" Czy warto..? " // 16

126 6 0
                                    

- Co sie stalo? - spytałem lekko podnosząc jedną brew.
- To się stalo, ze potrzebuje twojej pomocy, tylko twojej ~ Taomura, powiedział niskim głosem, ciekawe co miał na myśli i dlaczego potrzebowała tylko mnie? Podeszłam w jego stronę, rzucił tylko we mnie tylko spojrzeniem, było to cos poważnego...

***

Zostawiliśmy Deku i Himiko samych, martwilem się, ze dziewczynie odbije, ale co mogłem zrobić? Równie dobrze Tomura mnie potrzebował. Jednak postanowiłem z nim pogadać.

- A co jeśli ona mu coś zrobi? ~ Dabi
Spojrzał na mnie, bez emocji, jednak i tak czułem dreszcze kiedy to zrobił.
- Co miałaby zrobić? ~ Tomura
- Ona bywa niebezpieczna... Moze chce jego krwi? ~ Dabi
- Gdyby chciała, dawno by to zrobiła. ~ Tomura
Wsumie racja... Nie potrzebnie sie martwilem - pomyślałem
- Slodko, ze sie o niego martwisz ~ dodał
Co proszę?! Dlaczego każdy nas shipuje?! Przecież my do siebie nawet nie pasujemy, nigdy nawet o tym nie pomyślałam.
- Stary,... Przestań, dobrze wiesz, że chodzi mi o coś innego

- O co? Chcesz go wykorzystać? - przerwał Tomura
- Co nie! Jest nowy, to chyba logiczne ze aby był zly, musi uwierzyć zr tu jest dobrze, tak? ~ Dabi
- Cos w tym jest, jednak nie wierzę ci - po tych słowach jego krok przyspieszył, gdy już miałem sie ponownie odezwać byliśmy już pod sala. W srodku działy sie okropne rzeczy.
- Po co tu jestesmy? Po ostatnim...

- Po ostatnim napadzie sie nie udało. Wiem. Trzeba spróbować ponownie, a tylko ty umiesz je zrobić.

Spojrzałem niechetnie w strone drzwi. Raz już mi sie nie udało, skąd pomysl, ze za drugim sie uda? Nie chciałem tego robić, to bylo okrone i bardzo niebezpieczne.... Bylo to...
( nie tak łatwo miski ^^, jednak w bonusów dam wam rozmowę Deku z Himiko )

***

Po wyjściu chłopców od razu rozpoczął sie dialog.

- Dlaczego nie chcesz być z Dabi? ~ Himiko
- Nie jestem gejem... ~ Deku
- To badz ze mną! ~ Himiko
- podziękuję... - powiedział drapiac sie po swych, teraz, ciemnioz-zielonych lokach, na czubku głowy.

- Jestes już zakochany prawda.? ~ Himiko
Na te slowa, chłopcu zrenice sie powiekszyly.
- S-skąd ten pomysł.? ~ Deku
- Widzę, czerwienisz sie hihi, tyle ze to nikt z nas... W takim razie kto? ~ Himiko
- To...

CDN

_____________

" Czy warto..? " cz. I { Zakończone ✔ }Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz