အခ်စ္ည 🚨🚨🚨(အခ္စ္ည 🚨🚨🚨)

843 47 7
                                    




Zawgyi~~

ထြက္သြားတုန္းက ဘိုသီဘတ္သီဖိနပ္မပါ ညစ္တီးညစ္စုတ္န႔ဲ ေျပးထြက္သြားလိုက္တာ Supermen အလား.. ျပန္လည္ေရာက္လာေရာ လူေပၚကုတ္ဖက္လိုက္လာတာ Spider manလိုလူသား သခင္ေလးကိုၾကည့္၍ ခြီး ကနဲအသံထြက္ေအာင္ ရီမိသည္က အိမ္ေတာ္ထိန္းႀကီး Chen....

ထိုအသံကိုၾကားတာန႔ဲ ကားယားခြဖက္တက္ေနေသာ က်ားေပါက္ေလးရ႕ဲမ်က္ေစာင္းက ဒိုင္းကနဲ.... ခ်က္ျခင္းမ်က္ႏွာခ်ိဳေသြးရင္း...

Chen :: " သူေဌးေလးတို႔ျပန္လာၿပီလား... အိမ္မွာ စားစရာကဘာမွမရွိေတာ့ဘူး.. ကြၽန္ေတာ္ေျပးဝယ္လိုက္ဦးမယ္ေနာ္..."

ေျပာသာေျပာရ လင္လင္ႏွစ္ေယာက္က အဖတ္ပင္မလုပ္.. အိမ္အေပၚထပ္ကို တန္းတက္သြားသည္... သူေဌး Saint ဆိုသည္မွာလည္း.. တခါတေလ ကိုယ္ေစ်းကျပန္လာလို႔ အိတ္မႏိုင္လို႔ ဆြဲခိုင္းရင္ ေလးတယ္ လက္နာတယ္န႔ဲ ဂဂ်ီဂေဂ်ာင္က်သေလာက္ သူ႔ေယာကၤ်ားကိုခ်ီပိုးသြားလိုက္တာမ်ား.. Ironmen အတိုင္း အားေတြရွိေနလိုက္တာမွ...
တည့္ၾကပါ သူတို႔တည့္မွ Chen ေလးဘဝၿငိမ္းခ်မ္းမည္....

အိမ္တံခါးန႔ဲ ၿခံတံခါးကိုေသခ်ာစစ္ေဆးၿပီး ေလကေလးတခြၽန္ခြၽန္ႏွင့္ Chen တေယာက္ သာယာေနၿပီ.. ဘာလို႔ဆို ဒီညျပန္မလာရင္ေတာင္ အကဲပိုလင္လင္ႏွစ္ေယာက္သိမည္မဟုတ္... ဒီေန႔ လြတ္လပ္ေရးေန႔....

........

"ကဲ... ငယ္.. အခန္းထဲေရာက္ၿပီ... ဆင္းေတာ့ေလ ဘယ္သူမွမရွိေတာ့ပါဘူး.. ရွက္မေနန႕ဲေတာ့...."

ထိုအခါက်မွ မ်က္လံုးေလး ကလယ္ ကလယ္န႔ဲ ေအာက္ဆင္းေတာ့သည္...

"ေက်းဇူးပဲ... ေရသြားခ်ိဳးေတာ့မယ္...."

ေရခ်ိဳးခန္းကိုေျပးလိုက္တာမွလွစ္ကနဲ... ဂ်ယ္လီတုန္းေလးႏွစ္တုန္းကေတာ့ တုန္တုန္ .. တုန္တုန္န႔ဲ ေျပးကိုက္(အဲေလ) ေျပး႐ိုက္ခ်င္စရာေလး....

ေရခ်ိဳးခန္းထဲကေရက်သံၾကားခ်ိန္မွာ... ငယ့္ခနၶာကိုယ္ေပၚက်ေရာက္ေနမည္ျဖစ္ေသာ ေရစက္တို႔ကို မနာလိုျဖစ္မိသည္...  ကိုယ္ထိေတြခြင့္မရေသးေသာ ခႏၶာကိုယ္အား သူတို႔ကိုေပးထိရတာေတာင္ မနာလိုျဖစ္မိသည္က ကိုယ္႐ူးသြားတာမ်ိဳးလား...

❤️❤️ FRIEND ZONE 🖤🖤Where stories live. Discover now