След разговора ни се уговорих да излезем с Еми в петък, за което го предупредих. Всеки ден до края на седмицата се отбивах при Борис и се стараех да му помогна с каквото мога.
- Днес ще ти приготва пържоли и за гарнитура картофено пюре.
- Казах ти, че няма нужда да идваш постоянно и да готвиш. Без друго не съм претенциозен.
Гузната ми съвест ме тормезеше, не смеех да му кажа, че съм с Александър и се опитвах да му се реванширам по някакъв начин. Без друго не ми задаваше въпроси, защо не спя в нас, явно чакаше сама да споделя.
- Трябва да ядеш и нормална храна - настоях - В противен случай ще стана още по - обсебваща и ще започна да ти приготвам веганските топ храни.'
Борис се засмя и осъзнах колко добре се чувствам с него. Нямаше заплахи или караници.
- Али, ти не си виновна за нищо. Аз реших да се опълча, така че ме остави да довърша твойто готвене, а ти се заемай за работа.
- Но аз имам време.
- Виждам как неспокосано белиш картофите.
Въздъхнах и го оставих да се оправя.
- След като ти ще готвиш, ми остави една порция за обяд утре.
Когато дойде заветната вечер гледах до обяд да приключа с всичко, накарах Александър да вземе детето от градина, а аз се отдадох на разкрасителни процедури с моята добра приятелка - отидохме заедно на маникюр, а после и по магазините, за да си купим неверояти рокли. В третия магазин се влюбих в бяла рокля по тялото и с пайети по ръкавите, което напоследък бе модерно, единствено бе леко по - къса от нормалното. Иначе бе напълно прилична
Еми си хареса рокля с огромно деколте и туту поличка. Аз не бях надарена в гърдите чак колкото нея и по - рядко ги оставях на показ.
Бях напълно готова, но те все още не се бяха прибрали. Едва се удържах да не му се обадя и да попитам защо се мотаят.
Опушеният ми грим бе станал много добре, начупих си косата и когато сложих токчетата, поглеждайки се в огледалото се чувствах красива.
Точно преди да изляза се прибраха, критичния поглед на Александър придружен от придърпване в другата стая не вещаеше добри неща.
- Не можеш да излизаш по този начин облечена.
- Я се стегни, нямам нищо разголено
YOU ARE READING
Съдба 🔞
RomanceАлисия Съдбата се намеси. Отново се срещнахме с него. А аз пазех голяма тайна. Александър Не обичах да ме лъжат . А тя винаги ме лъжеше. Щеше да съжалява. Отмъщението ми започна. Историята съдържа насилие. Еротични сцени. Груб език