zawgyi~~မ်က္လံုးတို႔ျပန္ဖြင့္လိုက္ခ်ိန္ ျမင္လိုက္ရတာက မ်က္ႏွာက်က္ျဖဴျဖဴတို႔... ေဘးနားကိုေခါင္းေစာင္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ စိုးရိမ္ပူပန္ေနတ့ဲ လူအမ်ားရဲ႔မ်က္ႏွာ.. ဒီအထဲမွာ Saint လည္းပါဝင္ေနခ့ဲပါတယ္..
"ငယ္.. သတိရၿပီလား.. ခု ငယ္အရမ္းအားနည္းေနတယ္... ေဆးလည္းထိုးေပးၿပီးသား..ငယ္တခုခုစားခ်င္ေနတာမ်ိဳးရွိလား.. ေျပာေလ ကိုယ္လုပ္ေပးမယ္..."
"ထြက္သြားေပးပါ...တေယာက္ထဲေနပါရေစ..."
"သားေလး.. တကယ္အဆင္ေျပရဲ႕လား.. Mommy ျဖင့္အရမ္းလန္႔သြားတာပဲသားရယ္.."
"အဆင္ေျပပါတယ္.. အခု နားခ်င္တယ္ အကုန္ထြက္သြားေပးၾကပါေနာ္.. ေတာင္းပန္တာပါ..."
Perth စကားေၾကာင့္လူေတြအကုန္ထြက္သြားေပမယ့္ Saint ကေတာ့ က်န္ေနခ့ဲဆဲပင္..
"..ငယ္..."
"Saint.. လည္းထြက္သြားေပးပါ.. "
ငယ္ကစကားဆက္မေျပာေတာ့ပဲ အိပ္ယာေပၚလွဲခ်ၿပီး မ်က္ဝန္းတို႔ပိတ္ခ်လိုက္သည္.. ေနမေကာင္းေသးတ့ဲလူကိုအခုေတာ့ဘာမွမေျပာေသးတာအေကာင္းဆံုးျဖစ္မည္.. မလႊဲသာလို႔ပါငယ္ရယ္.. အခုေတာ့ ကိုယ္ရဲ႕သတၱိေၾကာင္မႈေတြက ငယ့္အတြက္ ဒါဏ္ရာေတြျဖစ္ေစခ့ဲၿပီလား... ညအိပ္မီးေလးထြန္းေပးၿပီး ေစာင္ကိုရင္ဘတ္ထိဆြဲျခံဳေပးလိုက္ကာ.. အသာအယာထြက္ခ့ဲသည္... ကိုယ့္ေၾကာင့္ပါငယ္ရယ္... တံခါးဝမွာေျခစံုရပ္၍ ေတြေဝစြာရပ္ေနေသာေကာင္ေလးတေယာက္ရွိေနသလို.. ကုတင္ထက္မွာလည္း ရိႈက္ႀကီးတငင္ငိုေႂကြးေနတ့ဲ ေကာင္ေလးတေယာက္ရဲ႕ ငိုသံေတြကိုေတာ့ ဘယ္သူမွမၾကားခ့ဲေခ်...
.....အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ စိတ္ရႈပ္ေထြးစြာအေပၚအက်ႌကိုခြ်တ္ကာကုတင္ေပၚပစ္တင္လိုက္ၿပီး.. နက္ကတိုလ္ကိုပါဆြဲခြ်တ္လိုက္သည္... စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ျဖင့္ ကုတင္ေပၚလွဲခ်လိုက္ေတာ့ မ်က္လံုးေတြက လက္မွေစ့စပ္လက္စြပ္ဆီသို႔.. ခ်က္ျခင္းဆြဲခြ်တ္ၿပီးေရာက္ရာေပါက္ရာဆီပစ္လိုက္မိသည္... ငယ္.. ငယ့္မ်က္လံုးေတြ အရမ္းကိုနာက်င္တ့ဲပံုေပါက္ေနသည္.. ဟုတ္တာေပါ့ ငယ့္ေနရာမွာကိုယ္ဆို လူေတာင္သတ္မိႏိုင္ေလာက္သည္...မနက္က်ရင္ေတာ့ငယ့္ကိုေခ်ာ့ရမည္.. ဒီေစ့စပ္ပြဲဟာ အလိုက္သင့္ေနခ့ဲရတာကို ငယ္လည္းနားလည္ေပးႏိုင္မွာပါ... မွန္သည္... ငယ္ကကိုယ့္ကိုသိပ္ခ်စ္တာမလား.. ငယ္ခြင့္လႊတ္ႏိုင္မွာပါ... အိုက္စပ္စပ္ျဖစ္လာၿပီမို႔ေရခ်ိဳးရန္အိပ္ယာမွထလိုက္သည္.. အဝတ္ေတြခြ်တ္ေနစဥ္ မ်က္လံုးေထာင့္က ကုတင္ေဘးကမီးအိမ္တင္တ့ဲစားပြဲေလးေပၚအၾကည့္ေရာက္သြားသည္.. နက္ေစြးေနေသာကတၱီပါအနက္ေရာင္ဘူးေလးတဘူး... သိခ်င္စိတ္ေၾကာင့္ အနားသြားၿပီးဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့.. Saint Suppapong.. ကိုယ့္နာမည္ကိုထြင္းထားၿပီး စိန္ပြင့္ေသးေသးေလးႏွစ္လံုးပါေသာ ခ်စ္စရာ Handchain ေလး.. ခ်က္ျခင္းထုတ္ၿပီး လက္မွာပတ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကြက္တိပင္.. ၿပီးေတာ့စာလိပ္ေသးေသးေလးတခု..
KAMU SEDANG MEMBACA
❤️❤️ FRIEND ZONE 🖤🖤
Romansa"Saint Suppapong Udokaewkanjana" တဦးတည္းေသာသားေလးျဖစ္ၿပီး Por န႔ဲ Mae တို႔ရဲ႕ေခ်ာေမာလွပတာေတြအားလံုးကိုပိုင္ဆိုင္ထားတ့ဲေကာင္ေလး... ျမင္သူတကာက ေခ်ာလိုက္တာလို႔ ႏွစ္ခါျပန္ၾကည့္ရတ့ဲ Saint ဟာ Srinakharinwirot University ( SWU) တေက်ာင္းလံုးရဲ႕ Moon လည္းျ...