

"ကို... အဲ.. sorry နႈတ္က်ိဳးေနလို႔... MD.. ဒီေန႔ Dali န႔ဲ Dinner တခုလိုက္ခ့ဲေပးပါလား... "

"ကိစၥရွိလို႔လား..."

"ဟုတ္တယ္.. ဂ်ာမဏီက ပါတနာေတြလာမွာမို႔ပါ... ဂ်ာမဏီမွာ Hotel ေဆာက္ဖို႔ကိစၥေဆြးေႏြးရမွာမို႔.. Dali က အ့ဲဘက္ပိုင္းေတြမကြ်မ္းက်င္ဘူးေလ..."

"မန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္ကိုထည့္ေပးလိုက္မယ္ေလ.. Dali အဆင္ေျပမလား.."

❤️❤️ FRIEND ZONE 🖤🖤Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon